ᵗᵉⁿ

357 23 26
                                    

,,Co jste řešili, že byla tak nervózní?" Zkusil to znovu Finn a pohlédl k jeho maceše.

,,Nevím, jestli to schválně nechtěla řešit před tebou, ale ptala se mě, co by bylo, kdyby se někomu začal líbit jejich nevlastní sourozenec, či něco takového." Odpověděla a pokrčila rameny se nechápajícím pohledem.

,,Oh...aha.." Hlesl zaraženě a sklopil pohled. Fuck.

,,Nevíš o tom něco nebo tak?" Zeptala se s obavami a změřila si hocha pohledem.

,,Vůbec." Odsekl a poté se omluvil, že je unavený a už půjde asi spát. S přikývnutím Jessicy odešel do svého pokoje. Chvíli jen tak ležel v posteli a přemýšlel.

Líbím se jí? A nebo se kvůli té puse domnívá, že se líbí ona mně? Snažil si to v hlavě srovnat. Ale co když se mi opravdu líbí, jen si to nechci přiznat? Ptal se pořád sám sebe a najednou se přesunul do sedu. ,,Kurva." Zaklel a vložil obličej do dlaní. ,,Já jsem takovej debil!" Začal si nadávat za to, co cítí ke své sestře.

,,Finne? Jsi v pohodě?" Zaklepal někdo se starostlivým hlasem na dveře, propojující jeho pokoj s osobou, čekající na odezvu.

,,J-jo!" Křikl a šel dveře otevřít. Stála tam Emily v kraťasech a obrovském tričku. Z mokrých vlasů jí kapaly kapičky vody a pár pramínků jí spadalo do obličeje. Sakra.. Nejen, že je roztomilá...ona je i mega hot. Zanadával v hlavě a sjel si dívku pohledem.

,,Dobře. Já jen...slyšela jsem tě něco křičet, ta-" Nestihla doříct to, co chtěla, protože ji kudrnáč přerušil.

A to tak, že ji políbil...nedokázal se na ni jen dívat. Byla pro něj v ten moment až moc přitažlivá. Aby tuto chvíli prodloužil, chytil ji za boky a přitáhl blíž.

What are you doing, stepbro?! I přes to, že ji její podvědomí přemlouvalo ze všech sil, tak se nebránila...spíše naopak - začala spolupracovat, i když přesně nevěděla jak by měla, ale nakonec na to nějak přišla. Obmotala mu ruce kolem krku a cítila takový podivný hřejivý pocit, který doteď neznala...byli to motýlci v břiše.

Když se od sebe odtáhli kvůli nedostatku kyslíku, podívali se jeden druhému do očí. Chvíli bylo ticho a nikdo nic neříkal.

,,P-promiň.." Vyhrkl Finn najednou a odstoupil od brunety. ,,Neměl jsem to dělat."

,,A kdo říkal, že mi to vadilo?" Špitla a pousmála se na něj.

On jí úsměv opětoval, ale pak si povzdechl. ,,Ale tohle bychom neměli...i když jsi fakt pěkná, roztomilá a hot zároveň, neměla by ses mi líbit, protože jsme nevlastní sourozenci a tak by to mělo zůstat.." Namítl a sklopil hlavu.

,,Já vím, Finne.. A asi děkuju?" Začervenala se a přišla k němu. ,,Shodneme se na tom, že to, co se před chvílí stalo, zůstane mezi námi?" Zeptala se a opět pohleděla do jeho čokoládových očí, které na něm tak miluje.

,,Dobře." Souhlasil a ona ho objala.

,,Už sis rozbalil všechny ty dárky?" Obrátila na úplně jiné téma a kudrnáč zakroutil hlavou v nesouhlas.

,,Ani jeden." Odpověděl jednoduše a nakrčil ret.

,,Jsem zvědavá...pojď je otevřít." Zasmála se dívka a táhla ho za ruku na postel. Mezitím, co si sedla, on donesl dvě taštičky - dárky od otce a Kelly - a jednu krabici - dárek od Jacka.

,,Nechceš rozbalit i ty svoje?" Navrhl a ona se zamyslela.

,,I když jsem si je chtěla nechat pod stromeček...tak jo." Pousmála se a zaběhla do svého pokoje pro dárky.

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat