16 😇👿

1K 42 2
                                    



-Pra Krisa sa vjet ke që punon ketu në këte shtepi,thash asja duke u ulur diku.
-Kam 2 vite qe punoj ketu ne kete shtepi ,tha ajo e merzitur.
-Çfar ke nuk te pelqen puna këtu,thash asaj.
-Jo me pelqen thjesht nuk kam takuar familjen time kur hyra ne kete pun më ka marr malli per vëllain tim te vogel,tha ajo teper e merzitur.
-Te lutem mos i thuaj gjë Massimos sepse me vret,foli përseri e trebur.
-Ai perversi  nuk të len që te takosh familjen tënde oo zot çfarë njerzish ,tha teper e acaruar .
-Do flas un me te mos u merzit ti ,thash Krises.
-Falemindrit shum Zonjë,tha ajo e lumtur.
-Mos me thirrr Zonjë me thirr Emily më mir,po thoja drejt saj .
-Po ti ke familje,tha ato fjale sikur me lenduan pak por ajo nuk kishte fain ajo ai maskarai më prishi familjen time🥺që doja më shumë ne bot .
-Me fal doshta e teprova ,foli perseri ajo.
-Jo krisa nuk e teprove babi im vdiq nga nje armik dersa mamja ime me la ne moshen 4 vjeçe shpetoj jeten time duke len jeten e saj per mua ,thash dhe një pik loti me ra nga syt.
-O me vjen shum keq po do jet krenar babi yt per kete që je tani besoj ,po fliste ajo .
-Nuk e di ne fakt ,thash duke par ate ne sy.
-Un besoj që po ti je nje mbreteresh Mafje dhe nuk je lenduar akoma dhe je e zoja shum per kete pun ,tha ajo duke marr doren time ne duart e saja.
-Epo doshta po ky shefi yt nuk e di pse me ka marr,thash e merzitur .
-Mos thuaj atë gje zhdo gjë ka nje arsyje te veten nuk besoj qe do te vras  nje vajz si ti kaq te bukur   ,po fliste Krisa .
-Faleminderit shum Krisa,thash duke par ate dhe i buzeqesha .
-Te lutem nese ke donjë problem me thuaj tani jemi shoqe besoj,tha ajo duke buzeqeshur.
-Je shum e mir ,thash duke e perqafuar kisha nevoj per një perqafim.
-Eja bëjmë donje gjë per te grene nese ke deshir bejmë donje embelsir,tha ajo nuk ishte ide e keqe sepse nuk kisha ngrenë akoma.
-Le te bëjmë krepa,thash duke bertitur pak.
-Le te nisemi pra ,po fliste ajo .

