Únor 2012, New York
Už to je to zhruba tři a půl roku, co se naše rodinka přestěhovala do New Yorku. Celkem si zvykli, ale Vancouver jim samozřejmě dost chybí. Obzvlášť Finnovi, který tam zažil opravdu hezké chvíle.
Abychom byli v přehledu...Stevenova práce, o které mluvil, je tajná a nikdo neví proč.. Jessica si našla také novou práci, a to jako prodavačka v trafice nedaleko jejich domu. Finn chodí do čtvrté třídy a Emily nastoupila do třetí.
Oba si našli nové přátele, ale pořád jsou si dost blízcí. Studují na stejné škole, potkávají se téměř pořád na chodbách a tráví spolu celkem dost svého času. Finn také začal hrát na kytaru, věnovat se hudbě a chodí do dramatického kroužku. Emily se naopak začala věnovat volejbalu a klavíru.
,,Čas vstávat!" Zakřičela tmavovlasá žena, když vešla do dceřiného pokoje a poté otevřela dveře, které propojovaly její pokoj s tím od Finna. ,,Vstáváme!" Křikla ještě jednou a usmála se.
Jakožto každé ráno, oba jen zamručeli a zvedli halvy. Poté je opět zabořili do polštáře na náznak, že se jim nikam nechce.
,,Ale tak už...honem. Dobře víte, že na vás bude čekat Kelly a Jack." Prohlásila a prohlédla si je.
Kelly s Jackem byli jejich nejlepší přátelé...dohromady tvořili bezva partu, která vznikla rok zpátky.
,,Za jak dlouho?" Zeptala se bruneta, jelikož neměla pojem o čase.
,,Za dvacet minut...je čtvrt na devět." Odpověděla s úšklebkem matka a odešla.
,,Do háje!" Zaklel kudrnáček a vyskočil z postele. Zaklapl dveře, jenž spojovaly jejich pokoje, jelikož se oba museli převléknout a rozběhl se ke skříni.
Emily udělala to samé a oba rozrušeně začali hledat oblečení, které si oblékli. Naštěstí nemuseli nosit uniformy, ale o to horší je vybrat něco v čem půjdou.
Dívka zvolila černé punčochy, tmavě modrou sukni, bílé tričko a tenkou černou mikinu, přes kterou si potom hodí ještě bundu, aby jí nebyla zima.
Finn si vybral tmavé kalhoty, sepnuté červenými kšandami, bílou košili a taktéž černou mikinu.
Vyběhli naráz z pokojů směrem do koupelny, aby si udělali svou ranní rutinu - vyčistit zuby a učesat. Popravě chlapec to měl s česáním horší, než Emily. Ano, jeho vlasy na tom každé ráno byly hodně špatně.
Jakmile měli i tohle, vystartovali do jídelny, kde na ně čekala snídaně na stole.
,,Děkuju." Pronesli oba směrem k matce a sedli si ke stolu. Ihned do sebe začali házet jídlo jako o závod a ani si nevšimli, že jim Jessica říkala, co dnes má v plánu.
,,Mluvím s vámi. Haloo!" Zamávala jim před obličejem a oni zmateně zvedli hlavy. ,,Poslouchali jste mě?"
,,J-joo...dobrý nápad." Odpověděla Em, aby zakryla to, že neposlouchali a matka se uchechtla.
,,Tak co jsem tedy říkala?" Nadzvedla obočí a změřila si je pohledem.
,,Eeeeh.." Podívali se na sebe a nasadili nervózní výrazy
,,Říkala jsem, že dnes půjdeme nakupovat dárky pro Stevena." Zopakovala a usmála se. ,,Doufám, že jste aspoň nezapomněli, že má narozeniny." Přimhouřila oči.
,,Neee, neboj." Usmála se brunetka a zvedla se od stolu, aby odnesla misku do dřezu. Poté se podívala na hodiny, které visely na zdi. ,,Máme pět minut." Prohlásila a pousmála se.
ČTEŠ
𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽
Fanfiction,,Ano, tati?" Chlapec pohlédl vzhůru do obličeje svého otce a poté na dvě osoby, přicházející z vedlejší místnosti. ,,Musím ti někoho představit." Pousmál se a jeho syn nechápal. ,,C-cože? K-koho?" Díval se zmateně kolem sebe a v jeho očích se objev...