Saklanmam gerekiyordu. Artik dayanamiyordum. Bu sebepten üniversite sinavlarina hazirlanirken gecemi gündüzümü birbirine katmiş ve psikoloji bolumunu kazanmistim.Ondan o kadar korkuyordum ki ondan kacmak icin universiteyi Seulda okumaya karar vermistim.
Hersey iki sene once baslamisti. Okuldan eve donuyordum. Daha kisa oldugu icin tenha bi yola sapmistim. Annem tehlikeli oldugunu dusundugu icin o yoldan gecmemi istemezdi. Benim de tek derdim biran evvel eve gidip dizimi izlemekti o gun.Hizli adimlarla ilerlerken biri yolumu kesmisti.
"Guzellik nereye gidiyosun, biraz eglenelim mi?" dedi pis pis sıritarak.
Orta boylu, benden buyuktu. Siyah kapuşonunu basina gecirmisti. O kadar korkutucu bir goruntusu vardi ki beni bastan asagi suzmesi kanimi dondurmustu.
Bana dogru yaklasmaya basladigini gordugumde neredeyse donup kalmistim ama bir kuvvetle onu hizlica itmis ve hizlica kosmaya baslamistim. Cok korkmustum, nefesim kesilircesine eve kendimi atmistim.
Ilk baslarda cok takilmamistim ama sonrasinda her yerde karsima cikmaya baslayinca tedirgin olnaya baslamistim.
Okulumu ogrenmisti, her gun okuldan eve evden okula beni takip etmeye basladi.
Benden yaşca büyuktu ve onun varligi ve bakislari beni cok korkutuyordu. Annemle babami tedirgin etmek istemiyordum bu sebeple sadece kendi icimde sakliyordum bu sapikla ilgili korkularimi...
Lisenin bittigi yaz bir gun karsima cikti. Cok sinirli ve endiseli gorunuyordu. Nerden ogrenmisse Seule gidecegimi duymus bir yerden. Ofkeli bir sekilde gidemezsin dedi. Sonra elimi tutup beni cekistirmeye basladi. Ilerde park etmis oldugu arabasina surukluyordu beni. Canim cok yaniyordu. Kose basinda beliren polis devriyesini gorunce biran afalladi. Ben de bunu firsat bilip ayagina o kadar sert bi sekilde bastim ki o ayaginin acisiyla ilgilenirken karnina da bi yumruk atarak ordan koşa koşa uzaklaştim.
Çok korkmuştum ve o yaz çeşitli bahanelerle evden hiç cikmadim. O kadar korkmustum ki birine anlatma istegi ile dayimi aramistim. Dayim Seoulde yasiyordu, unlu bir muzik grubunun menajerligini yapiyordu. Is etigi geregi bu grubun ismini hicbir zaman bize soylememisti. Ben de cok merak etmemistim cunku son bir kac senedir yasadiklarim yuzunden populer kulture ilgim olmamisti.
Dayimla aram cok iyiydi. Izinli oldugu zamanlarda bizi ziyarete gelir ve cok eglenceli gunler gecirirdik.
Bugun aksam saatlerinde daha fazla dayanamayip onu aradim. Sesi yorgun geliyordu ama sesimi duydugu icin de cok memnundu. Bir sekilde konuya giris yaptim ve son birkac senedir yasadiklarimi ona anlattim. Cok sinirlendi, hemen buraya gelecegini soyledi. Zar zor onu sakinlestirip sadece içimi dokmek istedigimi ve universiteyi orda okuyacagim icin kurtulacagimi soyledim. Biraz sakinlesince bana hak verdi ve beni gelip alacagini soyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Mine ¥ PJM
FanfictionMinah sapiğindan kurtulmak icin Seoule gitmeyi planlar ve hic ummadigi bir sekilde orada gercek aski bulur...