18

84 4 0
                                    

Gozlerimi actigimda saat 12ydi. Oglen olmustu. Jimine baktim, yanimda mişil misil uyuyordu. Çok sevimliydi.

Sessizce kalkip duşa girdim. Çiktigimda hala uyudugu icin kahvaltiyi hazirlamaya koyuldum.

En sevdigi seyleri hazirlayip onu kaldirmaya gittim. Uyurken cok tatli gorunuyordu. Onu biraz seyredaldim. Cok yakisikliydi, ona o kadar aşiktim ki ondan ayrilma dusuncesi bile nefes almami engelliyordu.

Dayanamadim, dudagina bir opucuk kondurdum.

"Gunaydin uykucu hadi kalk"

Onu opmemle gozleri kapali gulumsemeye basladi. Yavas yavas gozlerini açti.

"Saat kac oldu?"

"1e geliyor. Ne uyudun be"

"Çok yordun beni dun gece kizim, anca kendime geldim" dedi gerinerek. Koluna vurdum,

"Dun gece cok keyifliydiniz, madem oyle bidaha da yormam sizi beyefendi" diyip ayaga kalktim. Tam gidiyorken, beni kolumdan cekip yataga cekti.

"Dur napiyosun, hadi kahvalti yapalim, aç degil misin?"

"Çok açim ama seni yemek istiyorum" dedi. Dudaklari boynumda geziniyordu.

Kollarindan kurtulmaya calisiyordum, ama izin vermiyordu. Gidiklanmaya başlamistim, kıkırdıyordum.

"Aaa telefonum caliyor" diyip kollarindan kurtulup yataktan ciktim.

"Kandirdim, kandirdim" diyip koşa koşa mutfaga gittim.

Arkamdan bagiriyordu. "Insafsiz kiz, ben sana gosteririm."

Bir kac dakika sonra mutfağa geldi. Benimle hic konusmayip sandalyeye oturdu. Yuzume bakmiyordu. Trip atarken bile çok sevimli gorunuyordu.

"Ay ay birileri sevgilisine mi küsmüş" diyip kalkip kucağina oturdum.

Gozune, burnuna, alnina opucuk kondurdum. Dayanamadi, sımsıkı sarılıp

"Seni o kadar çok seviyorum ki, beni hiçbir zaman birakma olur mu" dedi.

Çok duygulanmıştım, o da mi beni kaybetmekten korkuyordu. Daha da sıkı sarildim. "Sen beni yaninda istediğin müddetçe hep yaninda olucam" dedim.

Nerdeyse ağlayacaktim, ortami değiştirmek icin kucağindan kalkip sandalyeme geçtim.

"Hadi yemek yiyelim, kurtlar gibi aciktim." Dedim. Sanki biraz heyecanlanmistim.

"Peki sen beni sevmiyor musun? "

"Sana aşığım deli, manyak manyak konuşma." dedim. Gulumsedi.

"Beni sevdiğini ne zaman anladin aşkım" dedi.

Çatalimi masaya koydum. Aslinda biliyordum ama hemen cevap vermedim. Dusunur gibi gozuktum.

"Senin odanda ilk kaldiğim gecenin sabahı odanda duran resmini gordugumde kalbim hızlıca çarpmaya baslamıştı. Sonra internette araştirtikca sana aşık oldum. Peki ya sen?"

Gulumsedi. Gozlerimin içine bakti.

"Minah benimki biraz daha eskiye dayaniyor" dedi.

Anlamamıştim.

"Nasıl yani?" Diye sordum.

"Şans eseri dayinin telefonunda fotoğraflarina rastlamistim. Sonra seni daha cok araştirmaya başladim. Sanirim ilk gordugumden beri seni seviyorum."

Çok şaşırmıştım, çok duygulanmıştim. Ne diyeceğimi bilemedim, oylece kalmistim.

Sonra kalkip yanima geldi. Eğildi, ellerimi ellerinin arasına aldi, optu.

"Gordun mu sevgilim, sen benim için düşündüğünden de çok değerlisin. "

Ayaga kalktim, onu da kaldirdim. Öpüşmeye başladik. Beni kendine daha cekti. Romantik bir sevişmeyi haketmiştik şimdi...





Love Of Mine ¥  PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin