5.Bölüm.
Suçum ne ki söyle...
Bütün geceyi o uçurumun başında geçirdim.Hâla da burdayım elimde ki mektubu defalarca okudum.Bileğimdeki fuları defalerca kokladım.
Acı beni ben yapıyordu.Vicudum acıyı o kadar benimsemiş ki gittikçe hissizleşiyorum.
Küçükken babam annemi dövükten sonra 'acıyor mu'derdim annemde
'en büyü acı psikolojik acı'derdi.O zamanlar anlamazdım.Ama şimdi adım kadar iyi biliyorum...Saate baktığım da dört olduğunu gördüm.Mektupların bulunduğu sandığı alıp ormanda ki büyük çınar ağacına gömdüm.Ve arabaya binip annemin yanına sürdüm.
Dikiz aynasına baktığım da heryerimin şiş olduğunu gördüm.Ama önemli değildi.Mezarlıktan hep yedide gelirim.Bizimkiler bunu alışkanlık haline getirmiş ki beni bekliyorlardı.
Arabadan inip onlara doğru yürümeye başladım beni görünce hepsi birden sarıldı.
Içlerini rahatlatmak için gülüp iyiyim dedim ve annemin yanına doğru ilerlemeye başladık.Hepimiz dualarızı ettikten sonra bizimkiler beni arabanın yanında bekliceğini söyleyip gittiler.
En sonunda annemle vedalaştıktan sonra bizimkilerin yanına gittim.Kızlar bana sarılınca bende onlara sarıldım.
Benim arabamı Azra sürüyordu.Yan tarafından da ben vardım.İyi olmadığımı söyleyip beni ikna etmişti.Boş boş camdan dışarı izlerken Azra sesizliği bozdu.
"Kayla yüzün kötü gözülüyo ben senin için makyaj çantamı yanıma aldım hadi biraz yüzünü düzelt"dedi.
"Azra hiç halim yok"dedim.
"Kayla seni gören arabalar kaza yapıcaktı az kalsın "diyip beni güldürmeye çalıştı.
Oflayıp çantasından makyaj mazemelerini alıp yüzümü düzeltmeye başladım.Gerçekten de çok kötü gözüyordum.Hâla kötü gözüküyorum ama maksat Azranın beni rahat bırakması.
İşim bitince okula gelmiştik.Normalde gitmezdim ama katille hiç uğraşamam.
Kerem kolunu omzuma atıp kantine gittik.
Hepsi bana bakıyordu yani bizimkiler.
"Tamam iyiyim ben merak etmeyin"dedim.
Eda "Onu nerden anladın"dedi.
"Hademe bile anladı şuan herkes sizin bana aşık olduğunuzu sanıyo."dedim.
Icimde yaşadıklarımı dışa vurmayı sevmiyorum arada sırada dolup taştığım oluyor ama yanımda oluyor bizimkiler.Daha doğrusu Uzay.Sadece Uzayın yanında ağlarım.
Eda "Dans odası varmış burda hadi dansa gidelim kızlar."dedi Azranın olur demesiyle Kerem ve Uzay olmaz dedi.
Eda ben ve Azra çok iyi dans ederiz ama Kerem ve Uzay bizi kıskandığı için karşı çıkıyorlar.
"Hadi ama zaten kim nerden görsün bizi hem stres atmak için" diyip azrayla benim kolumdan tutup biyere götürdü.
Ben söylenirken Uzaygil de benimle birlikte söyleniyordu.
Eda en sonun da elime kıyafet verip soyunma kabinine kapattı.Kapıyı kilitleyip üstümdekileri giydim.Kabinden çıktığım da kızların üstünde ki beyaz tişörtleri görünce "Yine mi ben ortada durcam"diye söylendim.Bende beyaz tişört vardı yani bu demek oluyo ki ben ön planda olucam.Ve bu benim hoşuma hiç gitmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayla
RandomBir kız düşünün, babası kızının yanında karısını delik deşik ediyor.Kızı 'baba dur nolur ben annemsiz naparım 'diyor.Üstelik daha 9 yaşındayken.Kayla'nın babası o gün sedece karısını,hayat arkadaşını öldürmedi.Kızını da öldürdü.Kızının geleceğini de...