~Massimo~

Isha ne zyren time duke  marr me disa dosje qe kisha për ti par degjova që dera trokiti .
-Hyr ,thash dhe syt po i baja tek dosjet .
-hey Massimo si e ke krahun ,dëgjova zerin e Danjelit.
-Mir jo keq ,thash  ati.
-Me fal se po te pys Massimo po pse po e ban Emilyn lere te shkoj më mir ,po thoshte ai .
Nuk jam aq budalla që ta lem ate femër te ik nga kjo shtepi ,po thoja ne mendjen time.
-Danjel te kam then që te mos falsesh për gjërat e mia ,thash drejt ti.
-Me fal po ajo esht pafjashme sa merzitet ketu me mir ta lem te ik ne shtepin e saj,po fliste ai perseri.
-Oo Danjel ajo esht mbreteresha kush nuk e kerkon ate femer ajo esht banda me e mir ne rusi ne fakt jam dhe un  po thjesht dua që ajo te jet ketu me mua harrove qe Redo babi i saj me babn tim ishin miq te mir me duhet te mbroj ate femer nuk mund ta lem vetem as ate me mir te rrim së bashku  ai dreq Vitali ka mundur te na vras dhe familjen ton dhe don fronin  e te dyve ne me mir te rri me mua ketu, po thoja teper i acaruar.
-Ke te drejt shef me fal ,foli ai .
-Me thuaj pak se çfare po ben ajo tani ,thash duke par ate.
-Epo e lash me Krisen dhe po gatuajne se bashku ,po fliste ai .
-Mir tani do shkosh te gjesh ate bir bu.....e dhe dyfisho rojet,thash drejt ati.
-Po Shef ,tha ai dhe iku .
Po rrija duke menduar për ate femer që me ben të humbas veten time ajo esht nje engjull dersa un djalli a thua nese djalli dhe engjulli dashurohen donjeher 🙁.Si ka mundesi qe ajo femer mund te me zbus ne kete menyre,a thua po me bën magji ajo femer.U ngrita qe aty dhe doja qe te shikoja ate femer dola  nga zyra ime dhe u drejtova drejt për ne kuzhin ,po ecja kur pash ate duke gatuar krepa me Krisen .U afrova dhe u ula diku aty afer dhe po shikoja ate duke gatuar .
-Zoteri ,foli Krisa duke me pra drejt meje dersa ajo nuk u kthye.
-Çfar po bani ,thash asaj dhe syt po i baja tek ajo .
-Po gajtuajm zoteri me fal as te gatuajm nuk na len ,foli ajo duke  u kthyer drejt meje dhe u afrua me nje pjate me krepa .
-Jo mbreteresh vazhdo se po iku un ,thash duke marr nje krep nga pjata dhe u ngrita qe aty .
Provova krepin qe kishte ber ajo ishte me te vertete e mir si ajo vete .
-Mm shum e mir mbreteresh si vete ti ,thash duke e par pak ne syt e saj ajo ishte acaruar  shum me ato fajl me vinte qe te mbysja me puthje  ate femer kur me shinte ashtu.
U drejtova drejt dhomes  doja qe te mjekoja krahun tim ,hyra  ne dhome heka gjupin tim dhe u afrova tek nje sirtar aty afer dhe mora kutin per te mjekuar krahun .Ishte pak e veshtir nuk mund te mjekoja vetem po shikoja drejt krahut dhe degjova qe dera u hap .
-Te thash qe te hysh ,thash teper i acaruar por nuk pash qe ishte ajo.
-Me fal nuk desha thjesht erdha te kerkoj flaje qe u solla ashtu ,po fliste ajo nuk me besohet mbreteresha tha me fal 🤨dhe pash qe kishte pjaten me krepa ne dore.
-Nuk ka perse ,thash duke u marr me krahun.
Pash qe ajo u afrua afer meje dhe vendosi duart ne krahun tim pash drejt syve te saj ato sy te bukur qe kishte ajo .
-Me lejo qe te ndimoj  nuk mundesh te bësh vetem kete gjë,tha ajo duke u afruar dhe me shum .
-Nuk dija qe mbreteresha esht nje doktoresh ,thash duke harkuar pak buzen .
Ajo nuk foli thjesht vazhdoj te mjekote krahun po shikoja drejt fetyres se saj kisha humbur ne ate bukuri qe kishte ajo ,syt me shkuan tek buzet e saja te plota kafshova pak buzen time te poshtme doja shum qe ato buze te saja te ishin te mijat 🤤pash që ajo baroj se mjekuar krahun tim .
-Mbarova ,tha ajo duke i ngritur qe aty .
-brovo je shum e zoja mbreteresh ,thash duke pra drejt saj.
-Falemiderit dhe të kesh me shum kujdes ,po fliste ajo duke me par.
-Po si te thuash ti mbreteresh ,po thoja asaj.
-A mund te me thuash kush ishte ate nate kur ishm ne ne ballo kush sulmoj,po fliste ajo .
-Epo dihet se kush  Vitali don nga ne fronin ton ,thash i acaruar.
-Ai do e shofi se me ke esht marrur ,po fliste ajo.
-A mundesh te me japesh nje telefon te flas me Leon dua ta din te pakten se jam mir ,po fliste ajo.
-E din se  je mir kam folur un me ato ,thash drejt saj duke marr gjupin tim dhe ajo po shikonte trupin tim.
-A mund te pys per diçka pse ke ate tato ate ulkonjen ne dore,po thoshte ajo.

-A mund te pys per diçka pse ke ate tato ate ulkonjen ne dore,po thoshte ajo

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Sa shum pyetje ke mbreteresh ,thash duke u drejtuar drejt saj.
-A mundesh te me thuash ,foli perseri ajo .
-Ne fakt jo ,thash duke marrur pjaten qe ajo solli me krepa dhe po haja krepat që ishte bër ajo .
-Paske dor dhe per gatim mbreteresh po me habit shum,thash duke par ate.
-Nuk esht e veshtir qe te gatuash krepa ,po fliste ajo por u afrova afer trupin tim me te sajen ishim shum afer ajo po dridhej e tera ,afrova doren time ne faqet e saja te buta dhe po largoja disa fije floku nga fetyra e saj po shikoja drejt buzeve te saja kur degjova tlefonin tim te binte u largova nga ajo dhe po shaja me ze te vogel qe ajo te mos  degjoj  dhe mora telefonin tim.
-Po çfar tani po vi ,thash dhe fika telefinin .
-Çfare ka ndodhur ,foli ajo e trebur .
-Mos dil nga shtepija okey dhe po dole do jet keq per ty ,thash duke u larguar.
-Mir bëj kujdes,foli ajo nuk me besoj qe ajo po me merakosej per mua .
-Pak sa harrova ishin shum te mira krepat ,thash drejt saj  dhe shkela syrin duke par atë dhe u largova .

~Emily~

Ai u largua nga dhoma nuk e kupton se un po sillem mir me te qe ai te me linte qe te ikja nga kjo shtepi .Shkova posht tek Krisa doja qe te kaloja pak kohe me ate te pakten ajo ishte shum e mir si vajze .
-Krisa si thua te dalim ne oborr te flasim jasht ,thash asaj.
-Do kishim dalur me gjith qefej po zoterija me tha qe ti te mos dilja jasht me fal ,tha ajo duke ulur koken .
-Nuk ka përse si thua te shikojmë donjë film pra ,po thoja .
-Jam ne kohen e punes Emily ,foli perseri .
-Ne dreq ajo pun po eja se dhe ti do pushosh pak ,thash drejt saj.
-po mir Emily ,tha ajo duke buzqeshur .
Dhe u nisem drejt per ne dhomen e ndenjes për te par donje film për te kaluar pak kohë .


-----------------
💌Share
💞koment
------------------


***************
VAZHDON
***************

"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸Onde histórias criam vida. Descubra agora