Březen 2019, New York
Čas opět plynul jako voda. Páry z naší známe party, které se daly dohromady o prázdninách, jsou pořád spolu a čím dál tím šťastnější.
Finn s Millie do toho praštili a opravdu spolu chodí. Samozřejmě to nevydrželo dlouho a už o tom ví půlka světa...doslova.
Avšak dvě dívky svůj vztah pořád drží v tajnosti...nebo aspoň před určitými osobami. Už to zjistila téměř celá jejich parta - Sadie, Noah a Jaeden přibyli.
Pozitivní na tom však je, že kudrnáč díky svému vztahu dokázal pohřbít city k jeho sestře a ona k němu. Nebo si to aspoň oba myslí..
Emily se zrovna chystá do školy a u toho si píše s Kelly, která pro ni má přijít. Finn mezitím sedí už u stolu a vychutnává si svou snídani, jenž mu připravila Jessica. Jeho otec dnes v noci po dvou týdnech přijel a také už chválí lívance, připravené jeho přítelkyní.
Konečně pátek. Usmála se bruneta a vyšla z pokoje. ,,Dobré ráno." Pozdravila svou rodinu při příchodu do kuchyně.
,,Dobré ráno." Odpověděli jí všichni naráz s pohledem k ní a opět ho odvrátili ke své snídani.
,,Jak ses vyspala?" Zeptala se matka a mile se pousmála.
,,Umm, dalo se." Odpověděla, přičemž si sedla.
,,Aha." Hlesla Jess a dál se věnovala sporáku. Chvíli panovalo trapné ticho, které nikdo nehodlal přerušit.
Tedy až na Finnova otce. ,,Po škole si s vámi chceme promluvit." Prohlásil, když žena podávala talíř s lívanci své dceři.
Oh shit.. To bude asi něco špatnýho, podle jeho hlasu a výrazu.. Polkla Emily a koukla po kudrnáči, který si myslel to samé.
,,Ještě neco...dneska vás do školy a ze školy vezu já." Dodal a oba teenageři na něj hodili nechápavý výraz. ,,Bude to tak pokaždé, když jsem doma. Když nebudu, odveze vás Jessica. Nechceme, abyste chodili sami." Objasnil a škodolibě se pousmál.
,,Vždyť nechodíme sami." Namítl Finn a pohodil rukami.
,,No já vím...ale myslel jsem to tak, že nebudete chodit bez dospělého." Vysvětlil a pokračoval v jídle. ,,A takhle máme aspoň zaručené, že přijdete do školy včas a opravdu tam budete."
,,A co mám teď asi napsat Kelly? Už je na cestě sem." Ozvala se brunetka se zoufalým pohledem a její otčím mykl rameny.
,,To je mi jedno, ale do školy s ní nepůjdeš, prostě vás odvezu." Pronesl a odešel od stolu do ložnice.
,,Bylo to úžasný, mami, ale přešel mě hlad i chuť. Promiň." Podívala se na matku a ta kývla. Poté se dívka odebrala do svého pokoje, kde se zavřela a ihned skočila na postel. Musela zavolat Kelly, aby jí všechno řekla.
,,Taky půjdu, jestli nevadí.. Ale opravdu to bylo vynikající." Omluvil se i Finn a také se odebral do pokoje.
,,Na všechno se už můžu vysrat!" Zaslechl naštvaný hlas své sestry, který byl tlumený díky dveřím. ,,Steven mě dohání k šílenství! Pořád je v práci, ani neřekne, co tam dělá, na jak dlouho tam bude...vždyť nikdo neví, kde pracuje a když už se hodlá vrátit domů, udělá tohle?!"
,,Em, hlavně klid, ano? Všechno bude v pořádku. Tak nebudeme mít stejnou cestu do školy...to přece nevadí! Vždyť se uvidíme tam a ven taky chodit budeme." Blondýna se ji snažila utěšit, ale marně.
ČTEŠ
𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽
Fanfiction,,Ano, tati?" Chlapec pohlédl vzhůru do obličeje svého otce a poté na dvě osoby, přicházející z vedlejší místnosti. ,,Musím ti někoho představit." Pousmál se a jeho syn nechápal. ,,C-cože? K-koho?" Díval se zmateně kolem sebe a v jeho očích se objev...