Що це було там біля вбиральної? Вчора вона ясно дала зрозуміти, що нехоче мати з ним щось спільне. Щось змінилось? Для нього це було дивним, але навіть якщо це жарт або загадка з підступом він готовий це прийняти. Занадто довго він чекав від неї будь яких новин. А що якщо...
Швидко одягнувшись він помчався в зал де побачив те, що хотів. Зараз грала їхня нова пісня, що вже була повністю готова та лише хореографії та решти дрібничок не вистачало для повної картини. Пробуючи різні рухи та ідеї вона намагалась створити цілий шедевр, шедевр, що повинен бути прощальним. Тихо не заважаючи їй він присів та в щілині дверей намагався розгледіти її всю в відображені дзеркала. Ще в школі, як тільки він прийшов в новий заклад вона як завжди виділялась. Завжди в великій толстовці, довгій юбці та завжди з капішоном, навіть вчителі залишили цю справу, щодо її виховання та зовнішнього вигляду. Та для нього вона виглядала по іншому, завжди така спокійна та в деякій мірі загадкова вона немов жила в свому окремому світі, в світі де точно були присутні навушники та старенький телефон, що ледь тримався. Деколи спостерігавши з криши школи, де залишався, щоб підтягнути своє навчання та усамітнитись він бачив свою дивакувату однокласницю, що підігнувши під себе коліна дивилась в небо та шукала там щось краще ніж на землі, вже пізніше через плітки він дізнається, що дівчина росте без матері з єдиним батьком п'яницею та старенькою бабушкою, що пересувається на калясці. Ще пізніше вони перетнуться в магазині як покупець та продавець, де вона буде підробляти, він дочекається її та зацікавившись нею він вперше проведе її додоми, вперше побачить її високо підняте обличчя зблизька, вперше вони проведуть цілу ніч на місцевому майданчику, катаючись на каруселях після її сварки з батьком. Не на жарт зблизившись з ним вона розповість всі свої таємниці, довіриться йому, але забуде про єдину дрібничку, в житті не все так просто і коли єдина рідна та близька тобі людина вструмить тобі ніж в спину тоді ти зрозумієш всю суть цього світу. Чому ж так сталось? Вона була занадто довірлива? Чи він не цінив її? Ні! Обоє відчували не прості відчутя, але молода кров, що біжить по нашим жилам заставить зробити ще багато різних вчинків якими ти будеш гордитися, згадувати з усмішкою або ж навпаки жахатися від них.
–Техен?
Все ж помітивши його в дзеркалі вона підійшла та підсівши поряд спостерігала як він літав десь в своїх роздумах,а вона любувалась його замріяним обличчям на яке падало напів вологе волосся.
–О. Ти давно тут сидиш?- намагався викрутитись хлопець.
–Це я мала б запитати. Тобі потрібна допомога?- він дививсь на неї і так і хотілось розповісти, що йому давно допомога, що він давно страждає через безсоні ночі, давно не може залишити тягар свого серця та почати життя з нового листка. А все через неї.. дівчини, що ще тоді в великій толстовці зацікавила його. Можливо не йому одному потрібна ця допомога і вона теж перестала бачити нормальні сни та прокидатися в холодному потові та з страхом. Хто зна яким, але все ж.
Техен швидкоплино притягую своєю лодоньою її обличчя за шию та вони зливаються в поцілункові.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На жаль це фініш[ЗАКІНЧЕНО]
RomanceВін буде робити вигляд, що незнає її, потайки сподіваючись, що минуле повернеться, а вона... хм... що вона? Вона та хто живе, щоб вижити, а не для насолоди. Невже двоє які мають різні погляди, бажання та запитання до життя будуть разом? Фанфік буде...