Jak už je zvykem, naše parta se po škole vydala na cestu domů, při čemž probrali obrovskou spoustu věcí.
,,Myslíte, že Bena taky někdy někdo šikanoval?" Zamyslela se Kelly a všichni se na ni podívali.
,,Je to možný...nebo má doma problémy a nějak si potřebuje vybít zlost." Přitakal Finn a zbylí tři kývali na souhlas.
,,Ať už je to jakkoliv, je od něj hnusný dohazovat si mladší." Vložil se do toho Jack a prohodil rukama.
,,Máš pravdu." Souhlasila Em a to už byli u jejich domu. ,,Sakra." Zaklela a nahodila smutný výraz.
,,Tak čaau." Rozloučil se Finn a oba dva je objal. To samé udělala brunetka.
Vešli do domu a sudnali si své boty a bundy. Pak šli do kuchyně, kde na ně už čekala Jessica.
,,Ahoj." Pozdravili ji naráz a pousmáli se.
,,Ahoj." Podívala se na ně se stejným úsměvem, jako oni na ni. ,,Takžeee...můžeme vyrazit nakupovat?" Zeptala se s nadzvednutím obočí a uličníci přikývli.
,,Jsme se asi ani nemuseli vyzouvat, co?" Uchechtla se Emily a její matka zakývala hlavou.
,,Nemuseli, no." Přitakala a poté se všichni tři vydali do předsíně, kde si nazuli boty a šli k autu, do kterého nastoupili. ,,Až se vrátíme, čeká na vás zákusek." Oznámila jim a kudrnatý chlapec se s úšklebkem otočil na dívku.
,,Spíš na mě." Naznačil ústy směrem k Emily a ukázal na sebe. Ona na něj jen vyplázla uraženě jazyk a podívala se z okénka.
Celou cestu do obchodního centra v autě panovalo hrobové ticho. Nikdo neměl co říct a nic je nenapadalo.
Jakmile dojeli na místo, vystoupili z auta a dali se na cestu do obchodů, aby našli vhodný dárek pro Stevena.
•••
Zoufale se naše trojice pokoušela najít něco, co by se Finnovu otci líbilo už asi dvě hodiny. Mezitím nakoupili plno jiných a dokonce pár nepotřebných věcí.
,,Co třeba tohle?" Zeptala se Emily, která stála před vitrínou zlatnictví a ukazovala na hodinky.
,,To nevypadá špatně...co na to říkáš, Finne?" Podívala se Jess na chlapce a ten přikývl.
Vydali se do prodejny a postavili se před pult. Poté, co přišla postarší žena, které řekli, co chtějí, zaplatili hodinky a řekli si, že s nákupy dnes končí.
Cesta zpět probíhala úplně jinak, než cesta do obchoďáku. Najednou bylo co řešit a o čem mluvit. Jaký bude dort...jestli bude oslava...kolik lidí pozvou...kde dárek schovají atd.
Když přijeli domů, hned šli vybalovat nákup.
Jessica na tohle pověřila dva uličníky, aby mohla zabalit a schovat dárek pro Stevena. Pomohla jim dát tašky do kuchyně, kde postupně vyndávali jídlo a dávali ho do lednice, skříněk a podobně.
,,Tohle patří do ledničky." Ukázal Finn na majonézu, kterou držela brunetka.
,,Já vím." Nadzvedla obočí a otevřela lednici. ,,Nemusíš mi to říkat."
,,Tak promiň...vypadalo to, jako bys tu majonézu chtěla dát jinam." Vysvětlil a Emily pomalu kývla.
Nastalo trapné ticho, které nešlo prolomit. Ani jeden z nich nevěděl, co říct a tak se věnovali vybalování. Najednou do sebe vrazili a věci, které drželi, jim spadly.
,,P-promiň." Vyhrkla dívka a když se oba sehnuli pro věci, bouchli se navzájem hlavami.
,,Au!" Sykli bolestí a popadli se za čela.
ČTEŠ
𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽
Fiksi Penggemar,,Ano, tati?" Chlapec pohlédl vzhůru do obličeje svého otce a poté na dvě osoby, přicházející z vedlejší místnosti. ,,Musím ti někoho představit." Pousmál se a jeho syn nechápal. ,,C-cože? K-koho?" Díval se zmateně kolem sebe a v jeho očích se objev...