ⁿⁱⁿᵉ

360 22 11
                                    

Prosinec 2017, New York

Dnes je výjimečný den. Proč? Protože je 23.12., což znamená, že náš Finn je na světě přesně patnáct let.

Odbíjí osmá hodina ranní a jelikož si Emily nastavila budík, ihned ho típla, aby se její bratr nevzbudil. Vyskočila z postele a běžela se rychle převléct a upravit.

Docupitala do kuchyně, kde už stála její matka s úsměvem na tváři a šálkem kávy v ruce. ,,Dobré ráno."

,,Dobré." Odpověděla bruneta a mávla na ženu. ,,Máš to nachystané?" Zeptala se nadšeně a matka přikývla. Dívka se zaradovala.

,,Já to vytáhnu a dochystám a ty ho běž zatím vzbudit." Pobídla dceru a ta s kývnutím odběhla zpět k pokojům.

Otevřela potichu dveře a vešla do Finnova pokoje. Přišla k jeho posteli a chvíli se nad ním rozplývala. Jak malé mimino. Uchechtla se v duchu. Poté na něj skočila a začala křičet. ,,Vstávej! Vstávej!"

Chlapec s havraními vlasy se ihned probudil a nechápavě se díval kolem sebe. ,,Co se děje?!" Vyjekl a pohledem skončil u Emily.

,,Všechno nejlepší!" Vypískla a objala ho.

,,Můj bože.." Vydechl a také ji objal. ,,Víš, jakým infarktem jsem právě protrpěl?"

,,Promiiiň." Našpulila rty a usmála se. ,,Tak pojď už." Táhla ho za ruku z postele a on se nechal bezmocně vést. Těsně před kuchyní mu zakryla oči a pomalu ho vedla, aby náhodou nespadl. Došli do kuchyně za Jessicou, která na ně už čekala s nachystanou snídaní.

,,Hodně štěěstiii, zdraaviii. Hodně štěěstiii, zdraaviii..." Začaly zpívat a bruneta Finnovi mezitím odkryla oči. Na stole byl čokoládový dort s patnácti svíčkami.

,,Všechno nejlepší." Usmála se žena, když s její dcerou dospívaly a líbla mu pusu na tvář.

,,Děkuju!" Vypískl a usmál se od ucha k uchu.

,,Něco si přej." Prohlásila Emily a naznačila mu, aby sfoukl svíčky.

On přikývl a ještě než tak udělal, pořádně si promyslel své přání. Přeju si, aby se mnou táta trávil více času. Vyslovil v duchu přání a sfoukl všech patnáct svíček.

,,Jeeej!" Zatleskala radostně brunetka a usmála se, načež se i s matkou posadily a Jess Finnovi podala nůž.

,,Tak nám nalož, oslavenče." Uchechtla se a on z dorty ukrojil tři kousky, které položil na talířky. Dali se do jídla a tmavovlásék s dívkou si pořád vyměňovali úsměvy.

,,Jen škoda, že tu není táta.." Povzdechl si najednou Finn a podíval se na prázdnou židli u stolu.

,,Pravda...ale nechal ti tu dárek." Opáčila žena a vstala. Vydala se směrem někam a po chvíli se vrátila s malou krabičkou.

,,Otevřu si ji potom, nevadí?" Pousmál se a převzal si dárek.

,,Samozřejmě, že ne...můžeš ho otevřít kdy budeš chtít." Úsměv mu oplatila a poté jejich snídaně probíhala v tichosti.

•••

Odpoledne se dvojice vydala ven, jelikož se se zbytkem party dohodli, že oslaví Finnovy narozeniny a zároveň si předají vánoční dárky. Oba se teple oblékli a před domem na ně už čekala Kelly i Jack.

Blondýna ihned přiběhla k tmavovláskovi a objala ho. ,,Ahooj. Všechno nejlepšiii." Vypískla radostně a dřív než to chlapec stihl všechno zaregistrovat, už mu podávala nějakou taštičku. ,,Máš tam dárek i k Vánocům." Objasnila mu.

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat