3

1.3K 107 92
                                    

^
|
|
Moje serduszko pękło w tym momencie ( spoiler z mangj The promised Neverland )
.
.
.
.

8 lat później

#Todoroki

Oparłem się o barierkę na moście i patrzyłem na płynącą wodę , w życiu popełniłem niejeden błąd , ale największym był ten , w którym chwyciłem dłoń Dabiego .

Nie chciałem zostać złoczyńcą , pragnąłem tylko uwolnić się od ojca i po prostu zniknąć z tego swiata .

Mieszkam z Ligą , ale z nimi nie współpracuje , tak naprawę nie chcę mieć z żadnym z jej członków nic wspólnego jestem tam tylko dlatego , że nie mam innego miejsca w którym mógłbym się zatrzymać , w końcu mam dopiero 16 lat nikt nie chciałby zatrudnić do pracy takiego szczyla jak ja tym bardziej nikt nie wynajął by mi mieszkania jeszcze przez to mógłbym mieć problemy.

Po moim ,, porwaniu " osiem lat temu ojciec zaczął robić z siebie ofiarę,  jak to pisali w gazetach ,, Bohater numer dwa zdruzgotany porwaniem swojego syna przeszukał niemal cały kraj by go odnaleźć " gówno prawda założę się , że nawet nie ruszył palcem by coś z tym zrobić .

Nienawidziłen go , ale nie pragnąłem zemsty , jest ona zbyt kłopotliwa chciałem jedynie być wolny a gdy myślałem już , że w końcu moje marzenie się spełni utknąłem w jeszcze ciaśniejszej klatce jaką jest przymierze złoczyńców.

Jak już wcześniej wspomniałem nie chciałem być zły, ale Shigaraki ciągle groził mi , że jeżeli nie będę robił tego co mi każe to zgłosi na policje , że wie gdzie jestem i wrócę do ojca a do tego nie mogłem dopuścić.

Jednak buntowałem się i to dość często , więc włączają mnie w jakieś akcje tylko w tedy kiedy wiedzą , że sami nie dadzą rady.

Na jednej z takich akcji zabiłem kogoś , nie chciałem tego , ale gdy ta osoba rozpoznała kim jestem i chciała powiedzieć innyn policjantom o mojej tożsamości po prostu wpadłem w szał i  zamordowałem ją , to była bardzo powolna i bolesna śmierć bo spaliłem kogoś żywcem , nie panowałen nad sobą , do dzisiaj mam wyrzuty sumienia mimo , że było to 3 lata temu.

Jednak taka sytuacja nie miała miejsca ponownie , ponieważ nikt mnie już więcej nie rozpoznał , ponieważ nie dość , że nosiłem maskę , to zmieniłem swój wygląd , białe włosy pozostały takie jakie były , ale te czerwone przefarbowałem na czarne , również nosiłem jedną niebieską soczewkę , aby nie było widać mojej heterochromii .

Jednak taka sytuacja nie miała miejsca ponownie , ponieważ nikt mnie już więcej nie rozpoznał , ponieważ nie dość , że nosiłem maskę , to zmieniłem swój wygląd , białe włosy pozostały takie jakie były , ale te czerwone przefarbowałem na czarne , r...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jedynie blizna na oku była problemem , ale na szczęście noszę maskę.

Nie chodzę do szkoły , uczę się sam w ,, domu ". I myślę , że z materiałem jestem dużo dalej niż gdybym był w szkole.

Dbam o swoje wykształcenie , ponieważ kiedyś chce zdobyć dobrą pracę i spełnić marzenie.

Zawarłem umowę z Shigarakim , że do 18 roku życia będę pod jego rozkazami ale gdy osiągnę pełnoletność nie będzie mnie już nigdy więcej angażował w żadne sprawy , da mi odejść i odciąć się od życia złoczyńcy raz na zawsze.

~ ᴜᴍɪᴇʀᴀᴊ ᴡʀᴇꜱᴢᴄɪᴇ~ᴛᴏᴅᴏᴅᴇᴋᴜ ♪ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ ♪Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz