Uykumdan birisinin beni araması ile kalktım. Saat 11-idi. Bu gün okul yoktu çünkü cumartesi idi bi kaç gün sonrada okular tatile gidicekti.
Arayana baktığımda bilinmeyen numara idi. Telefonu cevaplayıp alo dedim. Telefondan Defne cadolozunun sesi geldi deniz kenarına gel dedi ve yüzüme kapatdı.🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
Sahile geldiğimde Defne ayakta dikilmiş beni bekliyodu. Beni gördüğünde yanıma gelip. Bak ufaklık bi kere söylüyücem Bartudan uzak dur! Anladınmı!?
Bende neden uzak durucakmışım Bartudan o benim arkadaşım dedim. Defnede çünkü ben onu seviyom oda beni seviyo ve ben onun etrafında başka kız görmek istemiyom. Ondan uzak durmazsan seni elimden alamazlar. Anladınmı! Diye bağırdı ve bende tamam dedim. Ondan korkmuyodum sadece bende istemem sevdiğimin benden başka kızla konuşmasını. Onu anlıyodum. Defne omuzuma çarparak çekip gitdi. Bundan sonra Bartu ile konuşmuyucaktım zorda olsa selamını bile almıyıcaktım.
Bartuya karşı bir şey hiss ediyodum ama abi gibi sevmediğimden emindim. Arkadaş gibi,sevgili gibi,aşık gibi de ola bilir hisslerimi gerçekten anlamıyodum. Onun yanında bir kız görsem sinirleniyo,kıskanıyodum. Güldüğünde ise hayran gibi bakıyodum.
Eve geldiğimde yemeğimi yemedim ve odama çıkıp, üzerimi değişmeden yatağıma uzandım. Sanki içimde bir şeyler kopmuştu. Ruhum sanki havadan asılı kalmıştı. Düşüncelere o kadar dalmışım ki Balının ne zaman odama geldiğini ve yatağımda oturarak bana merakla baktığını anlamadım. Balın bana sarılıp neyin var canim. Kapıyı çaldım ses çıkarmadın, odaya girip yanına oturup ne kadar sana baktım seslendim yinede cevap vermedin dedi, hatda seni aradım aramamı cevaplamadın bende bu yüzden anneni aradım. Annen kötü olduğunu söyledi bende merak etdim seni dedi.
Balının sarılışına karşılık verip ayrıldım ve yok bi şeyim knkm sadece kendimi biraz kötü hiss ediyom. Balın benim moralimi düzeltmek için parka gitmeyi teklif etdi. Bende olur dedim. Hazırlanıp Balınla evden çıkıyoduk ki Eymen bize yetişib abla bende geliyim lütfen bunaldım evde tüm gün yataktan çıkmıyom. Bende tamam gel kardeşim dedim. Eymen sevinip yanaklarımı öptü ve kolunu omuzuma atdı. Bu arada da Balın Ardayı arayıp davet etdi.🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
Parkta Balın,Arda ben ve Eymen bir bankta oturmuştuk. Onar sohmet ediyo ben ise yinede düşüncelerde idim.
Çekirdek alıcağımı söyleyip yanlarından ayrıldım. Market bulup çekirdekleri alıp dışarı çıktım. Düşünceli düşünceli yolu yürürken. Birisi ismimi seslendi. Dönüp baktığımda hem sinirlenmiş, hemde şaşırmıştım...💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Arkadaşlar bu kadarmı kötü yazıyom ben kitapı bu sözlerim kitapı okuyup oy vermeyenlere. Oy veren yorum yapan ve bana destek olan arkadaşlarıma çoook teşekür ederim.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌠 OY VERMEYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Short StoryOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.