Yine erkek kardeşim Eymenin kafamdan aşağı buz gibi suyu dökmesiyle yatağımdan fırladım. Sinirle Eymene bakıb bitdin sen deyib üzerine doğru koştum tabi benim kardeşim dururmu odadan fırlayıb kaçtı bende arkasıyca. Eymen evden dışarı çıkıb orda koşmaya devam etdi bende arkasıyca koşuyodum tabi bizim bu gürültümüze uyanan komşular bize bakıb kah-kaha atıyodular daha doğrusu bana bakıb gülüyodular. Birden kafama üzerime bakmak dank etdi. Üzerime baktığımda ayıcıklı bol şort ve tşört vardı saçlarımı düşünmüyom bile akşam topuz yaptığım saçlar dağılmış üzerine suda eklenince uzaylıya benziyodum ben kendime böyle bakınca Eymen karnını tutub gülüyodu benim bu halime. Çabuk eve doğru koştum annem ve babamda benim halime gülüyodular çabuk odama çıkıb üzerimi çıkardım ve okul formalarımı giydim
Ve saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım. Telefonum çaldığında aramayı cevapladım tabiki arayan bir tanecik kankam Balındı.
Balın-kız Ahenk nerde kaldın ben okuldayım hadi gel sıkıntıdan patlıyıcam yoksa.
Ben-tamam knk geliyom ben gelmeden patlama sakın yoldayım(küçücük yalandan bişey olmaz dimi).
Aramayı sonladırıb çantamı aldım ve mutfağa gitdim Eymen yine gülüyodu onu takmayıb kahvaltımı etdim tabiki şimdilik takmıyom intikamımı alıcaktım ondan. Odama gidib bi kağıt buldum üzerine bikaç şey yazıb aşağı indim ayakabımı giyib anneme ve babama görüşürüz deyib kardeşimle okula doğru yola koyulduk.
Eymeni gören herkes gülüyo ve kah-kaha atıyodu. Eymen bana dönüb abla bunlar neye gülüyo maymunmu oynuyo ben göremiyom kendimi zor durdurub yok canim kardeşim onarı takma hadi gidelim geç kalıcaz okula yoksa. Okula geldiğimizde Eymeni görenler gülüyodu Eymen bana şüpeci bi tavırla dönüb düşündüğüm şeyi yapmadın dimi abla bende sinsice gülümseyib tamda onu yaptım Eymen sırtına yapıştırdığım kağıtı sırtından zor kopartıb seslice okumaya başladı(ben bir maymunum maymunluk etmeyi çook severim ve bananıda severim bana banan verin)diye yaziyodu Eymen bana sinirle dönüb geberticem seni abla mabla dinlemiyicem bu sefer öldün deyib arkamca koştu bende hem koşuyo hemde kah-kaha atarak Eymene cevap veriyodum. Ne imiş Eymen bey intikam soğuk yenen yemekmiş bana bulaşmıyıcaktın deyib sınıfıma koştum arkamı dönüb baktığımda gelmiyodu sınıfıma girdiğimde Balın kafasını sıraya koyub uyuyodu. Balına sinsice yaklaşım kafasına şaplak indirdim şaplağı nasıl indirmişsem artık kız sıradan ayağa fırladı beni gördüğünde ödümü kopardın Ahenk deyib yerine oturdu bende geçib yanına oturdum biraz konuşub sohbet etdik hoca geldiğinde uslu çocuck olub dersimizi dinledik.Ders bitdiğinde Balına görüşürüz deyib kardeşimle eve doğru yola koyulduk Eymenin siniri geçmişti galiba. Eve geldiğimizde odalarımıza çekilib üzerimizi değişib mutfağa gitdik sofra kuruluydu yemeklerimizi yeyib.
Annem babam ve Eymen flim izlemek için TV karşısına geçtiler bende uyuyom diyib odama çıktım. Laptopumu alıb biraz flim izledim sonra wattpadan bir tane kitap okudum uykum geldiğinde laptopu kapatıb kenara koydum telefonumda alarımı kurup üzerimi örtüp uyudum.
Nasıldı yeni bölüm beğendinizmi?
😘😘😘💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Historia CortaOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.