8 🤍

849 41 1
                                    


Po pija lengun tim kur degjoj qe trokiti dera.
-hyr ,thash teper e acaruar.
Dera u hap dhe te gjith hyren dhe u ulen perpara meje vetem Devito ishte ne këmb.
-pra me thuaj dhe nje her per ate ,u drejtova nga Devito.
-epo vitalin nuk e kemi gjetur akoma kam kerkuar ne çdo vend mbreteresh duket qe esht zhdukur nga faqja e dheut ,tha ai teper i friksuar .
-si ka mundesi ,thash un.
-Mos u shqeteso mbreteresh do e gjejme ate bir bushtre ,po thoshte Devito.
-Gjeje pra  ate maskara do e varrosi te gjall ate njeri,thash teper e acaruar nuk isha aq e keqe por ai me ka ber jeten ferr duke me vrar dy personat me te rendesishem per mua.
-Doshta ka diçka qe ai nuk esht dukur doshta ka donje plan per ne ai, kete here foli Andi duke me shikur mua.
- Duhet te bejmë me kujdes duhet te dyfishojmë rojet si thua Emily, po fliste leoja .
-po do i dyfishosh rojet ,thash drejt leos.
-As te birin nuk e kam par dokun ,foli Devito.
-çfare ai ka nje djal,thash teper kurjoze drejt Devitos.
-po Emily ai ka nje djal eshte 22 vjeç ,foli Devito.
-Si e ka emerin ai ,thash duke par Deviton.
-Lukas e ka emerin,foli Devitoja
Pra maskaria paska nje djal sa mir do e shofim eshte marrur me personin e gaburar Vital,po thoja ne mendjen e  time.
-Do vazhdosh te kerkosh devito per te dy ,thash ati.
-Po breteresh ,tha Devito.
-okey mund te shkoni te pushoni ,thash drejt tyre.
Ato u larguan dhe isha veten ne zyren time nuk kisha se çfare te beja keshtu qe mora telefonin tim dhe i shkruaj keilit ka koke qe nuk e kam takuar.

Hey Keili 👋🏻

                                                        Hey Emily

A ke mundesi qe te dalim sot
bashk diku🥺          
            

            Po si jo 

okey do te nisi nje andres
dhe do te takohemi aty

                                                   Okey Emily😊

U ndrita qe aty dhe ika per tek dhoma ime per te ber gati per te dal me keilin ,shkova te dhoma ime hapa dollapin dhe mura nje fustan te zi te gusht per trup qe ne rrinte shum mir dhe nje bluz te bardh posht fustanit  u vesha floket i lash te lëshuara dhe bëra pak mjkap

U ndrita qe aty dhe ika per tek dhoma ime per te ber gati per te dal me keilin ,shkova te dhoma ime hapa dollapin dhe mura nje fustan te zi te gusht per trup qe ne rrinte shum mir dhe nje bluz te bardh posht fustanit  u vesha floket i lash te lësh...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Dola nga dhoma ime dhe po ulesha posht ne katin e par u ula duke kaluar aty pash qe ishte Leoja,Toni dhe Andi ne kuzhin hyra kur pash qe po kendote Toni por kenge shqiptare un e kuptoja sepse maman e kam pasur shqiptare dhe e kuptoja se çfare po thoshte Toni.
Dersa per Loen dhe per Andin pash qe po e shikonin Tonin se çfare po fliste.

-Moj zeshkane moj zeshkane
zemren shkrumb e hi ma bane
merre djalin ooo ti dibraneeee

Buza omel sei qershi
me boni me ran ndashni
floku yt i gjat dhe i zi
mke bo për vete vete
zemren tone jepe jepe
hajde sot ne emer te dashnis

Po degjoja Tonin duke kenduar kengen  e Altin sulkut😂me bente per te qeshur.
-çfare zeri paske mor Ton,thash duke qeshuer.
Devito dhe Leoja kthyen fetyren për të me par dersa Toni ishte duke pir uj kur me pau mua e xorri krejt ujtin qe piu dhe po kulliste po ky qa pat🤨.
-çfare pate mor,thash duke par ate.
-wowowo😳 si qenka ber zeshkanja ime sot po ku po shkon  oo zemer ,foli Toni duke me par me vemendje tek un.
-do te dal me nje shoqe,thash ati .
-Epo mir dil bëj kujdes,kte here foli Leoja.
Dersa Toni nuk po i hekte syt tek un.
-Po si nuk dolem donjeher bashk ,tha Toni kete here i merzitur.
-do te dalim mos u merzit ,thash ati duke i buzeqeshur.
-oo zot me vjen te te mys krejt moj kukull,foli Toni.
-Po mbylle ate dreq goje mor nje her se e vonove per ne takim,tha Andi.
-O po harrova fare shko se u vunove me te vertet,tha Toni duke me bër me dor .
-bay ,thash duke u larguar drejt daljes se shtepis.
Mora qelesat e makines se Lamboghin dhe hyra dhe u nisa drejt vendit ku kishim len un dhe keili per tu takuar.


👉🏻⭐️
👉🏻💌

****************
VAZHDON
****************

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shpresoj shum qe tju pelqej historija✨💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸Onde histórias criam vida. Descubra agora