-----------------
6 vite me von
-----------------Po rrija ne zyren time dhe po merresha me disa dosje kur degjoj deren te trokiste.
-hyr,thash dhe pse e dija shum mir se kush ishin.
pash qe dera u hap dhe hyri Toni,Devito dhe Andi.Ato per mua ishin si vellezer ato me kan ndimuar shum per gjerat e mafjes,Toni ishte 22 vjeç me i vogel se keto te dy Devito ishte23 dersa Andi ishte 25 me i madhi.
-ooo mbreteresha ime e bukur me mungove ,tha Toni drejt meje.
-mbylle mor trap ate goj se nuk e le njehr rehat kemi pun me te rendesishme ,po thoshte Andi ati duke e gjuajtur me grusht ne kraharor.
-Oo more i marr mos me prek me dor mua nuk thash gje thash se me ka munguar zemra ime ,po fliste Toni.
-Dhe mua me mungove po kemi pun tani,po thoja duke par Tonin.
-Mir me fal zemer se e mbylla,tha Toni.
-oo zot mbylle ate goj se do ta mbylli un pastaj,po fliste Devito teper serjoz.
-ca ke ore i marr ti te vjen inat se jam me i mir se ti te vjen inat qe me don mua mbreteresha, po thoshte Toni duke e par drejt ti .
Nuk isha me e vogel tani isha 21vjeçe dhe baj ne dor Mafjen.
Pash qe Devito nuk u mori fare me Toni dhe floi drejt meje.
-Mreteresh kemi nje bande qe don fronin tend ,po fliste Devito duke me par drejt meje .
-kush jan ata ,po thoja teper kurjoze.
-epo ajo banda qe na sollen nje leter qe shkruhet " Mbreteresh do jesh e imja"
po thoshte devito.
-Dhe qe merr femi duke i trajtuar keq per gjërat e ti,po fliste Andi.
-Dhe ai bashkpunon me vet Vitalin,tha Devido.
-Mir gjeni se ku esht ai maskara dhe te shkojm ti bejme nje vizit,thash duke buzeqeshur ,ai nuk mundet te me prek as nje fije floku jo me te behem e tija😒çfar njeri merr femi 🤦🏻♀️nuk e kupton fare se çfar do te thote te jesht i keq trajtuar.
-Mbreteresh e kemi gjetur se ku esht ai ,foli Andi .
-Po mir je shum i mir Andi do shkojm tani te vizitojm ate maskarain thuaj te tjerve te jen gati,po tha drejt Andit.
-Edhe un jam i mir mbreteresh apo jo,fliste Toni duke par me inat Andin.
-po dhe ti je shum i mir Toni po tani do shkojm te takojm shokun ton,thash plot inat.
-Ai trapi te thoj qe ti do jesh e tija heë mbreteresha esht e imja as nuk do e mendoj dy her do e vras,po fliste Toni.
-haha mir Toni mir se vetem e jotja jam un ,po thoja duke qeshur.
-Tani shkoni behuni gati, po thoja drejt tyre.Pas disa oreve .
Po ecja ne koridor kur pash qe ishte Devito duke u marr me disa gjera u afrova dhe e pash nuk desha qe te shqetesoja ate.
-Emily jemi gati te gjith ,tha ai kur me pa qe isha aty afer ti.
-Epo mir nisemi ,thash drejt ti.
Po uleshim shkallet un dhe Devito dhe pash ne sallon qe te gjithi ishin gati.
-jemi gati mbreteresh ,folen njeri prej tyre
pash qe Toni nuk e kishte fare mendejn aty dhe u afrova drejt ti.
-Je gati Toni,i thash ati.
-un kam lindur gati zemer ,tha ai duke me par ne fetyr.
-Epo nisemi pra,thash te gjithve qe ishin aty.
po dileshim nga shtepia drejt makinave tona ,hyra ne makin dhe ne anen tjter ishte Devito dhe mrapa nesh ishte Toni.
-gati per te vrar disa miza,po thoshte Toni teper i lumtur.
U nisem per tek veni ku ai qendronte pas disa oreve rrug bërritem dhe u ula nga makina dhe ju afrova dejmve.
-Toni dhe Andi nga ana tjter e shtepis ju te tjeret te sulmoni dhe Devito me mua tani le te nisuni. Thash drejt tyre dhe ato u misen po ashtu dhe un drejt shtepis Devito ishte para meje duke me brojtur mua per gjdo gjë.
U degjuan shum te shtema te armeve, Devito dhe un kishim hyr brenda shtepis po shikoja a kishte donje njeri degjova disa hapa mrapa meje,e di shum mir qe kishte njerz dhe gjuajta njeri ne krah dhe tjterin ne kraharor.
-Devito e gjete se ku esht ai maskaria,po thoja duke veshtruar vendin.
-Esht siper ,me tha ai duke me ber me shej qe te vija pas ti.
Shkova bas Devitos kontrolluam te gjitha dhomat qe kishte ne katin siper po nuk e gjetem pak me tutje ishte nje der e madhe dhe e zez.
Shkova me kujdes dhe Devito e hapi deren dhe hyuri brenta dhe un pas ti.
Pash qe ai maskarai ishte ulur dhe po na shikonte neve.
-Erdhe moj mbreteresh nuk besova qe mundeshe te me gjeje po qenke e zoja si vet babi yt, po thoshte ai duke me par ne sy .
-Me fal qe erdhem pa te then gje ,po thoja drejt ti sikur me vjen keq per te.
-Epo nuk besoj qe do me vritesh apo jo ti je e imja mbreteresh ,tha ai duke me par ne sy.
-Me fal zemer por un nuk jam mbreteresha e askujt ,po thaja drejt ti dhe drejtova pistoleten drejt ti dhe e gjujata ne zemer .
-Maskara dhe kjo esht per ato femi qe ti i ke keq trajtuar,po thoja dhe e gjuajta dhe nje her ne trupin e ti.
-Brovo mbreteresh je e zoja ,po thoshte Devito.
-Le te ikum perpara se te vin policija,po thoja ati.
Po uleshim shkallet dhe pash qe Toni po vinte drejt meje.
-Je mir mbreteresh ,tha ai duke me par.
-po shum mir le te ikum qe ketu ,thash drejt ti.
Dhe u nisem drejt per ne shtepi.👉🏻⭐️
👉🏻💌~~~~~~~~~~~
VZHDON
~~~~~~~~~~~
KAMU SEDANG MEMBACA
"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸
RomansaMos qaj për të kaluarën ,nuk ekziston më . Mos u shqetësoni për të ardhmen , është ende larg . Le të jetojmë të tashmen edhe le ta bëjmë atë më të bukur . 👑❤️ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Emily dhe Massimo 💞 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...