Sonunda okular tatile gitmişti ama ben yinede tatilde olsamda annem tarafından zorla uyandırılıyodum.
Annem bana bakıp kız kalk ne kadar uyuyucaaksın saat 12 oldu dedi. Bende zorla uykulu-uykulu ayağa kalkıp telefonumda saate baktım saat 11 yeni oluyodu ve annem tatil gününde beni bu saatde uyandırmıştı. Bende bi defa uyandımsa ikinci defa uyuyamıyodum bu yüzden lavaboya gidip rutin işlerimi hall etdim. Üzerime beyaz şort ve mavi bir atlet giydim saçımı tepeden sıkı bi topuz yaptım ve aşağı indim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı geçip hepisine günaydin deyip kahvaltımı etdim. Babam işe gidiceğini söyleyip bizi öpüp yerinden kalktı annemde babamı yolcu etmek için arkasından gitdi. Annem babamı geçirdikten sonra yeniden yerine geçip kahvaltısını etdi. Sofrayı toplamaya anneme yardım etdim daha sonrada salona gitdim. Annem salonda TV izliyodu. Anneme dönüp anne biz Eymenle dışarı çıksak olurmu çok sıkıldım evde dedim. Annemde tamam ama geç kalmayın dedi. Bizde Eymenile annemizi öpüp ayakabımızı giyip dışarı çıktık.
Bir hafta geçmişti Miraç ile sevgili olmamızın ve Bartu ile kavga etdiğimizin üzerinden.
Bartu ile hiç konuşmamıştım ama oda zaten meraklı değildi benimile konuşmaya. Ben böyle olanları düşünüyodum ki Bartu bana seslendi. Bende yeniden yoluma devam etdim. Bartu bu sever bana doğru gelip kolumu tutdu ve biraz konuşalım mı diye sordu. Bende tamam dedim ve Eymene bakarak sen markete git kola ve çekirdek al sonrada parka git kardeşim bende birazdan gelicem dedim. Eymen tamam deyip gitdikten sonra Bartu bana sinirle bakıp duydum ki sana iftira atan şerefsiz Miraç ile sevgili olmuşsun. Bende evet sevgili oldum bişeymi oldu dedim. Bartu sinirle kızım sen salakmısın onunla nasıl sevgili olursun ya dedi. Bende sanane kim ile sevgili oluyosam bundan sanane istediğim kişi ile sevgili olurum. Sen kimsinki. Sen benim neyimsinki. Sen git sevgilin olan Defneyi sorguna çek. Bana karışamazsın deyip sinirle parka doğru gitdim. Parka geldiğimde Eymen Balın ve Ardayıda çağırmış oturup sohbet ediyodular. Yanlarına gidip selam verdim ve bende banka oturdum. Eymen elime çekirdek verip al bu senin dedi. Balın ise bana kötü-kötü baktı ve Ahen sen salakmısın dedi. Neden salak oluyomuşum Balın diye sordum. Arda ordan atılıp çünkü seni aşağılayan,rezil eden ve sana iftira atan biri ile sevgili olmuşsun dedi. Bende evet sevgili oldum ne olduki dedim. Balın hemen kızım sen gerçekten kafayı yemişsin o sana iftira atdı ya rezil etdi tüm okulun önünde ama senin onunla sevgili oldun ve şimdide salak gibi ne oldu diye soruyon. Bende sinirle ayağa kalkıp ikide bir salak deyip durmayın hiç bişey bilmiyosunuz ve lütfen bilmeden konuşmayın. Birizi bilmeden konuştu şimdi o insanı hayatımdan çıkartdım ve sizide çıkarmak istemiyom. O yüzden hiç bişey bilmeden ortaya atılmayın dedim ve sinirle oradanda ayrılıp deniz kenarına geldim. Bilmeden konuşuyo bide daikkada bir salak diyolar ya. Ben böyle sahilde banka oturmuş onlara kızıyodumki arkamdan ayak sesi duydum. Kim ola bilirdiki. Havada kararmıştı. Arkamı dönüp bakıcaktımki maskeli birisi anladığım kadarıyla erkekti galiba. Burnuma bir bez tutdu ve gözlerim karardı daha sonrası ise karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİSİN AŞKI (TAMAMLANDI)
Short StoryOnu gördüm oturub evine giden yolda ağlıyodu. Yine onu kim üzmüştü. Onu çok seviyodum güzel,masum ve tatlı bir kızdı. Onun üzülmesine dayanamıyodum.