DİPLOMATLAR
güçlü ve zayıf yönler
. . .
ENFP | Kampanyacı
Güçlü Yönler:
1- Meraklı: Yeni fikirler söz konusu olduğunda, Kampanyacılar düşüncelere dalmakla ilgilenmezler - dışarı çıkmak ve bir şeyler yaşamak isterler ve bunu yapmak için rahatlık alanlarından çıkmaktan çekinmezler. Kampanyacılar yaratıcı ve açık fikirlidir, her şeyi hayat adı verilen büyük, gizemli bir bulmacanın parçası olarak görürler.
2- Gözlemci: Kampanyacılar, alakasız eylemler olmadığına, duygulardaki her değişimin, her hareketin ve her fikrin daha büyük bir şeyin parçası olduğuna inanırlar. Meraklarını tatmin etmek için, Kampanyacılar tüm bunları fark etmeye ve bir anı asla kaçırmamaya çalışıyorlar.
3- Enerjik ve Hevesli: Gözlemledikçe, yeni bağlantılar ve fikirler oluşturarak, Kampanyacılar dillerini tutmayacaklar - bulgularından heyecan duyuyorlar ve dinleyecek kişilerle paylaşıyorlar. Bu bulaşıcı coşku, Kampanyacılara daha fazla sosyal bağlantı kurma ve yeni arkadaşlarının görüşlerini mevcut fikirlerine uymaları nedeniyle onlara yeni bir bilgi ve deneyim kaynağı sağlama gibi ikili bir yararı vardır.
4- Mükemmel İletişimciler: Kampanyacıların bu kadar güçlü insan becerilerine sahip olması ya da asla bu fikirleri ifade etmemeleri iyi bir şeydir. Kampanyacılar, onlar için aynı madalyonun sadece iki yüzü olan küçük konuşmaların ve derin, anlamlı konuşmaların tadını çıkarırlar ve konuşmalarını tamamen doğal ve güçsüz hissettikleri şekilde istedikleri konulara yönlendirme konusunda ustadırlar.
5- Nasıl Rahatlayacağınızı Öğrenin: Kampanyacılar ile yapılan tüm "kozmosun doğası" tartışmaları değildir - bu kişilik tipine sahip insanlar bazen hiçbir şeyin sadece eğlenmek ve yaşam sevinçlerini yaşamak kadar önemli olmadığını bilirler. Bu Sezgisel özellik, Kampanyacıların işleri sarsma zamanının geldiğini bilmelerini sağlar ve bu vahşi hevesli enerji patlamaları en yakın arkadaşlarını bile şaşırtabilir.
6- Çok Popüler ve Dostça: Tüm bu uyarlanabilirlik ve kendiliğindenlik, yaklaşılabilir, ilginç ve heyecan verici, işbirlikçi ve özgecil bir ruh ve samimi, empatik eğilim ile bir kişi oluşturmak için bir araya gelir. Kampanyacılar hemen hemen herkesle iyi geçiniyor ve arkadaş çevreleri geniştir.
Zayıf Yönler:
1- Zayıf Pratik Beceriler: Fikir tasarlama ve projelere başlama konusunda, özellikle diğer insanları kapsayan, Kampanyacılar olağanüstü yeteneklere sahiptir. Ne yazık ki, bu projeler üzerinde bakım, yönetim ve takip etme becerileri mücadele ediyor. Günlük işlerin ilerlemesine yardımcı olacak daha fazla uygulamalı kişi olmadan, Kampanyacıların fikirleri muhtemelen bu şekilde kalır - fikirler.
2- Odaklanmak Zor: Kampanyalar, kişiler arası bağlantılar ve felsefenin doğal kaşifleridir, ancak yapılması gereken şey, TPS raporunun hemen önünde oturmasıdır. Kampanyacıların görevler rutin, idari konular ve daha geniş konseptlerden uzaklaştıkça ilgisini sürdürmesi zordur.
3- Şeyleri Düşünün: Kampanyalar bir şeyleri değeri altına almaz - en basit şeylerde bile altta yatan güdüler ararlar. Kampanyacılar için birinin neden yaptığını, ne anlama geldiğini ve bununla ilgili ne yapacağını sorarak biraz uykusunu kaybetmesi nadir değildir.
4- Kolayca Stresli Olur: Bütün bu düşünceler sadece kendi yararları için değildir - Kampanyacılar, çok hassastır ve başkalarının duygularını derinden önemsemektedir. Popülerliklerinin bir sonucu, başkalarının genellikle onlara rehberlik ve yardım için bakmaları ve zaman almalarıdır ve Kampanyacıların neden özellikle bunalırlar, özellikle de her istek için evet diyemediklerinde kolayca görülebilir.
5- Son Derece Duygusal: Duygusal ifade sağlıklı ve doğal olsa da, Kampanyacılar bunu kimliklerinin temel bir parçası olarak görüyor olsa da, bu kişilik türü için sorunlara neden olacak kadar güçlü bir şekilde ortaya çıkabilir. Özellikle stres, eleştiri veya çatışma altındayken, Kampanyalar en iyi karşı-üretken duygusal patlamalar yaşayabilirler.
6- Bir Arızadan Bağımsız: Kampanyacılar, mikro yönetilen ve ağır kurallarla kısıtlanan nefret eder - kendi kaderlerinden son derece bağımsız ustalar, hatta acımasız yasaların ötesine geçen fedakar bir bilgeliğe sahip olmak isterler. Kampanyacılar için zorluk, kontroller ve dengeler dünyasında yaşamalarıdır, yutmaktan mutlu olmadıkları bir hap.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mbti; types and functions
Random|| Myers-Briggs Kişilik Göstergesi'ndeki tiplemeler ve özellikleri hakkında. Burçlarınızı unutabilirsiniz çünkü MBTI tipiniz size kendinizi onlardan daha iyi anlatacak.