001

701 48 1
                                    

Lacrimile fierbinți i se prelingeau ușor pe obraji în timp ce-și privea reflexia în oglinda. Îi era greu a crede că încă o pereche de pantaloni îi rămăsese mică. Era sătulă de situație și totuși  ce putea face? S-a născut ca fiind o fetiță mică, fragilă și slabă, dar odata cu înaintarea în vârstă și cu începerea clasei a I-a a luat în greutate. Bine, acum, probabil că a contribuit și faptul că în primii ani de gimnaziu, până ce se întorceau părinții de la serviciu, fata stătea în grija bunicilor și știți cu toții cum sunt ei, cum le place să-și îndoape nepoțeii ca pe niște curcani pregătiți pentru friptura de crăciun. De-a lungul anilor a încercat tot felul de diete și programe sportive, dar au avut vr-un  efect? A trecut chiar prin perioade în care nu mânca decât o masă pe zi, dar datorită “dependenței” de dulciuri nimic nu se schimba.

Treptat ajungem în prezent, când fata își dă jos pantalonii și îi pune în raftul în care își păstrează toate hainele care i-au rămas mici, pentru viitor, când știe că va fi atât de slabă încât acele piese vestimentare îi vor fi largi. Când deschide ușile șifonierului în căutarea altei ținute, realizează că probabil nimic nu-i va veni bine. Începe să se simtă din ce în ce mai vinovată pentru cele trei felii de pizza mâncate,  acest lucru determinând-o să izbucnească în alt val de lacrimi. În fuga sa spre baie, își înșfacă telefonul și portfardul.

După 30 de minute interminabile în care s-a forțat să vomite, reușind să scape doar de jumătate din cantitatea de pizza mâncată, se trântește nepăsătoare pe podeaua băii și le trimite mesaj “prietenilor” ei  spunându-le că a intervenit ceva și nu mai poate ajunge la întâlnirea la care oricum nu dorea să meargă.

            Își aruncă telefonul mai încolo, cât să nu o deranjeze, și își ia portfardul din care scoate o bucățică de hârtie roșie, împachetată. Despăturește, atentă, bilețelul și scoate un obiect mic, subțire și metalic. Avea nevoie de ceva mai mult decât de o simplă “eliberare” a stomacului ca să nu mai simtă acea durere în suflet. Cu ajutorul metalului rece și ascuțit își trasă alte câteva linii drepte pe încheietură. Își lăsă mușchii să se relaxeze odată ce văzu cum picăturile de sângele ies la suprafață.

            După ce curăță pe alocuri, se gândi că poate s-ar simți totuși mai bine daca ar face o baie. Și nu orice baie. O baie rece și relaxantă care se presupune că ar arde câte calorii ? Păi să vedem: 10 minute de stat in apă rece înseamnă 133 de calorii arse, iar dacă rezista o oră ar fi ars cam 798 de calorii, ceea ce e un lucru bun, nu?

            Trecând 75 de minute, fata iese tremurând din cadă, privindu-și reflexia obosită din oglindă. Atâtea nopți în care a adormit plângând sau în care nu s-a putut odihni încep să-și arate efectul. Își ia cele mai groase haine pe care le are apoi se bagă in pat la caldurică. După alte 2 ore în care a stat și a meditat la prolemele ei, fata se dezvelește și iși ia laptop-ul și telefonul. Verifică să vadă dacă are vr-un mesaj,inima rupându-i-se în alte câteva fragmențele după ce una dintre persoanele care îi sunt mai dragi îi spune că a dezamăgit-o. Deschide laptop-ul și intră pe tumblr: locul în care adolescenții își pierd mare parte din timpul lor foarte prețios.După alte câteva ore pierdute în fața ecranului, ochii fetei încep sa se simtă grei, un indiciu ce îi spunea că a îndurat destul pe ziua de azi și că ar fi o idee bună să se culce.

SkinnyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum