8

999 80 81
                                    

^
|
|
|
Ogółem bardzo podoba mi się ten art ale nie miałam go gdzie wstawić więc macie tutaj ^^
.
.
.
.
#Izuku

Ciemno.

Tak bardzo ciemno .

Boję się.

Nic nie wiedzę.

Gdzie ja jestem?

Co się ze mną stało ?

Nic nie pamiętam.

Wokół mnie panowała zupełna ciemność a ja mimo iż chciałem poruszyć rękoma nie mogłem tego zrobić.

Strasznie rozbolało mnie ciało a do głowy napłynęły mi wspomnienia z ostatnich wydarzeń .

Jednak nie pamiętam niczego co wydarzyło się po wypowiedzianych przeze mnie słowach ,, przecież ja nie mam nikogo oprócz ciebie ".

Todoroki, wiem , że tam był co się z nim stało ? Gdzie się podziewał przez ostatnie lata ?

Cieszę się ,że nic mu nie jest. Tak bardzo za nim tęskniłem . Ulżyło mi .
Teraz mam pewność , że żyje mimo to..........

Ja chyba jestem martwy.

#Shoto

-Umm.... hej to ja .... ten chłopak któremu pożyczyłaś parasolke - powiedziałem do telefonu.

- Aaaa to ty - odpowiedział mi przyjemny dziewczęcy głos.

- Chodzisz do U.A prawda ? Widziałem Cię na festiwalu sportowym - oznajmiłem mając nadzieję , że się nie mylę.

-No tak wybacz mi zapomniałam ci się ostatnio przedstawić nazywam się Momo yaoyorozu - wyznała

-Wybacz , że poruszę drażliwy temat , ale muszę cię o coś zapytać - stwierdziłem z zaciśniętymi zębami -Czy w twojej klasie jest jakaś dziewczyna , która interesowała się Izuku Midoriyą ? - mruknąłem z nadzieją , że dziewczyna bez zbędnych pytań po prostu mi odpowie.

-Nie mam pojęcia po co ci to , ale to chyba żadna tajemnica , że faktycznie jedna dziewczyna podkochiwała się w nim - oznajmiła czarnowłosa

- A możesz mi powiedzieć jak się nazywa ? - zapytałem błagalnym tonem .

- Nie jestem pewna czy mogę - zawahała się przez chwilę Momo - skoro i tak większość ludzi i tak ją kojarzy z festiwalu sportowego to chyba nie zaszkodzi jeśli powiem o tym tobie - stwierdziła cicho dalej z nutką niepewności w głosie- Uraraka Ochaco - wyznała - ma dar zero gravity powinieneś wiedzieć jak wygląda - powiedziała.

-Dziękuję ci bardzo naprawdę nie wiesz jak bardzo jestem ci wdzięczny - oznajmiłem po czym pożegnałem się z dziewczyną i się rozłączyłem.

Dokładnie znam dar jak i wygląd dziewczyny , nawet na festiwalu sportowym było widać , że trzyma się blisko Izuku ale nie sądziłem , że się w nim zauroczyła . Tylko czy zwykłe ,, zauroczenie " wystarczy aby poświęciła swoje życie dla chłopaka z którym nawet nie chodzi?

Tego nie wiem , ale muszę to sprawdzić .

#Uraraka

Godz. 6:58

Obudził mnie budzik stojący na szafce nocnej .

Jednak ja nie miałam siły wstać , dzisiaj idziemy pierwszy raz do szkoły od tragedii która wydarzyła się kilka dni temu.

Wiedziałam to już wcześniej to było oczywiste nie tylko dla mnie ale i dla innych , oprócz niego , byłam zakochana w Izuku , który już teraz jest martwy a w dodatku jeszcze zniknęło jego ciało z kostnicy .

~ ᴜᴍɪᴇʀᴀᴊ ᴡʀᴇꜱᴢᴄɪᴇ~ᴛᴏᴅᴏᴅᴇᴋᴜ ♪ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ ♪Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz