003

375 28 0
                                    

        A doua zi, fata se trezi cu o durere de cap și cu un stomac înfometat ce abia aștepta să primească de mâncare. În ciuda nevoilor corpului ei, fata decise că și această zi trebuie să treacă repede, fără pic de hrană. Odată ajunsă în bucătărie pentru a-și pune un pahar cu apă, tânăra avu parte de o surpriză:

-Bună, mamă! Ce-i cu tine acasă la ora asta?

- Bună, dragă! Chiar așa de mult de bucuri să mă vezi? Nu am auzit alarma, deja era târziu, iar până mă pregăteam mai dura ceva timp, așa că am decis să rămân acasă.

-Aha. Apropo, poftă bună! spuse fata când realiză că în fața mamei ei se aflau o farfurie cu 2 clătite și o ceașcă de cafea.

-Merci. În 20 de minute plec până la magazin. Vrei să vii cu mine?

- Nu, lasă, oricum până sunt eu gata mai bine te duci singură.

- Ești sigură? Dacă vrei să vii, te aștept.

- Sinceră să fiu nu prea am chef și aș rămâne acasă.

-Bine, dar ce ai, nu te simți bine?

- Doar mă doare puțin capul, dar o să-mi treacă.

- Păi mănâncă ceva, apoi ia o pastilă. Uite, ți-am pregătit și ție aici 2 clătite cu Nutella și frișcă, preferatele tale.

- Mulțumesc, dar nu era nevoie.

Dacă e le mănânc mai târziu, vru fata să spună, dar dorința era prea mare. Realiză abia peste 10 minute ce tocmai s-a întâmplat. Nici nu înțelegea cum de la 2 clătite s-a ajus la 6, apoi la 2 fursecuri, iar în cele din urmă la o cană de ciocolată caldă. Ce este ea? Un sac fără fund? Unde încape mereu și mereu atâta mâncare? Ce e în neregulă cu ea?

Până să plece mama ei, adolescenta stătu numai cu ochii pe ceas, în așteptarea momentului în care va fi în sfârșit singură acasă pentru a-și pune planul în aplicare. După ce încuie ușa, se repezii în baie ca să scape de toate cele mâncate. Fata își băgă două degete pe gât apoi lăsă mâncarea să iasă.

Tânăra reuși să nu mănânce nimic până ce ai ei au chemat-o la cină unde nu putu să scape până ce nu mânca și ea ceva, așa că optă pentru o salată și o budincă de ciocolată.

Ajunsă acum la sfârșitul zilei, fata realiză că a mâncat mai multe calorii decât își impusese să consume. Odată cu ziua de azi, care clar ajunge pe lista-i imaginară de eșecuri, ura fetei față de propriul corp crescu încă puțin.

Deși era vară, iar afară abia se crăpa de dimineață, fata fu trezită de o durere puternică în zona burții. Inițial crezu că are crampe, că poate perioada urâtă de toate fetele a sosit mai devreme, dar chiar și așa durerea era sfâșâietoare. Se duse la baie și verifică, dar nicio urmă de vr-un musafir nepoftit. Neștiind ce să facă, se puse ușor înapoi în pat, stând pe o parte cu genunchii la piept.

Nici jumătate de oră nu trecu până ce fata fugi cocoșată de durere spre baie unde se așeză în genunchi pe podea și începu să scape, în vasul de toaletă, alimentele pe care le-a mâncat cu o zi în urmă. Simțindu-se obosită și dezgustată de propria persoană, fata se întoarse înapoi în cameră și se întinse pe salteaua rece. Cu lacrimile prelingându-i-se pe obraji, adolescenta adormii, sperând că astfel va uita de cele întâmplate.

SkinnyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum