Sabah uyandığımda üzerimi örtmeden uyuduğum için midem üşütmüştü. Yatağımdan kalkıp banyoda elimi-yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım. Üzerimi değişip saçlarımı salık bıraktım ve aşağı indim. Annem ne kadar ısrar etsede kahvaltımı etmemiştim. Okulada gitmiyicektim kendimi kötü hiss etdiğim için. Salona geçip koluğa oturdum. Evde yalnız annem ve ben vardım. Babam işe Eymende okula gitmişti.
Telefonumun bildirim sesi geldiğinde telefonu alıp baktım ve tanımadığım bir numaradan bana mesaj gelmişti. Bu aralarda bana baya tanımadığım numaralardan ya mesaj yada arama geliyodu. Mesaja baktığımda böyle yazıyodu.❴Sen kardeşin Eymeni çok seviyon dimi. Onun başına bişey gelsin istemezsin ve bu yüzden de benimle sevgili olmalısın.
Ya benimle sevgili olursun yada çok sevdiğin kardeşin Eymeni öldürürüm. Şimdi karar vermen için 1 gün vaktin var. Mesaj bitdiginde bu arada ben Miraç sevgilim yazıyodu.❵Valahide salak bu beni tehtid ediyo ya hemde kardeşimle. Korkmuyomu ya polise söylerim onu. Yeniden telefonumdan bildirim sesi geldiğinde mesaja baktım. Yine Miraçtı sanki aklımı okumuş gibi sakın polise ve ya arkadaşına falan söyleme yoksa pişman olursun yazmıştı. Offff ne yapıcam şimdi ben yaaa ya tüm belalarda beni bulur. Ya kardeşime zarar verirse.
Keşke Miraç seni hiç tanımasaydım. Keşke senden hiç hoşlanmasaydım.
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Eymen okuldan geldiğinde yanına koşup önce konturol etdim bişeyi varmı diye. Sonrada sıkıca sarıldım ona bişey yaparsa dayanamazdım. Eymen ise bana tuaf-tuaf bakıyodu tabiki bakıcaktı banada aniden böyle sarılsalar deli sanardım. Bunu benim deliliğime verip üzerini değişmek için odasına çıkmıştı.🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Babam eve geldiğinde sofrayı kurmakta anneme yardımcı oldum ama yemek yememek için odama çıkıyodum ki annem beni babama ispiyonladı. Bu yüzden bende babamın zoru ile bişeyler yemiş ve odama çekilmiştim. Hiç bişey yapmıyo odamda uzanmış tavanı izliyodum. Yanağım islandığında ağladığımı anladım. Miraç beni tanıdığından kötülük yapıyodu anlamıyodum neden böyle yaptığın. Bıkmıştım artık ama kardeşim için dayanmalıydım. Ağladığım için gözüm yanıyodu bu yüzdende dayanamayıp uyudum.
Merhaba lütfen emeğim karşılığında oy verirmisiniz 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Short StoryOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.