Berritem ne shtepi doja te beja nje dush sepse isha ber ter gjak sa hyra ne shtepi brenda shof leon duke me pritur me nje shikim te eger.
-Emily sa her dueht te them te mos shkosh ne mesjon pa mua,po fliste duke me par mua.
-Leo nuk esht nevoja mund tja dal dhe vet ,po thoja duke ecur per te shkuar drejt dhomes sime.
-Emily kam premtuar babit tend qe te mos te lem kurr vetem di e din shum mir se babi yt esht si vella per mua,po fliste leo.
Kishte te drejt ai ka qen krahu i djathte i babait tim babi im e ka besuar gjithmon po nuk dua qe dikush tjter te lendohet per mua .
-Leo e shukon qe jam shum mir ,po flisja un duke e par ne sy e ti .
-E di se je mir Emily po thjesht dua qe ti te kesh kujdes ,po fliste ai.
-okey do kem kujdes,i thash dhe u drejtova drejt dhomes sime.
hyra brenta dhomes sime dhe u drejtova drejt per te bêr dush ,bera vasken gati dhe heka rrobat qe kisha dhe u futa brenta ne vask.
Po mendoja per ate nat qe me la leoja vetem,ate nat kam pasur shum frik po mendja ime me rrite te ulkonja pse ajo nuk iku po ka qëndruar me mua ne ate errësir.
Shum mendime me buloshin mendejn time qëndrova dhe pak ne vask dhe dola mora nje pishqir dhe bulova trupin .
Dola nga banjo dhe shkoj afer dollapit tim mora nje gjup te shukur Nike dhe tuta sportive.
Dal nga dhoma ime per te shkuar tek kuzhina per te ngren diçka ula shkollet kur pash Tonin qe po me shinte .
-wowoo kukull po ku po shkon keshtu ,tha ai duke mos mi dar syt nga un.
-As gjekundi thjehst ne kuzhin ,thash dhe buzqesha ati.
-te them te drejten te shkojn shum gjerat sportive ,me tha ai
-un them qe jo ,thash duke ikur ne kuzhin
Pash qe nuk ishte Mija doshta esht duke pushur ,keshtu qe mora lengun tim te preferuar leng portokalli dhe mora Nutella dhe pak buk.
Nisa ta lija buken me nutella kur pash qe ne kuzhin hyri Davito nuk bera ze nisa te ha ate qe kisha lyer dhe po shikoja kuzhinen.
-Emlily a ka dhe per mua ,tha devito
-po si nuk ka merre,i bera me shej qe te merrte tek pjata ime.Mbarova se ngreni me shkoj mendja qe te shkoja tek ai pylli ku me kishte ler vetem leoja ate nat kisha qef te shkoja mbase do ishte perseri ajo Ulkonj qe pash ate nat .Piva lengun tim dhe u drejtova per te dal nga shtepija sa bëra gati qe te ikja nga kuzhin kur degjoj Deviton qe foli.
-ku po shkon,tha ai duke me par sikur kisha donje gje .
-Mm jo asgje kundi ja ktu jasht,thash dhe dola nga aty pasi dola nga shtepija pash qe rojet po rrinin duke par vendin përreth ,u drejtova drejt rojes qe kisht qelsat e makinave ,doja qe te shkoja tek ai pyll qe më la shum gjëra ne mendje pasi bera me shej rojes qe te me jap qelesat e makines pasi i mora qelsat e makines u drejtova drejt saj ,pasi kisha hypur ne makin u nisa drejt ati pyllit tashme po afronte dhe nata dhe shpresoja qe Ulkonj qe pash ate nat te ishte aty nuk kisha frik nga ajo Ulkonj sepse ate nat ajo me mbrojti keshtu qe nuk kisha frik doja te takoja dhe njher te pakten .👉🏻⭐️👉🏻📤
*************
VAZHDON
*************
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸
RomanceMos qaj për të kaluarën ,nuk ekziston më . Mos u shqetësoni për të ardhmen , është ende larg . Le të jetojmë të tashmen edhe le ta bëjmë atë më të bukur . 👑❤️ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Emily dhe Massimo 💞 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...