Uyandığımda saat 12 ye geliyodu bu gün cumartesi idi ve Balınlarla kafede buluşacaktım.
Annemin ve Eymenin beni uyandırmamasına aslında şaşırmıştım annemlerin odalarına baktığımımda bir notda işe gitdikleri yazıyodu.
Annemi anladıkta Eymen benim kafamdan aşağı su dökmese duramıyo ama bu gün dökmemişti nedense.
Eymenin odasına girdiğimde bey efendi yatağında yayılmış horlayarak uyuyodu. Aklıma gelen planla Eymenin telefonunu alıb alarım kurdum ve alarıma çikita muz şarkısını koydum.
Bi defasında merakıma yenik düşüb çikita muz şarkısını indirib dinlemiştim ve hayatdan soğumuştum(😂😂😂).
Alarımın çalmasına az kala çabucak aşağı inib ayakabılarımı giyib çantamı aldım ve beklemeye başladım.
Eymenin sinirle abla diye bağırması ile evden dışarı fırladım. Kaveye geldiğimde Balın bana el salıyodu.
Yanarına gitdiğimde selam verib yerime oturdum Miraç ve Fliz beni takmayıb sohbet ediyodular bir tek selamımı Balın ve Arda almıştı. Fliz ve Miraç konuşub kahkaha atıyo bende onları sinirle izliyodum hatda Miraç bey Flizin gülüşüne hayran hayran aşık olmuş gibi bakıyodu sanki ben yokmuşum gibi sevgili gibi davranıyolardı. Meyve suyu spariş edib meyve suyum geldiğinde sinirle meyve suyumu içiyodum.
Onların bu haraketlerine dayanamayıb Arda ve Balına görüşürüz deyib kafeden çıkıb eve gitdim. Eve geldiğimde üzerimi değişmeden yatağıma uzanıb uyumaya çalıştım ve başarılı oldum.**************************
Yinede okulua gelmiştim galiba biraz erken gelmiştim çünkü sınıfda Flizin çantasından başka bişey yok idi. Birden beni bi çocuk gelib müdürün beni çağırdığını söyledi yine ne yapmıştım ya çağırıyodu müdür beni. Müdürün odasına gidib sorduğumda beni çağırmadığını ve arkadaşların galiba şaka yaptığını söyledi. Sinirle sınıfa girdiğimde öğrenciler sınıfta idi ve Fliz yalancı göz yaşları ile ağlıyodu. Fliz beni gördüğünde sen çaldın dimi sen çaldın paramı ve banamın bana hediye etdiği saati. Ben- delimisin kızım sen ne edeyim ben onları ben hiç bişey çalmadım. Fliz ise üzerime yürüyüb nasıl çalmadın ya çocuk kendi gözleri ile görmüş alıb çantana koymuşsun. Çocuğa baktığımda beni müdür çağırıyo diye kandıran çocuktu ve sinsice gülüyodu. Flize dönüb valah gerçekten ben bişey çalmadım hem mantıklı düşün ne edeyim ben senin paranı ve saatini.
Bu sefer Arda ve Balın olaya dahil olub Ahenk böyle bişey yapmaz hem ne edicek ki senin paranı ve saatini. Onlar iyiki vardılar onlar olmasa ben ne yapardım.
Miraç karşıma geçib yalan söyleme hiç utanmıyonmu kızın parasını ve saatıni çalmaya ama sendende bu beklenirdi deyib sırıtdı. Bende yine inkar etdim ben yapmadım Miraç gerçekten ben çalmadım
Miraç sinsice gülüb öylemi sen çalmadın dimi bende evet ben çalmadım dedim. Miraç sırama gidib çantamı aldı ve karıştırmaya başladı Miraç istediği şeyi bulmuş gibi güldü ve çalmadın öylemi bu ne. Gördüğüme inanamıyodum paralar ve saat benim çantamdan çıkmıştı gözlerim dolmuştu. Miraç bana bakıb ne ise saati alıyom sevgilimin değer verdiği saat sonucta ama paralar sende kalsın üzerine bişeyler alırsın deyib beni ezikledi artık ağlıyodum Arda Miraçı durdurmaya çalışıyo Balın beni sakinleştiriyo Fliz ise gülüyodu
Canım çok yanmıştı bana iftira atıyodular kendi hoşlandığım çocuk beni ezikledi buda yetmiyomus gibi sevgili oldukların gözüme soktu.
Miraça bakım sevgilimisiniz diye sordum Miraç ise Flizin elinden tutub evet sevgiliyiz ve sevgilimi çoook seviyom dedi. Artık bende şarteler atmış hiç bişey duymuyo hiç birkese cevap veremiyodum çantamı alıb hiç bisey söylemeden ağlayarak okuldan çıktım ve evime giden yolda oturub ağlamaya başladım.
Ben onu severken o gitmiş Flizle sevgili olmuştu ve beni herkesin önünde eziklemişti düşündükce göz yaşlarım artıyodu.
Ben böyle ağlarken birisinin bana yaklaştığını hiss etdim ve kafamı kaldırıb baktım yakışıklı ve tatlı bir erkekti benden 7 ve ya 6 yaş büyük gözüküyodu. Dizini kırıp bana ne oldu ufaklık sana neden ağlıyon diye sordu. Gözleri şevket ve sevgi ile bakıyodu.BARTUNUN anlatımından:
Onu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı.
Onun üzülmesine dayanamıyodum. Onu 23 yaşımda görmüştüm o zaman onun 16 yaşı vardı kardeşi Eymen ve kankası Balın ile parkta oturmuş konuşup gülüyodular. Onun gülüşüne aşık olmuştum. Gülüşü o kadar güzeldiki insana huzur veriyodu.
Hep isterim o gülüşü yüzünden hiç eksik olmasın ama üzülmüştü işte yine ve ağlıyodu. Hep Miraç piçi yüzünden üzülüyodu.
Miraçın ölümü benim elimden olucak böyle giderse. Dayanamayıb yanına yaklaştım yaklaştığımı hiss eder gibi kafasını kaldırıb bana baktı gözlerinde hayranık vardı onun bu haline gülümseyib dizimi kırdım ve sana ne oldu ufaklık neden ağlıyon diye sordum. Bana sinirle bakıb ben ufaklık değilim 18 yaşım var benim ve sana ne neden ağlıyosam ağlayım deyib omuzuma çarpıb gitdi. O kadar tatlı görünüyoduki ağladığı için burnu yanakları ve gözleri kızarmıştı. Arkasından bende BARTU AKTAŞ ufaklık diye bağırdım o ise beni takmadan evine gitdi. Bende bende polis olduğum için işimi yapmaya gitdim.AHENGİN anlatımından:
Sorusu üzerine ona sinirle bakıb ben ufaklık değilim 18 yaşım var benim ve sanan ne neden ağlıyosam ağlayım deyib omuzuna çarparak gidiyodum ki arkadmdan bende BARTU AKTAŞ ufaklık diye bağırdı o bunu görmesede gülümseyib yoluma devam etdim.
Eve geldiğimde Hazan teyze bizde idi Hazan teyze komşumuzdu selam verib geçib koltuğa oturdum halını hatrını sorub biraz konuştuk. Sonra bana müsade diye deyib mutafağa gitdim yemeğimi yeyib Hazan teyzeye görüşürüz deyib odama çıktım.
Pijamalarımı giyib laptopumda Ölümcül Deney diye flim izledim bu flimi seviyodum röldeki Aliceyide seviyodum ama flimden korkuyodumda. Flimin yarısına geldiğimde uykum geldiği için laptopu kapatıb yatağıma yatdım gözlerimi kapamadan önce Bartu gözlerimin önüne geldi her zaman Miraçı düşünüyodum ama şimdi Bartuda kalmıştı aklım uykum geldigi için dayanamayıb uyudum.Merhaba arkadaşlar nasıldı yeni bölüm beğendinizmi?
Umarım beğenirsiniz.
Ve lütfen kitapıma bakanlar kitabıma oy versinler.
Yinede tesekür ederim.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Short StoryOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.