ˢᵉᵛᵉⁿ

426 26 14
                                    

Následující den se Emily probudila dříve, než kdokoli jiný v domě, takže nevěděla, co dělat. Napadlo ji zkontrolovat Finna, jestli už se náhodou také nevzbudil.

Tudíž vzala svůj mobil a tiše otevřela dveře, jenž propojovaly jejich pokoje. Měla tu čest vidět roztomilého Finna, který ještě spal. Ihned zapnula svůj mobil, najela na fotoaparát a nafotila několik dokonalých fotek svého bratra. Celou dobu se u toho tiše chichotala, jako malá holka...vlastně ona ještě malá holka byla, ale tak chápeme se.

Když si konečně řekla, že už bylo dost focení a zjistila, že je něco kolem sedmi ráno, mobil položila na noční stolek. Skočila na Finna a ten se okamžitě probudil.

,,Vstávej!" Zasmála se a on jí věnoval nechápavý pohled.

,,C-co? Kolik je? Co je za den?" Ptal se zmateně a Em z toho měla jen obrovskou srandu.

,,Je pondělí, pět minut po sedmé hodině ráno a musíme do školy." Odpověděla mu na otázky a usmála se.

,,Však je brzooo." Zamručel kudrnáč a zabořil hlavu do polštáře.

,,Notaaak." Třásla s ním, aby vstal a věnoval se jí, jenže marně.

,,Chci ještě spaaat." Postěžoval si a když se na ni podíval, nakrčil nos, jelikož mu svítilo slunce do očí.

,,Ale já si s tebou chci podívat, protože už nemůžu usnout." Namítla a provokativně ho objala.

Můj bože...ta je tak otravná! Ale zároveň roztomilá. Mám ji fakt rád. Pomyslel si Finn v duchu a pousmál se. ,,Co za to?" Ušklíbl se na dívku.

,,Udělám ti snídani do postele." Navrhla a čekala na odpověď.

,,Hmmm...platí." Odvětil vítězně a usmál se od ucha k uchu.

,,Ale až se vrátím, tak musíš být vzhůru a budeš si se mnou povídat." Pohrozila brunetka a on přikývl. Vyběhla s radostí z jeho pokoje směrem do kuchyně a začala chystat snídani. Zvolila něco rychlého, ale zároveň dobrého. Dva toasty s nutellou, na to nasypané müsli a jako nápoj vybrala kakao. [Inspirace od 1tess7 😂🙈💕] Obojí udělala dvakrát, jelikož také měla hlad.

Finn se mezitím pokusil o stoprocentní probuzení a naštěstí se mu to nějak povedlo. Už s úsměvem čekal na svou sestru, která mu měla donést snídani, jako oplátku za to, že s ní bude trávit ráno. Byl opravdu rád, že se udobřili.

Emily vešla do pokoje s tácem, na kterém byly talíře a hrnečky, načež bratr udělal na posteli místo, aby mohla věci, jenž držela, položit.

,,To vypadá fakt dobře." Prohlásil Finn a oblízl si rty nedočkavostí. Em mezitím zavřela dveře a poté se usadila naproti chlapci. ,,Tak o čem by sis chtěla povídat?" Zeptal se a napil se kakaa.

,,O čemkoliv." Pousmála se dívka a také se napila.

,,Co třeba o tom společném dni?" Navrhl a ona přikývla. ,,Já mám čas tento týden, každý den, tak si vyber."

,,Tak ve středu?" Tázavě nadzvedla obočí.

,,Dobře." Odvětil Finn a zakousl se do jednoho z toustů. ,,A kam půjdeme?" Zeptal se, když žvýkal a kolem pusy měl nutellu.

,,Já bych šla na zmrzlinu, dokud je teplo a je otevřená. A pak třeba do kina, či naopak." Odpověděla bruneta a pousmála se. Ježiš...to je prase. Zasmála se v duchu, při pohledu na Finnovu špinavou pusu.

,,Okay." Usmál se a v tu chvíli se k němu Emily nahla s kapesníkem a začala mu otírat čokoládovou dobrotu z obličeje. Finn ji nechápavě pozoroval a svůj pohled nasměroval do modrých očí své sestry. Lehce pootevřel ústa a najednou sjel očima na její rty. Sakra, to bych neměl. Je to moje sestra! Nebo vlastně...ne doslova. Jeho myšlenky byly zmatené a všelijak se přebíjely.

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat