24 🤍🤤

1K 45 3
                                    




~Massimo~


kisha ardhur tek dyqani qe me tha Danjeli aty ku po provonte disa gjëra mbreteresha ime ,isha brenta ne dhomen e veshjes dhe ajo po veshte disa te brendshme 😋sa me pelqente ajo pamje .Trupi i saj ishte perfekt sa do te doja te prekja un ate trup nuk po i ndaja syt tek ajo po e shija me vemdnje ishte vetem me te brenshme i shkonte shum ngjyra e kuqe pash qe ajo u kthye drejt meje dhe me pa me hapi.
-ti,tha ajo e hapitur duke vendosur duar ne trupin e saj duke u munduar qe te mos shija trupin e saj por un tani e kisha par mir trupin e saj😋.
-Po un jam mbreteresh ,po thoja asaj.
-Çfar dreqin don nuk she se un po vishem ,tha ajo duke e ngritur zerin vendosa doren time ne gojen e saj qe te mos bertiste dhe me shum dhe ju afrova shum afer trupit te saj njeren dor e kisha tek beli i saj dersa doren tjter e  baja tek buzet e saja.
-Shuuuu mbreteresh  ,thash asaj dhe po shija ne sy .
Preka me ngadal trupin e saj ajo po dridhej e tera nga preket qe po bëja un dora me shkoj tek te pasmet e saja ajo levizi trupin e saj te bukur nga prekjet qe po bëja u afrova dhe me shum trupin e saj tani isha shum afer saj sa mund te ndjeja shum mir shoqen e saj me shokun tim shum afer 😵shoku im nuk duronte dot pamjet qe kishte ,oo vogelushe çfar me ben keshtu ti mua thash me mendjen time ju afrova afer saj dhe e putha ne qafen e saj te but.
Syt me shkuan tek buzet e saja dhe doja qe ti prekja ato buz ju afrova qe ti prekja ato buz kur degjova zerin e Krises .
-Emily je aty  ,tha ajo .
shava nen ze dhe kjo mu desh mua thash ne mendje dhe po shija ate .
-Po ketu jam ,tha ajo asaj dhe ju afrova ne qafen e saj duke e puthur .
-Epo mos vuno shum ,tha ajo .
-J..jo nu.. nuk do vunoj tani po v..vi ,tha ajo me veshteri nga puthjet qe po jepja ne qafen e saj qesha pak nga si ajo po fliste .
Ju largova nga ajo dhe ajo me gjuajti ne kraharor .
-Idjot çfar po ben dil nga dhoma tani,tha ajo duke ulur zerin.
-Mir vogelushe tani po dal ee me çë ra fjala te shkon ngjyra e kuqe shum ,thash asaj dhe shkela syrin drejt saj  .
-Pervers dil nga dhoma ,tha ajo e caruar dhe dola nga dhoma .
Dhe u drejtova drejt Danjelit qe ishte aty afer .
-Shef si te shkoj bledhja,tha ai duke me par mua.
-Epo mir ,thash dhe pash qe Emily doli e acaruar nga dhoma veshjes .
-Mbreteresh çfar keni qe jeni e merzitur ,thash asja duke qeshur pak .
-As gjë idjot dua te iki ne shtepi Danjel me qo ne shtepi tani ,tha ajo drejt Danjelit.
-Mbreteresh prit te marrim rrobat qe keni bler dhe do nisemi tani ,tha ai duke u larguar me disa çanta ne duar drejt makines.
-Oo me sa shof mbreteresha çenka merzitur shum ,po thoja asaj dhe ajo po acarohej dhe me shum .
-Ti idojt si guxon te hysh ne dhom kur un isha duke u veshur ,tha ajo duke ngritur zerin  disa njerz qe ishin duke bler po na shikonin 🤦‍♂️drejt nesh.
-Vet e kerkove ,thash asja dhe ju afrova dhe e kapa trupin e saj dhe po e baja ne shpatullat e mia dhe u drejtova drejt daljes dola nga ai dyqan pash qe ishin djemt dhe Krisa qe po na shinin .
-Idjot me ul posht perndryshe do te vras ,po fliste ajo duke me gjuajtur ne kurrizin tim .
-Nisuni per me shtepi ju ,thash atyre qe kishin betur duke na par drejt nesh.
-Po shef ,Tha Danjeli dhe u nis drejt makines se ti dhe te tjerët.
-Toni me ndimo nga ky idjot ,tha ajo drejt ti dhe ai vetem qoj duart lart me kuptimin se nuk kishte se çfar te bënte.
Po ecja drejt makines dhe e futa brenda ne makin mbretereshen dhe u nisa drejt e ne shtepi.
Gjat gjith rruges per ne shtepi nuk kishte folur më mbreteresha dalova makinen për ball shtepis pash qe djemt dhe Krisa kishin ardhur më perpara nesh .
-Ulu tani ,thash asaj dhe ajo me shikoj me inat.
-Idjot ,tha ajo dhe u ulu nga makina  dhe u drejtua per ne shtepi.
Zbrita nga makina dhe hyra ne shtepi pash qe aty ishte Leo duke pastruar pistoleten e ti .
-Massimo dua te them diçka per vitalin ,tha leo.
-Epo mir Eja ne zyeren time dhe thirr dhe djemt e tjer ,po thoja ati dhe u largova drejt per ne zyren time.
Isha ne zyr duke pritur djemt dhe ne dore kisha nje got Montenegro dēgjova qe dera trokiti dhe thash qe te hynin dhe hyren .

Isha ne zyr duke pritur djemt dhe ne dore kisha nje got Montenegro dēgjova qe dera trokiti dhe thash qe te hynin dhe hyren

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸حيث تعيش القصص. اكتشف الآن