15 | kaşifler [estp]

1.2K 41 11
                                    

KAŞİFLER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KAŞİFLER

güçlü ve zayıf yönler

. . .


ESTP | Girişimci


Güçlü Yönler:

1- Cesur: Girişimci kişilik tipine sahip insanlar yaşam ve enerji doludur. Girişimciler için sınırları zorlamak, yeni şeyler ve fikirler keşfetmek ve kullanmaktan daha büyük bir sevinç yoktur.

2- Akılcı ve Pratik: Girişimciler bilgi ve felsefeyi sever, ancak kendi iyilikleri için değil. Girişimci kişilikler için eğlenceli olan, eyleme geçirilebilecek fikirler bulmak ve onları kullanabilecekleri detaylara girmektir. Bir tartışma tamamen keyfi ise, Girişimcilerin zamanı için daha iyi kullanımlar vardır.

3- Orijinal: Cesurluklarını ve pratikliklerini birleştiren Girişimciler yeni fikirler ve çözümler denemeyi severler. Olayları kimsenin düşünmeyeceği şekilde bir araya getirdiler.

4- Algısal: Bu özgünlüğe Girişimcilerin bir şeylerin ne zaman değiştiğini ve ne zaman değişmeleri gerektiğini fark etme yeteneği yardımcı olur! Alışkanlıklar ve görünümlerdeki küçük değişimler Girişimcilere açıktır ve bu gözlemleri başkalarıyla bağlantı kurmaya yardımcı olmak için kullanırlar.

5- Doğrudan: Bu algı yeteneği zihin oyunları için kullanılmaz - Girişimciler doğrudan ve olgusal sorular ve cevaplarla net iletişim kurmayı tercih eder. Her şey onlar.

6- Girişkenlik: Tüm bu nitelikler Girişimciler'de doğal bir grup lideri olmak için bir araya gelir. Bu aktif olarak aradıkları bir şey değil - bu kişilik tipine sahip insanlar, sosyal etkileşimleri ve ağ oluşturma fırsatlarını mükemmel bir şekilde kullanma konusunda bir ustalığa sahipler.


Zayıf Yönler:

1- Duyarsız: Duygular Girişimciler için gerçeklerden ve "gerçeklikten" sonra gelir. Duygusal olarak yüklenen durumlar garip, rahatsız edici işler ve Girişimcilerin dürüstlüğüne burada yardımcı olmuyor. Bu kişiliklerin çoğu zaman kendi duygularını tanıma ve ifade etme konusunda çok sıkıntıları vardır.

2- Sabırsız: Girişimciler kendilerini heyecanlandırmak için kendi hızlarında hareket ederler. Yavaşlamak, çünkü bir başkası "anlamıyor" veya çok uzun süre tek bir ayrıntıya odaklanmak zorunda kalmak Girişimciler için son derece zordur.

3- Riske Eğilimli: Bu sabırsızlık, Girişimcileri uzun vadeli sonuçları düşünmeden keşfedilmemiş bölgelere itebilir. Girişimci kişilikler bazen can sıkıntısıyla ekstra riskle savaşır.

4- Yapılandırılmamış: Girişimciler - bir sorunu çözmek, ilerlemek, eğlenmek - ve anı yakalamak, genellikle süreçteki kuralları ve sosyal beklentileri görmezden gelmek için bir fırsat görürler. Bu işleri halledebilir, ancak beklenmedik sosyal serpinti yaratabilir.

5- Daha Büyük Resmi Kaçırır: Şu an yaşamak Girişimcilerin ağaçları ormanı kaçırmasına neden olabilir. Bu kişiliğe sahip insanlar, burada ve şimdi, belki de çok fazla sorun çözmeyi severler. Bir projenin tüm bölümleri mükemmel olabilir, ancak bu bölümler birbirine uymazsa proje yine başarısız olur.

6- Meydan Okuyan: Girişimciler kutunun içine girmeyecek. Tekrar, katı kurallar, ders sırasında sessizce oturmak - Girişimciler hayatlarını böyle yaşamıyor. Eylem odaklı ve uygulamalılar. Okul ve giriş seviyesi çalışma gibi ortamlar, tahammül edilemeyecek kadar sıkıcı olabilir ve Girişimcilerden daha özgür pozisyonlara ulaşmak için yeterince uzun süre odaklanmaları için olağanüstü çaba gösterilmesini gerektirir.

mbti; types and functionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin