12.Bölüm
Dünya büyük,çok küçük ellerim...
Seni tutmaya bile yetmiyor...
Kan,revan şu çocuk kalbim..
Koca hüzünlere kafa tutuyor....Gözlerimi açtığım da karşımda hastanenin beyaz duvarıyla karşılaştım.
Egenin yanımda uyuya kaldığını görümce gözlerimi kapattım.
Sevdiğin değer verdiğim herkesi tek tek kaybediyorum.Annem...Eda...
Kolumda ki serumu sesizce açıp komidinin üzerinde ki kağıt kalemi alıp Herşey için teşekkürler kafamı dinlemem gerek... yazdım.
Egenin bana son günlerde çok yardımı dokunmuştu.
Hastaneden gizlice çıkıp taksiyle uçuruma gitmeye karar verdim.
Hastanenin önünde bir taksiyi durdurup uçurumun adresini verdim.
***
Sevdiğim değer verdiğim herkes teker teker gidiyodu.Bu nasıl hayattı, bu nasıl dünya böyle.Ben ne yapmıştım bunları hak edecek.Beni herkes gibi destekleyen annem babam yok.
Kardeşlerim var...Ama benimle birlikte çok zarar görüyolar.
Sanki bir sokaktayım bütün yollar kapalı oraya hapsedilmişim gibi..
Uçurumda neredeyse altı saate yakın oturuyordum.Çok yorulmuştum...
"Bak anne yine düştüm.Herkes teker teker gidiyor.Her gidişlerinde beni yıkıp gidiyolar.Eda öldü anne.Ona orda iyi bak.O sesinin yokluğunda benim küçük annemdi.Biliyo musun o sana çok benziyo.Senin gibi çok eğlenceli,düşünceli,pozitif...İkıniz de çok güzel insanlarsınız.Ama niye gittiniz ha niye!Ben napıcam şimdi..."ellerimi toprağa vura vura ağlıyordum.Arkamdan o tanıdık ses gelince duraksadım.
"Güçlü olucaksın"Ege burdaydı.Gelmişti bulmuştu beni.
"Nasıl olucak o ben artık güçlü olamıyorum.Bittim ben kaldıramıyorum olanları."
"Neler yaşadığını bilmiyorum ama baban... baban var."
"Babam yok benim!O benim babam değil!"
"Hadi anlat Kayla.Biliyorum sana ağır gelen kötü bişey var içinde.O duygunun altında ezilip kalıyosun.Anlat.Sadece anlat.."Canım sadece Egeye güvenmek istiyodu.
"Anlatcak ne var.Babam annemi öldürdü.7 yerinden bıçaklayarak delik deşik etti.Hem annemi aldı benden hemde çocukluğumu.."
"Anlatsana anneni nasıldı nasıl oldu bu olay."dedi ege
"Annem dünyanın en güzel annesiydi.Annem...Annem benim için canını bile verecek birisiydi.Babam ne annemi özgür bırakırdı ne beni.Ben okula orta okulda başladım biliyo musun?Babam göndermedi.Anca eve öğretmen gönderdi.Ben 9 yaşında büyüdüm aynı zamanda öldüm.
Doğum günümdü annem ilk defa babamın kurallarını benim için çiğneyim dışarı çıkardı beni bütîn gün gezdik en son yani günün sonunda buraya geldik.Oturduk..
Dilek diledik...Eve gittiğimizde ba-""Sen kötü bir çocukluk geçirmişsin.Ama ben mesela bi çocuğun annesinin olması nasıl bir duygu bilmiyorum.Benim hiç annem olmadı.. Babam da pislik herifin teki. Kötü çocukluk geçirdik çabuk büyümek zorunda kaldık ama bu bizim suçumuz değil. Şimdi senin ayağa kalkıp bu zamana kadar yaptığın gibi güçlü ilman gerekiyor."
"Olmuyo anlamıyo musun?Ben güçlü olamıyorum artık.Herkes gözümün önünde gidiyor.Sevdiğim herkes değer verdiğim herkes gidiyo..."
3 Ay Sonra...
Kerem dünyanın diğer ucuna gitmişti.Oğuz Aslı ve Uzayı da zor da olsa ben göndermiştim.3 ay boyunca Ege hep benim yanımdaydı.O gün beni bi şekilde ikna edip döndürmüştü.
Eda hepimiz yıkıp geçti biz hala kalkamadık ama.
3 ay boyunca evdeydim okula gitmedim.Dışarıya çıkmadım.Tenim neredeyse hiç güneş görmedi 3 aydır.
Hergün öğlen 3 de kalkarken bu gün egenin gelmesiyke 1 de kaltım.
Şuan koltukta ben ona o bana bakıyor.
"Kayla tamam zor şeyler atlattın ama evin içinden çıkmıyosun hiç seni biyere götürmeye karar verdim."
"Ege hiç biyere gidemem."diyip arkamı döndüm.Ve uykulu adımlarla odama doğru ilerledim.Daha doğrusu ilerleyemedim.Iki saniye gözümü kapattım ve gözümü açtığımda Egenin sırtındaydım.
"Hiç kusura bakma küçük hanım ev ev ev yeter."
"Off Ege hadi indir benii"
Ege hiç bişey demeden pijamalrımla beni arabaya bindirdi.
Hava yağmurluydu.Arabada çalan şarkı da hoşuma gidince arabada uyumaya başladım.Uyumak ağrı kesici gi bişeydi sanki....
Arkadaşlar uzun zamandır yeni bölüm gelmiyor ama bu sene sınavım var dersler zorlayıcı ve okulumda açıldı.3 hikayeyide birlikte yazdığım için daha zor oluyor.Ben hem online ders hemde yüz yüze ders görüyorum.Derslerimizin çoğuda bilgisaydan telefondan vb. eşyalardan işlediğimiz için telefonlada fazla zaman geçirmek istemiyorum.Hele ki bu zamanlarda.Fırsat buldukça yazmaya çalışcağım;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayla
RandomBir kız düşünün, babası kızının yanında karısını delik deşik ediyor.Kızı 'baba dur nolur ben annemsiz naparım 'diyor.Üstelik daha 9 yaşındayken.Kayla'nın babası o gün sedece karısını,hayat arkadaşını öldürmedi.Kızını da öldürdü.Kızının geleceğini de...