1💜

3.7K 75 18
                                    

Po degjoja zilen time per te shkuar ne shkoll
nuk doja qe te me prishte gjumin ajo dreq zileje.Keshtu qe ngrita per te ber gati per ne shkoll,hapa dollapin tim te rrobave dhe mora disa rroba.
-Emily qohu ke shkoll hajde te hash mengjesin,po degjoja zerin e babit tim.
-tani babi po vi, po thja pak me ze te lar qe ai te me degjonte.
U bera gati mora çanten time dhe dola nga dhoma im. po ecja ne koridor kur pash qe ishte leo.
-Mirmengjesi, thash drejt ti.
-mirmengjesi Emily shko te hash mengjesin se esht gati,tha drejt meje .
-tani po iki,i thash leos.
po ulesha shkalleve per tu ulur posht per te ngren mengjesin.
Pash babin tim duke ngren mengjesin,dhe u afrova drejt ti.
-Mirmengjesi babi, i thash duke ulur per te ngrene.
-Gjesi bijë a fjete, tha babi im duke me shikuar ne fetyre.
-Po babi,i thash duke marr goten time te preferuar leng portokalli.
-Ha mengjesin bijē dhe leoja do te qoj ne shkolle,po thoshte ai.
Sa barova se ngreni u ngrita nga trueza dhe mora çaten time dhe u drejtova drejt tek babai im dhe e putha ne faqe.
-oo bija ime sa do te doja qe te ishte dhe mamaja te shikonte se sa shum je rritur☹️.
E pash babin tim ne sy e dija shum mir qe i ka munguar shum ajo dhe mua me kishte munguar shum per maman time ajo me la 4 vjeçe kur dikush nderhyri ne familjen ton te lumtur.Ajo me shpetoj jeten mua dhe per jeten e saj jo,ajo kishte marr plubin qe ishte drejtuar per mua por ajo me kishte perqafuar qe un te mos lendohesha.Qe ate dit babi im dha fjalen qe do merrte hakmarrje ndja asja qe kishte marr personin me te shtrejtet te ti.
E perqafova babin tim nuk desha qe ai te merzitet per ate gje,ajo teshme esht nje engjull qe na shikon atje lart.
-Emily eja te shkojm ne shkoll,degjova zerin e leos qe po me therriste.
u nisa per te dal nga shtepija qe te shokja ne makin pash qe leo kishte hapur deren e makines dhe po priste.
-Emily eja moj vogelushe,me tha ai me erdhi qe ta rrah ate njeri kur me therriste ne ate menyre.
-Nuk jam vogelushe un jam 15 vjce nuk jam me e vogel, thash ati duke e par me inat.
-Mir me fal nuk je vogelushe ,tha ia duke me ber me shej qe te hyja ne makin.
hyra ne maikn dhe ai mbylli deren e makines.Dhe ai doli nga ana e shoferit dhe u nisem per ne shkoll.
Kur berritem u ula nga makina dhe u drejtova drejt shkolles po ngjitesha shkallet per te hyr ne shkoll kur degjoj leon.
-Emily me merr ne telefon kur te barosh okey dhe mos ik dokunt pa mua,tha ai duke me par drejt meje.
-okey, thash e merzitur ishte e merziteshme kur dikush te jet pas teje ku do qe te jesh po ca ti besh babit tim ai nuk me le vetem,epo jam bija e nje Mafiozi dhe babi im nuk do te doj qe te me humbiste dhe mua.
Po mendoja kur nje ze me ndrprehu mendimet e mia.
-Ej Emily ku e ke mendjen moj kam kohe qe po te therras ,ishte keili shoqja ime me e mir per mua po ishte dhe si moter☺️.
-hey keili me fal kisha humbur ne mendime , thash asaj.
-Epo mir eja tani kemi mesim , me tha mua duke ecur drejt klases.

Disa ore me von...

Dola nga shkolla sa baruam mesimin me keili dhe po flsnim per disa gjera per mesimin.po shikoj nga rruga nese leoja kishte ardhur per te me marr po ai nuk kishte ardhur .
-Emily si thua te shkojme te ham pica esht ketu afer, me tha keili.
-Epo mir nuk esht ide e keqe , thash duke buzqeshur asaj.
berritem tek ai vendi qe keili tha dhe ulem te nje tavolin aty afer.
afer nesh erdhi nje zonje e bukur kishte flok te gjata dhe syt i kishte blu.
-çfar dojn te marrin keto dy bukuroshet, po thoshte ajo duke na buzeqeshur.
-ne duam dy pica me margarita ju lutem, tha keili drejt asaj.
-Nerregull tani do vin, po thoshte ajo dhe iku.
Nuk u vunuan shum picat tona qe kishim porositur,ajo vajza qe ishte para disa oreve erdhi me picat tona dhe i uli ne tavolinen ton.
-mm çfar arome , thash un dhe ajo qeshi pak .
-ju befte te mir vajza,tha ajo dhe iku.
Po hanim picat me ngadal sepse ishte pak e nxhet, keshtu po flsnim me njera tjetren dhe po hanim.
Kur baruam se ngreni picat tona u bem gati per te thirrur ate vajzen qe te paguanim per picat.
Kur pash se drejt nesh ishte duke ardhur Leoja me shikonte sikur do te me vriste.
😒po ky tani ca ka ,thash ne mendje time.
-Emily te thash qe te me merrje ne telefon moj vajz pse nuk merr vesht te thash qe te mos dilje as kund pa mua te thash , po thoshte ai me nervat e ti 😩.
-Nuk desha qe te merrja me vete oo zot pse te jesh zhdo kund me mua ti i marr nuk me duhesh gje njeher un dua qe te rri vetem dhe me keilin ,po thoja ati duke i berditur dhe u ngrita nga tavolina duke e par me inat ate njeri.
-Moj ti mos me bertit mua njeher dhe nuk e kam fain un qe babi yt keshtu do duhet qe te jem me ty zhdo vend.
-Mir se do flas me babin per kete gje un Keilin me behet qefi qe dolem do te takohemi neser ne shkoll ,i thash drejt saj .
-okey Emily po paguaj un per picat,tha ajo duke me par drejt vajzes qe po vinte per te marr pagesen.
-Jo se do i paguaj leoja po hajde tani , i thash asaj dhe po shikoja leon se si reagoj kur e thash ate fjal.
-oo zot shko ne makin dhe me prit aty,tha ai duke bër me shej drejt makines.
-baruat vajza te bukura,tha ajo vajza qe erdhi te marr pagesen.
kishe betur duke par leon se si e shikoi ate vajzen 😅qe na kishte marrur neve porosin.
-po falemindrit shum,i thash asaj
-nuk ka perse,qeshi ajo
-owo sa e bukur qenke ti,tha leoja duke e par sikur nuk kishte par femer me sy donjeher.
-me fal per ke e kishe ,po thoshte ajo drejt ti.
-jo po thoja per pagesen,thoshte leoja dhe i dha disa para ne doren e saj.
-me fal po me ke dhene shum para,tha ajo duke e par drejt ti.
-Nuk ka gje si thua te dalim donje dit ne te dy,po thote leoja asaj.
-me fal Emily te thash te shkosh ne makin moj vajz, u drejtu tek un.
Nuk fola dola me keilin dhe e falenderova dhe nje her qe dolem sot dhe e perqafova,dhe u drejtova për ne maikn.
Hyra brenda ne maikn dhe pash qe po vite dhe leoja hyri dhe ai ne maikn dhe u nisem per ne shtepi.
Gjat rruges po degjoja muzik dhe po shikoja qe leoja ishte duke me par me inat se po e merzitesha shum me ato muzik.
-Emily ule pak zerin e muzikes,po bertiste ai qe te degjoja un.

*************
VAZHDON
*************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eshte historija ime e par shpresoj qe te ju pelqej😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸حيث تعيش القصص. اكتشف الآن