Cevizli Kekim
Bora bana saçma bir şekilde bakıyordu. Altı üstü sadece ayran, ananas suyu ve sirkeyi karıştırmıştım.
Son günlerde çok sık yapıyorum bunu. Çünkü depresyondayım?
"Alper?"
"Efendim?" dedim ağzıma altıncı pop kekimi atarken.
"Abartmıyor musun?"
"Neyi?"
"Tamam ilk defa birisine aşık oldun. Tamam sana kötü davrandı. Tamam seni engelledi. Tamam depresyondasın. Ama abartmıyor musun? Perişan oldun."
Çokta umrumda. Sevdiğim kız engel attı. Artık onunla yollarım ayrıldı sen gelip bana abartmıyor musun diyorsun.
Onunla evlenemeyeceğim, çocuklarımız olmayacak. O tencereyi tutarken ben mangal pişiremeyeceğim. İşten gelince bana meyve soymayacak. Ben çorabımı salona koydum diye bana kızmayacak. Onunla kavga edince beni yastığımla beraber salona yollamayacak. Annemle kavga edip annemi bana şikayet etmeyecek. En güzel 'ben mi annen mi yemek yapıyor?' demeyecek.
Başka birisiyle evlenecek. Başka birisine sevgilim diyecek. Başka birisinin çocuklarının annesi olacak. Başka birisinin annesine anne diyecek. Başka birisini sevecek. Başka birisine gülecek. Başka birisine bakacak. Başka birisini öpecek. Başka birisine sarılacak. Başka birisiyle aynı yastığa baş koyacak. Başka birisinin olacak...
"Yoo abartmıyorum."
Sonra bir anda gözümün önüne yüzü geldi. Gülümseyişi. Çok güzel gülüyorsun. Ve senin gibi güzel gülen hiçkimse yok. Hiçkimse olmayacak.
Gözlerim neredeyse dolacakken başka bir tane pop kek daha ağzıma sıkıştırdım. Ağlamak istemiyorum zaten çok ağladım daha fazla ağlayamam. Ama yine de yavaş yavaş akıyordu işte.
"Bence seni bir partiye götürelim."
Burada aşk acısı çekiyorum ve sen parti mi diyorsun gerçekten. Ah! Yanımda biriktirdiğim arkadaşa bakın. Partinin beni düzelteceğini sanıyor.
Burnumu çekip "Ben parti sevmem."dedim.
"Sen ne seversin ki? Ayrıca bu parti değil doğum günü kutlaması. Benim bir arkadaşımın kardeşinin doğum günü."
"Senin bir arkadaşının kardeşinin doğum günü partisinde ne işim var diye sormaya bile utanıyorum. İşim yok."
"Neyse abi itiraz istemiyorum."
Kafamı masaya gömdüm ve birkaç dakika ağladım. Sonra ağzıma iki pop kek daha attım ve değişik içeceğimden bir yudum aldım.
Belki bundan iğrenebilirdim. Ne de olsa ayran, ananas suyu ve sirke güzel bir üçlü değil. Ama ağzımın tadı yoktu. Zaten hayatım daha iğrençti.
Bir yudum daha alıp kafamı tekrar gömdüm. Ahh Ahlem üzümlü kekim...
Hayat 18 yaşındaysanız ve aşıksanız gerçekten çok zor.
Aslında benim cevize alerjım var. O yüzden cevizli kekim diyebilirim Ahlem'e.*
Ah Ahlem cevizli kekim... Bir gün ölürsem, bu senin gülüşün yüzünden olacak.
Bir Ahlemsiz bölüm daha.
Neredeyse 5k yız.
Teşekkür ederim.
Keyifli okumalar.
♥️