75 | yine stereotipler

1.9K 76 147
                                    


INTJ | Ben Hariç Herkes Aptal

İnternette sosyopat gibi davranır, filmde köpek ölünce ağlar. Sosyal yeteneklerini geliştirmek dışında her şeyle uğraşır. Sandığı kadar zeki değildir.

INTP | Ebedi Bakir

Aslında zeki olsa da bunu değil insanlık, kendi faydasına bile kullanamaz. Anime veya oyun bağımlısıdır. Ya da ikisi birlikte.

ENTJ | Faşizm Çok da Kötü Değil

İşleri dışında bir karakterleri yoktur. İşlerinde genelde iyidirler. İşlerinde güzel para kazanırlar. İşleri var demiş miydik?

ENTP | O Konuda Yanlışın Var

En büyük hobisi Youtube yorumlarında siyaset tartışmaktır. Minibüs şoförüyle öğrenci almadı diye 45 dk kavga etmiştir.

INFJ | Ya Hitler ya İsa

Tanımadığı yabancılara hayatındakilerden daha iyi davranır. En sevdiği soru "Neyin var?" olsa da buf soruyu sadece soran taraf olmuştur.

INFP | Pamuk Kalpli

Mizah anlayışı kendini küçük düşürmektedir. Instagram'da 450 farklı mitovasyon sayfası takip eder, yine de hayal kurmaktan başka bir şey yapmaz.

ENFJ | Benimle Her Şeyini Paylaşabilirsin

Hayatta tek amacı iyilik uğruna canını vermektir. Farkında bile olmadan çevresindeki herkesi manipüle eder. 

ENFP | Depresif ve Hiperaktif

Bir dakika ciddi olmak yerine ölmeyi tercih eder. Sosyal medya bağımlısıdır. Sürekli gülse de geceleri tek başına ağlar.

ISTJ | 216

Okulda öğretmene ödevi hatırlatır. Robotlar dünyayı ele geçirse hayatta kalır. Bir an yok olsa muhtemelen fark edilmez.

ISFJ | Tamam Ben Yaparım

İkna edilmesi en kolay tiptir. Kötü insanlara iyi davranır. Sokak kedilerini sever, kediler onu sıkıcı bulup yanına gelmez.

ESTJ | Devlet Memuru

Az paraya çalıştığı iş için canını verir. Her yaptığını üstüne şikayet eder. Fast food restoranı çalışanlarıyla kavga eder.

ESFJ | Aa Olmaz Biraz Daha Kal

En büyük tutkusu aslında kimsenin gelmek istemediği etkinlikler ayarlamaktır. İkinci tutkusu bu etkinliklerde bir daha bakmayacağı fotoğraflar çekmektir.

ISTP | Çakma John Wick

Duygulara alerjisi vardır. İnsan içinde donuk bir ifadeyle sağa sola bakmanın havalı olduğunu düşünür. İstisnasız her şeyi yiyebilir.

ISFP | Zeki Ama Çalışmıyor

Doğa için canını verebilir. Lise yıllarını deftere güzel resimler çizerek geçirmiştir. Güzel şarkı söylese de özgüvensizlikten bir yere gelemez.

ESTP | Berkecan

Normal ses tonu bağırmaktır. Sabahları son ses hareketli müzik dinler. Spor salonu aynasında 872 farklı fotoğrafı vardır.

ESFP | Merve 

Evde dört saatten fazla kalamaz. Her hafta sonu mekanlarda elli story atar. İlgi bağımlısı olsa da sana iyi davranır.

. . .

kaynak: MBTI Türkiye (facebook grubu)

.

arkadaşlar stereotipler bildiğiniz üzere ciddi değildir. tipleri alaya almak üzere mizahi bir bakış açısı katar ve genellemelerden oluşur.

mbti; types and functionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin