...
A nagy üdv rivalgás közepette, ki is fáradt a drága látos barátnőm és az újdonsült pasija is.
-És megbeszéltétek? - érdeklődött Tanaka pimasz mosolyal.
-A-aha.
-Mind láttuk hogy nagyon intenzíven tárgyaltatok.
-...
-Oké ez kezd egyre kínosabb lenni. Menjünk.
Köszi hogy eljöttetek!-Szia!
-Sziasztok!
-Csá!
Köszönt el mindenki.Mire körbenéztem, csak akkor jöttam rá hugy Tsukki már rég elhúzott.
Persze...Csak teltek a napok. Nagyon rég nem találkoztam Tsukkival. Mármint, jó a padtársam, de sosem beszél velem. Mindíg zenét halgat. Ha épp nem abban a táborban van. Ezt is el b@sztam.
Konkrétan egyfolytában Bokutoval csetelek. Komolyan mondom, ő néha jobb halgatóság mint a legjobb barátnőm vagy mint a drága látos
"barátom,,.A térdem még mindíg szar. Egyfolytában bedagad és lilul, nem is beszélve arról mennyire fáj.
Természetesen pont holnap lesz meccs. Egy ROHADT FONTOS mecs.
Na még jó hogy izgulok, persze a csere center nem tud játszani, mert," A pasija összeveszett vele, és nem bír lábra állni,,. Komolyan hogy lehet valaki ilyen?
Velem is összeveszett a colos, de még is jövök.Délután éppen a parkban sétáltam, amikor egy ismerős hangra lettem figyelmes.
-HEY, HEY, HEY! Névchan!
-Te már megint mit keresel itt?
-Hát mostanában nagyon sokat üzentél, és gondoltam ha egy nap alatt kibeszéled, akkor talán utánna kevesebbet fogsz csesztetni.
-Oh, hogy te milyen RENDES vagy.
Sokat beszélgettünk, próbált felvidítani a maga kis hülye módján.
Egészen estig nálunk volt.-Holnap szeretném megnézni a meccsed.
-Ne. Nem akarom. - ellenkeztem, de sajnos tudtam hogy ha a baglyok kapitánya elhatároz valamit akkor azt valahogy meg is valósítja.
-Azért is megyek.
-De hol fogsz aludni? - néztem rá felvont szemöldökkel.
-Hinatánál.
-Hinátánál?
-Ja.
-És erről ő is tud?
-Még nem... De biztos beengdedi a példaképét.
-Bokuto ugye tudod hogy nem te vagy a-
-DE!
-Oké akkor hívd fel! - utasítottam.
-Oké!
-Oké!?
-....... Öhm... Nincs meg a száma... Nagy baj lenne ha...
-Te jó ég! Katasztrófa vagy! - közöltem vele majd tárcsázni kezdtem a narancsot.
-Szia Névchan!-köszönt Hinata.
-Szia Hinata. - szóltam unottan a telefonba. - Na képzeld ki van itt!?
-Hinataaaaa-üvöltött a telefonba Bokuto.
-Ohh Bokuto-san!
- Az van hogy ennek a hülyének szállás kéne.
-Na!
-És? - Nem hiszem el hogy nem esett le neki.
-Hinata! Bokuto azt szeretné hogy nálad aludjon! - mondtam egy hatalmas szemforgatással.
-Várjatok megkérdezem anyukám!
Ezután vagy fél órát vártunk mig hinata visszafáradt.
-Itt aludhatsz!
-Wohooo! Király! - üvöltött megint Bokuto.
-Akkor nemsokára ott vagyok.-Oké sziasztok! - tette le a telefont.
Bokuto gyorsan összepekolt amit én nevetve néztem végig hisz tudtam most mi lesz.
Már éppen menni készült amikor rákérdeztem.-Hé Bokuto!
-Hmm?
-Tudod hol lakik?
-Mi?
-TUDOD HOL LAKIK HINATA? - emeltem fel a hangom.
-...... Hm. - Meredt maga elé.
-Te jó ég!
-Itt a száma. Hívd fel! - kaptam ki a
kezéből a telefonját.
Ezzel elbúcsúztunk....
Igen ez egy kicsit rövid lettt de hát na legalább van:-\
Na de a következő rész HAMAROSAN érkezik. Most legalább zudom hogy pontosan hogy is folytatom...
Annyit nem kell majd várni mint erre. (Igen tudom:Oh te hülye ne itt ígérgess!)
Remélem tetszett!
YOU ARE READING
Tsukishima Kei x reader
FanfictionTW: élet Kurva szar és sablonos nyomaszto szutyok. 2 éve még egy jó ötletnek tűnt. 🤡