07 | diplomatlar [enfj]

1.6K 58 28
                                    

DİPLOMATLAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DİPLOMATLAR

güçlü ve zayıf yönler

. . .


ENFJ | Önder


Güçlü Yönler:

1- Hoşgörülü: Önderler gerçek takım oyuncularıdır ve bunun, kendi halklarıyla çeliştiklerinde bile diğer insanların görüşlerini dinlemek anlamına geldiğini kabul ederler. Tüm cevaplara sahip olmadıklarını ve yapıcı olduğu sürece genellikle muhalefete açık olduklarını itiraf ediyorlar.

2- Güvenilir: Önderleri en çok hatırlatan tek şey, bir kişiyi hayal kırıklığına uğratma korkusu veya inançlarına neden olma fikridir. Mümkünse, Önderler her zaman onu görmeye güvenebilirler.

3- Karizmatik: Cazibe ve popülerlik, Önderlerin maça sahip olduğu niteliklerdir. Bir kitleyi nasıl yakalayabileceklerini içgüdüsel olarak bilirler ve ruh hali ve motivasyonu, durum ne olursa olsun, akıl, duygu, tutku, kısıtlama ile iletişim kurmalarını sağlayacak şekilde alırlar. Yetenekli taklitçiler olan Kahramanlar, kendi seslerini korurken seyircilerin ihtiyaçlarını yansıtacak şekilde tonlarını ve tarzlarını değiştirebilirler.

4- Özgecilik: Bu nitelikleri birleştirmek, Önderlerin kendi evlerinde ya da küresel sahnelerinde toplulukları içinde ve toplulukları için iyi yapma arzusudur. Sıcak ve bencil olmayan, Önderler gerçekten insanları bir araya getirebilirlerse, iyi bir dünya yapabildiklerine gerçekten inanırlar.

5- Doğal Liderler: Önderler, otorite arayışından çok, güçlü kişiliklerinin ve olumlu vizyonlarının birçok hayranı tarafından tezahürat edilen, başkalarının isteği üzerine liderlik rolleri alırlar.


Zayıf Yönler:

1- Aşırı İdealist: Önder kişilik tipine sahip insanlar, durum veya doğa ya da basit bir yanlış anlama yoluyla, kendilerine karşı savaştıklarını ve kabul ettikleri ilkelere karşı koyduklarını, ancak ne kadar istekli olduklarını gördükleri için hazırlıksız yakalanabilirler. Bu muhalefete öfkeden daha çok üzülme olasılıkları daha yüksektir ve saf bir üne sahip olabilirler.

2- Çok Özverili: Önderler, umut verici vaatlerine kendilerini gömebilir, başkalarının sorunlarını kendileri gibi hissedebilir ve sözlerini karşılamak için çaba gösterebilirler. Eğer dikkatli olmazlarsa, kendilerini çok zayıflatabilirler ve kimseye yardım edemezler.

3- Çok Hassas: Eleştiriye açıkken, onu daha iyi bir takıma liderlik etmek için bir araç olarak görmekle birlikte, Önderlerin kalbini biraz fazla alması kolaydır. Başkalarına karşı duyarlılıkları, Önderlerin bazen kendilerine ait olmayan problemleri hissettikleri ve düzeltemedikleri şeyleri düzeltmeye çalıştıkları, yeterince yaptıklarından endişe duydukları anlamına gelir.

4- Dalgalanan Benlik Saygısı: Önderler, benlik saygısını ideallerine kadar yaşayabilecekleri ve bazen güvensizlikten daha fazla eleştiri isteyip istemediklerini, her zaman daha iyi ne yapabileceklerini merak ederek tanımlayabilirler. Eğer bir hedefe ulaşmazlarsa veya yardım edeceklerini söyledikleri birine yardım etmezlerse, özgüvenleri şüphesiz düşecektir.

5- Zor Kararlar Vermek İçin Mücadele: Bir kaya ile sert bir yer arasında sıkışırsa, Önderler, özellikle bu sonuçlar insani ise, eylemlerinin tüm sonuçlarını hayal ederek felçle kaplanabilir.

mbti; types and functionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin