ᵉⁱᵍʰᵗ

379 24 28
                                    

Po škole ihned museli oslavit příjezd jejich kamarádky, kterou neviděli tak dlouho. Rozhodli se, že se tato oslava uskuteční v cukrárně, jenž se nachází nedaleko školy.

,,Už se těším, až si konečně po tak dlouhé době dám ten malinový zákusek." Zasnila se Kelly a skoro až slintala nad představou, že jí zmiňovaný zákusek.

,,Já si dám ten čokoládový, co tam vždycky mají." Přidal se Jack a pousmál se.

,,Co si dáte vy?" Podívala se blondýna na dva sourozence, kteří byli doteď zticha.

,,Ještě nevím." Mykla rameny Emily a obrátila se na Finna.

,,Taky ne. Ale možná ten čokoládový, jak říkal Jack." Odvětil a odvrátil pohled před sebe.

Dále probíhala konverzace jen mezi Kelly a Jackem, protože zbylí dva z party se nijak zapojit nechtěli. Ani jeden nevědí, proč se jejich nálada náhle změnila.

Najednou do Emily někdo zezadu strčil, tudíž spadla na zem a odřela si ruku a bradu.

,,Hej!" Křikl Finn a otočil se na osobu, jenž tento čin udělala. Stál tam Ben se svojí partou. ,,Proč jsi to udělal?!"

,,Um, protože chci?" Uchechtl se s úšklebkem na chlapce.

,,Chceš snad taky?" Zeptal se Erik a nadzvedl obočí. Poté strčil do Finna, který také spadl hned vedle Em, která tiše brečela.

Chytil ji za ruku a smutně se pousmál. Podíval se na tři teenagery, stojící před nimi a zamračil se. ,,Co si tím pořád dokazujete?"

,,To, že i když jsi teď slavná celebrita neznamená, že si na tebe nemůžou ostatní dovolovat." Odpověděl jednoduše blonďák a zasmál se.

,,Jsi pořád stejně ubohej a bezmocnej...jako ta tvoje sestřička." Přidal se Jacob a to brunetu bodlo u srdce.

Má pravdu...jsem jen nicka. Zamyslela se a povzdechla si.

,,To není pravda! Emily není ubohá, ani bezmocná!" Namítl a prudce vstal. ,,To jsi jedině ty, protože máš furt potřebu si vyskakovat na slabší." Přišel k němu. ,,Sice máš pravdu, že popularita ze mě nedělá silnějšího nebo tak něco, ale do mojí sestry se tímhle způsobem navážet nebudeš!" Křikl a žduchl do Jacoba.

,,Tos přehnal, ty malej smrade." Zamračil se a ihned po tom Finnovi vrazil pěstí.

,,FINNE!" Zakřičeli vyděšeně zbylí tři z jeho patry, když padl na zem.

,,Ty hajzle!" Vykřikl Jack a přiběhl ke kudrnáči, ležícímu na chodníku. Tekla mu krev z nosu a byl v bezvědomí.

,,Nemá si dovolovat na starší a silnější." Prohlásil Ben a plivl na kluky. ,,Jdeme." Ukázal rukou na jeho kumpány a společně s nimi odešel.

,,Notak, Finne! Vzbuď se!" Třásl s ním Jack a doufal, že se jeho přítel probudí. Do očí se mu hnaly slzy.

Emily to jen pozorovala. Byla v takovém šoku, že se nemohla hýbat. Jen zrychleně dýchala a nevedela, co dělat. Finne, prosím.. Zašeptala v duchu a dívala se na Jacka, jak třese s jejím bratrem, který se pořád ještě nevzbudil.

,,Emily, jsi v pohodě?" Klekla si k ní Kelly a podívala se jí do očí.

,,Inhalátor.." Šeptla a pořád hluboce dýchala.

,,Kde?" Zeptala se blondýna a začala prohledávat její tašku.

,,Přední...kapsa.." Vydechla a její oči se pořád plnily slzami.

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat