ᵒⁿᵉ

674 36 15
                                    

Září 2007, Vancouver

Náš malý kudrnatý Finn už s novou rodinou tráví dva měsíce. Zatím moc názor nezměnil a pořád doufá, že se co nejdřív jeho táta s Jessicou rozejdou.

Neříkám, že nepřeju tátovi, aby byl šťastný, ale mohl mi říct aspoň něco už dříve. Říkal si v duchu, když uviděl svého tátu, jak objímá Jess kolem pasu a věnuje jí několik polibku na krk. Znechuceně se otočil na patě a šel do svého pokoje, který bohužel sdílel s Emily.

Několik chvil seděl na své posteli a nenápadně pozoroval brunetku, která si hrála s její oblíbenou Barbie. Je celkem hezká. Pomyslel si při pohledu na holčičku a pak zakroutil hlavou. Co to plácáš, Finne?! Vždyť je to tvoje "sestra"! Zakřičel sám na sebe v hlavě a pomalu se podíval na malou, nevědící Emily.

Zrovna česká blonďaté vlásky panenky a snažila se jí udělat pletený copánek. Jenže se jí nějak nedařilo a proto hodila barbínou o zem.

,,Jsi v pohodě?" Zeptal se tmavovlásek, aniž by si v hlavě řekl, že to udělá.

,,Neumím plést copánky." Postěžovala si a smutně se na chlapce podívala. ,,Pomůžeš mi?" Vykulila psí oči a Finn na chvíli začal váhat.

Vždyť je to holka a já kluk...proč bych jí měl pomáhat plést nějaké blbé copánky panenkám? Co když nás někdo uvidí? Ptal se sám sebe a nakonec ho dívčiny psí očka přesvědčila. ,,No dobře...ale rodičům nic neříkej, ještě by si ze mě dělali srandu...hlavně táta." Upozornil se zdvihnutým prstem a malička s radostí přikývla.

,,A ty umíš copánky?" Zeptala se a změřila si Finna pohledem.

,,Ehh jo.." Začervenal se a sklopil hlavu. ,,Holky ve školce mě do naučily." Dodal a nervózně zvedl zrak k brunetce.

,,Aha." Usmála se a podala mu její panenku. ,,A naučíš to i mě?"

,,Klidně." Špitl a rozdělil umělé vlasy barbíny na tři prameny. ,,Prvně si to musíš takhle rozdělit na tři části." Vysvětloval a Emily ho se zájmem pozorovala. ,,Potom vezmeš jeden z těch krajních a takhle ho přeložíš přes ten prostřední." Pokračoval a to co říkal, takže ukazoval. ,,Pak uděláš to samé s tím druhým na kraji a takhle to pořád opakuješ." Pronesl a názorně ukázal.

,,Juuu, teď já." Zajásala a vytrhla mu blonďatou panenku z rukou. Pokusila se napodobit to, co před několika momenty udělal on, jenže jí to nějak nešlo. ,,Kašlu na to."

,,Naučíš se to, neboj." Usmál se Finn a ona se na něj podívala.

,,A upleteš mně copánky?" Zeptala se a on trochu zaraženě vykulil oči.

,,Jakože z tvých vlasů?" Chtěl se ujistit a ona energicky zakývala hlavou. ,,Nooo.." Zaváhal nervózně, ale jakmile se podíval na svou nevlastní sestru, která na něj kulí psí oči, jimž nejde odolat, tak tiše souhlasil. ,,No dobře.." Špitl a brunetka radostně zatleskala.

,,Děkujuu." Pousmála se a sedla si na postel před Finna.

Tmavovlásek se usadil do tureckého sedu a rozdělil vlasy na dvě stejné části. Poté vzal gumičky a jednu půlku stáhl, aby se mu nepletla do té druhé. Uchopil volné vlasy a během chvíle měla Emily jeden copánek hotový. Jakmile rozpustil druhou část vlasů, rozdělil ji na tři prameny a upletl i druhý cop.

,,Hotovo." Prohlásil a oddychl si.

Emily se na něj s nadšením otočila a objala ho. On byl lehce v šoku, protože to vůbec nečekal.

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat