06 | diplomatlar [infp]

2.7K 101 121
                                    

DİPLOMATLAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DİPLOMATLAR

güçlü ve zayıf yönler

. . .


INFP | Arabulucu


Güçlü Yönler:

1- İdealist: Arabulucuların arkadaşları ve sevdikleri iyimserlikleri için onlara hayran kalacak ve onlara güveneceklerdir. Tüm insanların doğası gereği iyi, belki de sadece yanlış anlaşıldığına dair sarsılmaz inançları, zorluk karşısında inanılmaz derecede esnek bir tutum sergiliyor.

2- Arayış ve Değer Uyumu: Arabulucu kişilik tipine sahip kişilerin başkaları üzerinde güç sahibi olmakla ilgisi yoktur ve otoriter tutumlara hiç önem vermiyorlar. Daha demokratik bir yaklaşımı tercih ediyorlar, her sesin ve perspektifin duyulmasını sağlamak için çok çalışıyorlar.

3- Açık Fikirli ve Esnek: Canlı ve izinli bir tutum doğal olarak Arabuluculara gelir ve kurallarla kısıtlanmaktan hoşlanmazlar. Arabulucular da kuşkudan yararlanırlar ve ilkeleri ve fikirleri sorgulanmadığı sürece başkalarının doğru olduğunu düşündüklerini yapma hakkını desteklerler.

4- Çok Yaratıcı: Arabulucular, şeyleri geleneksel olmayan perspektiflerden görmelerini sağlamak için vizyoner doğalarını açık fikirlilikleriyle birleştirirler. Uzaktaki birçok noktayı tek bir temaya bağlayabilmek için, birçok Arabulucunun şair ve yazar olarak kutlanması şaşırtıcı değil.

5- Tutkulu ve Enerjik: Bir şey Arabulucuların hayal gücünü yakaladığında ve inançlarıyla konuştuğunda, zamanlarını, enerjilerini, düşüncelerini ve duygularını projeye adayarak, hepsi içeri girer. Utangaçlıkları onları podyumdan uzak tutar, ancak ihtiyaç duyulan yere ilk yardım veren kişidir.

6- Adanmış ve Çalışkan: Anların zorluklarına odaklanan diğerleri, işler zorlaştığında vazgeçebilirken, Arabulucular (özellikle İddialı olanlar) onlara yardımcı olmak için geniş kapsamlı vizyonlarından yararlanırlar. Yaptıklarının anlamlı olduğunu bilmek, bu kişiliğe sahip kişilere inandıkları bir şeyi başarmak için bir amaç duygusu ve hatta cesaret verir.


Zayıf Yönler:

1- Çok İdealist: Arabulucular sık ​​sık idealizmlerini çok ileri götürürler ve dünyada tekrar tekrar kötü şeyler olduğu için hayal kırıklığına uğrarlar. Bu, kişisel düzeyde de geçerlidir, çünkü Arabulucular sadece ortaklarını idealize etmekle kalmaz, aynı zamanda onları putlaştırır, kimsenin mükemmel olmadığını unutur.

2- Çok Özgecilik: Arabulucular bazen kendilerini bencil olarak görürler ancak yapabileceklerinden çok daha fazlasını vermek istedikleri için. Bu, kendilerini seçtikleri bir nedene ya da kişiye taahhüt etmeye, kendilerini hayatlarındaki diğerlerinin ve özellikle de kendilerinin ihtiyaçlarını gözetmeyi unutmaya zorladıkları için kendini gerçekleştiren bir kehanet haline gelir.

3- Uygulamasız: Bir şey Arabulucuların hayal gücünü yakaladığında, günlük bakım ve basit zevkler gibi pratik konuları ihmal edebilir. Bazen Arabulucu kişilik tipine sahip insanlar, bu tutkuyu, tutkularını veya nedenlerini sürdürürken yemeyi ve içmeyi ihmal edecek kadar alacaktır.

4- Verilerle İlgilenmemek: Arabulucular genellikle o kadar büyük bir resme odaklanırlar ki, ormanın tek tek ağaçlardan yapıldığını unuturlar. Arabulucular duygu ve ahlakla uyumludur ve gerçekler ve veriler idealleriyle çeliştiğinde, onlar için gerçek bir meydan okuma olabilir.

5- İşleri Şahsen Alın: Arabulucular, pozisyonlarını yeniden değerlendirmek için ilham vermek yerine genellikle zorlukları ve eleştirileri kişisel olarak alırlar. Çatışmalardan mümkün olduğunca kaçınarak, Arabulucular, ilkelerini ve eleştirilerini herkesi tatmin edecek bir orta zemine oturtmaya çalışmak için çok fazla zaman ve enerji koyacaktır.

6- Öğrenmesi Zor: Arabulucular özel, rezerve edilmiş ve öz-bilinçlidir. Bu, onları tanımak için herkesin bildiği gibi zorlaştırır ve bu niteliklere duydukları ihtiyaç, önem verdikleri kişilere daha fazla kendilerini vermemeleri nedeniyle sıklıkla hissettikleri suçluluğa katkıda bulunur.

mbti; types and functionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin