13.

41 5 2
                                    

Legosi P.O.V.

Haru ma... Haru ma saruta?

In cap imi trec sute... nu, poate mii de ganduri. Oare ce a zis ea este real? Oare Louis chiar ma face sa simt lucruri..... doar ca sa ma foloseasca?

Nu vreau sa cred... dar nici nu pot sa nu cred... Haru a locuit cu mine in casa... nu ar putea rani nicio musca... Louis... Louis e fermecator... poate si de aceea ii este atat de usor sa ajunga la mine.

Mai intai sarutul din celula... apoi faptul ca nu ezita sa isi arate fundul imens... vrea doar sa scoata instincul animalic din mine?...

Si asa gandind... nu realizez ca in loc sa ma indepartez de iepuroaica... ii raspund sarutului.

- L-Legosi??? aud vocea lui Louis ca si cum as fi sub apa... realizez ce fac doar atunci cand ma retrag la cel putin 3 metri de Haru.

- Eu... nu... nu stiu ce sa mai cred! spun nervos si fara aer, gafaind ca dupa un maraton.

- Louis stiu ca nu este cea mai frumoasa priveliste... nu am venit sa va fac rau. Vreau doar sa renunti. Atat iti cer. Ma lasi pe mine la conducere si promit ca nu o sa va fac nimic. aud cum Haru ii propune niste bazaconii lui Louis... nu cred ca ii va cadea in plasa.

- Ce i-ai facut? De ce... de ce il minti? Ce naiba ti-am facut eu tie... ce ti-a facut Legosi tie? striga cu disperare Louis.

- Heh... Legosi? Legosi nu a facut absolut nimic de aia l-am si rasplatit mai inainte. spune asta dandu-si cu limba peste bot, intr-un mod batjocoritor si scarbos... nu-mi vine sa cred ca ne-am atins buzele.

- Louis... rostesc numele lui incet, insa un oarecare ecou rasuna... . Tu chiar... tu chiar nu tii la mine? Tu chiar vrei sa... sa ma folosesti ca pe o carpa?

- Eu... eu nu am de gand...

- Nu mai spune lucruri pe care le poti regreta mai tarziu, Louis... il intrerupe Haru deodata. Stim amandoi ca vorbeai cu leul ala al tau preferat cum ai de gand sa-l torturezi pe Legosi pana isi aduce prietenul urs ca mai apoi sa iti stea amandoi la picioare.

Ma uit cu interes la Louis... care... tace? Deci e adevarat. E adevarat tot ce a spus ea... si el... si el avea de gand sa ma faca sa... sa ma îndrăgostesc si sa ma lase cu buza umflată.

Nici nu realizez cand ma indrept in pasi repezi catre el si il apuc de guler, ridicandu-l la cel putin 30cm de pamant.

- De ce mi-ai facut asta? marai in urechea lui, cel mai probabil Haru fiind incapabila sa auda.

- Um... eu... n-nu stiam ca... o sa a-ajungem aici... spune inecandu-se in propriile cuvinte.

- Dar ce stiai? Ca voi ajunge eu sa iti ling picioarele?... dupa o liniste de cateva secunde ii soptesc.... As putea sa te mananc chiar acum. Aici.

- Nu ai... nu ai face-o. Nu ma poti musca.

La auzul acestora.... ii dau drumul, lasandu-l jos, tragandu-si aer in piept ca pentru prima oara in viata.

Imi inchid ochii si imi masez tamplele usor. O sa explodez... o sa o iau razna.

Langa mine se asaza Haru, care imi ia in brate mana uriasa pe langa trupul ei.

- Legosi... cred ca ar fi cazul sa vii cu mine... nu crezi? imi spune calm, uitandu-se la mine cu aceeasi ochi mari si clipitori ca atunci cand mi-a zis... de el.

Nu stiu ce sa fac... tot ce stiu e ca nu am nevoie sa il mai vad pe Louis. Vreodata. Dau din cap aprobator, asadar, la întrebarea iepuroaicei... si cu o ultima privire catre cerbul îngenuncheat...




Plec.

you can't bite me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum