11.

36 5 0
                                    

        Haru P.O.V

Totul a început în acea zi când am crezut că o revoltă este lucrul bun de făcut. Am vrut să scap de toate nesiguranțele mele și m-am gândit că aceasta este cea mai bună alegere pe care trebuia să o fac. Luptând cu leii... haha... oh Doamne, acesta este cel mai amuzant lucru din toate timpurile. Am reusit, eu, un iepure, sa-i doboare pe toti.(^.^)

Momentan mă gândesc la lucrul pe care îl voi face în continuare și chiar nu știu, dar am un plan în care Legosi este implicat... . Leul prost care a rămas a spus că nu il voi găsi pe Louis și că el a fugit cu lupul acela prost.

Știu că Legosi m-a ajutat înainte, dar acel lucru este în trecut și nu voi avea milă pentru ei. Îi voi găsi și îi voi face să își piardă încrederea unul in celalalt, desi inca nu stiu ce ii leaga...

În acest moment am iepurii mei lângă mine și sunt gata să mă ajute. O să îi găsesc foarte repede pentru că știu că echipa mea este mult mai puternică decât o grămadă de lei.

~câteva ore mai târziu~

Acum sunt în biroul meu sau ar trebui să spun fosta camera a lui Louis? Exact. Acum lucrez în camera lui veche, uite cum s-a intors roata.

Am o grămadă de iepuri afara, încercând să-i găseasca. Cel mai probabil nu au ajuns departe. Chiar sper că vor reuși și îmi vor oferi câteva informații importante. Le-am spus strict să nu facă vreo scena și să nu încerce să lupte cu ei. Vreau să fie o mișcare sigură.

O, Doamne, o bătaie în ușă, cred ca au ajuns. Alerg cu viteza luminii până la ușa și ma inting spre clanta ușii ca o nebuna.

— H-aru.... Haru! Nu o sa-ti vina sa crezi! Spune o iepuroaica maro, gafaind groaznic. O iau de mana si o duc catre scaunul biroului meu sperând ca se va linisti si va putea sa imi spuna ce a aflat.

— Louis si... Legosi. Ei...

— Te rog spune! Strig in timp ce ma pun pe vine in fata ei cu mainile pe genunchi ei, strangandu-i cu disperare.

— I-am vazut... sarutandu-se. Lasa vorbele sa cada lin, lasandu-si capul pe spate de usurare.

Clipesc confuza de cateva ori si mii de ganduri imi trec prin cap.

— Ce naiba... soptesc ca pentru mine.

Un lup? Cu un cerb?... deodata mii de ganduri pun stapanire pe propria-mi persoana.... poate de aceea era Legosi atat de determinat sa-l gaseasca pe Louis... poate nu dorea sa-l ucidă.... credeam ca macar el ma va razbuna... dar avea grija de mine in timp ce il iubea pe seful celor care si-au batut joc de mine.

—Am un plan. Totul se va sfarsi curand, in favoarea mea si a fraților mei.

—Haru, noi suntem întotdeauna gata sa te ajutam. Doar ne spui si noi ne mobilizam.

—Nu. De data asta este doar chestia mea. Niciunul dintre voi nu ma va insoti. Astept coordonatele locului in care i-ati vazut si totul va merge struna... spun si ii ofer cel mai mar3 zambet.

Doar asteptati.

you can't bite me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum