Sabah kalkıp her zamanki gibi yine hazırlanıp okula gitmiştim. Hoca dersi anlatıyo ben ise hiç bişey anlamıyodum kafam Miraçın tehtidinde kalmıştı.
Dersleri böyle geçmişti hocalar dersi anlatıyo bende düşüncelere dalmakla geçirmiştim okulu.🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Okul bitdiğinde Balın ve Arda evlerine gitmişti. Bende bunaldığım için deniz kenarına gitmeye karar verdim. Eymen bende geliyimi diye sorduğunda. Yalnız kalmak istediğimi söyledim. Oda tamam diyip eve gitmişti. Deniz kenarına geldiğimde bir banka oturdum. Biraz geçtikten sonra yanıma birisi oturdu dönüp baktığımda bunun Miraç olduğunu gördüm.
Bana sinsice bakıp kararını verdinmi diye sordu? Bende yeniden düşünmeye başladım. Evet dersem kendi hayatımı karartıcaktım yok dersemde kardeşimin hayatını karartıcaktım. Bu yüzdende evet demek zorunda kaldım. Miraç istediği cevapı almış gibi keyiflice gülüyodu. Miraça neden onunla sevgili olmamı istediğini sordum. O beni sevmiyoduki benimle neden sevgili oluyo ya. Miraç ise çünkü bunu Defne istedi ben seninle sevgili olucam aşık olduğun Bartuda bunu görücek ve senden uzaklaşıcak. Böylelikle Bartu Defne ile sevgili olucak. Miraça sen çok kötü birisin neden böyle yapıyon ne elde edicen dedim. O ise intikam alıyom sen benim sevgilim Flizi o kadar insanın içinde dövdün ve bu yetmez miş gibi o insanlar onun dövülmesini videoya alıyodular dedi. Bende ama siz beni hırsızlıkla suçladınız ne yapa bilirdim o ve sen dövülmeyi hak ediyonuz ve onu dövdüğüme pişman değilim dedim. Miraç ise gülüp şimdi değilsin ama sevdiğin polis senden uzaklaştığında pişman olucaksın dedi ve yanağımdan makas alarak beni orda bırakıp çekip gitdi. Şerefsiz,salak herif bana ise onun arkasından böyle saydırmak kaldı.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Eve geldiğimde Bartuda yan evden çıkıyodu sanki benim gelmemi bekliyomuş ya. Bana selam verdi ve ben yinede selamın almadım. Bartu sinirlenip yanıma geldi ve neden böyle yaptığımı neden onunla konuşmadığımı sordu. Ben ise yinede cevap vermedim ve eve gitmek için adım atdığımda Bartu sinirle kolumu tutub beni arabasına sürükleyerek bindirdi.
Kendiside sürücü koltuğuna oturub arabayı sürmeye başladı. Sakin bi yere geldiğimizde Bartu bana dönüp yine neden böyle yaptığımı sordu ve yine cevap alamadı. Sonunda dayanamayıp bana sinirle bağırdı sana bişey sordum Ahenk cevap ver bana dedi. Bende dayanamayıp seninle Defne yüzünden konuşmuyom. Bartu Defne ne alaka diye sordu. Bende anlatıcam ama sözümü kesme dedim. Bartu kafasını tamam anlamında saladı. Bende anlatmaya başladım. Defne beni arayıp deniz kenarına çağırdı geldiğimdede senden uzak durmamı seni sevdiğini ve seninde onu sevdiğini söyledi. Senin etrafında başka bi kız görmek istemediğini söyledi dedim. Bartu ise bana sinirle bakıp yalan söyleme evet Defne beni seviyo ama abisi olarak dedi. Bende inanmıyonmu bana dedim. Bartu yok inanmıyom sen yalan söylüyosun Defne de benimle konuşmuyodu sorduğumda dediki sen ona benden uzak durmasını ve beni sevdiğini söylemişsin ve oda bizim aramıza girmesindiye benimle konuşmuyo. Şok olmuştum ya Defneden korkulur neler anlatmış ya. Bartuya bakıp gerçekten onamı inandın? Bana inamadınmı diye yine sordum. Oda evet sene inanmıyom ben seni böyle kötü bi kız bilmezdim dedi. Bende kırgınlık ve üzüntü ile bana inanmadın ve güvenmedin öylemi dedim. Sonrada bundan sonra benim hayatımda Bartu diye birisi yok kime inanıp, güveniyosan onun yanına git dedim ve arabadan inip sinirle kapıyı çarpıp gitdim.
Bana inanmadıya gidip o cadoloza inanmış. Sinirden eve ne zaman geldiğimi anlamadım. Evde hiç bikes yoktu babam işte, annem komşuda, Eymende arkadaşları ile olmalı idi. Sinirle odama çıktım ve kapıyı kapatım yatağıma atladım ve ağlamaya başladım. Ne kadar zamandır ağlıyodum bilmiyom ama gözlerim hem kızarmış hemde şişmişti ve uykumuda getirmişti ağlamam. Bu yüzden her şeyi bi kenara bırakıp uyudum.🌹🌹🌹🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Short StoryOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.