HİKAYEYİ SİLECEK MİYİM? devam/tamam

570 45 91
                                    

hey, selam herkese

muhtemelen buna tıklayan en fazla 2 kişi olur :d ama yine de açıklama yapmak zorundayım. wattpad'de nerdeysen 6 yılı aşkındır varım ve elli kere hesap değiştirmiş biriyim. asla tutarlı bir ruh haline sahip olamadım ama bu kez kararlı olmama rağmen fos çıktı.. şifreyi yenileyebildim arkadaşım sayesinde, marttan itibaren teknik açıdan bakarsanız bir problem yoktu aslında.

ama şöyle ki, artık 1 yılı aşkındır ara verdim sanırım. bilgisayarda hazır 3,4 bölümüm olmasına rağmen bilgisayarım bozuldu, her şey gitti bütün ödevlerim de dahil ve ben allak bullaktım. dersleri hallettikten sonra bile bölüm başına oturamıyordum çünkü yazdığımı bildiğim şeyleri tekrar yazamıyordum, öylesine sallamışım gibi geliyordu çünkü mal gibi ekrana bakmaktan başka bir şey yapamıyordum.

bknz; "eva geldi, chris gitti, ben öldüm."

karantina sayesinde de sınırlar kapalı olduğundan kendi ülkeme de dönemedim, üniversitenin ilk yılında müthiş bir istikrar gösteriyorum :Dd migren ataklarım tuttu, Türkiye'de yabancılara verilen ikamet/tc kartıyla da acile girilemiyormuş.. kısaca aşırı boktan durumlardaydım, o kafayla bir şeyler karalasam dahi zaten negatif olan karakterlerim muhtemelen tımarhaneyi boylardı :dneyse, diyeceğim o ki toparlayamıyorum bir türlü.

kendimi toparlayana, hikayeyi yine oturtana kadar 1,2 bölümü berbat halde salayım mı? yoksa var olan, okuyan sayılı kişiler de gider mi? her şey allak bullak şu an ben de. bilmiyorum.

eğer buraya kadar bu saçma açıklamayı okuduysanız siz de işler nasıl? anlatıın :') konuşmak iyi gelir kamu spotu ahahah sınıfta kalma ihtimalim yüksek o yüzden sinir sistemim çökük, özür diliyor ve kaçıyorum yine.

DEVAM MI TAMAM MI?
*muhtemelen bir kişi bile tamam yazsa da takmayıp bölümü bitirebilirsem paylaşacağım^^ ve o zaman da bu açıklamayı silerim*

bir şeyler anlatın, konuşalım. az kaldı duvarları yumruklamama^^

-def

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

only friends ⇝ chris&evaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin