Daha once de bahsettigim gibi kpop idolleri hicbir zaman ilgimi cekmemisti. Muzik dinlemeyi severdim ama kimin soyledigiyle hic ilgilenmemistim.
Ama BTS adini sıklıkla duydugum ve bilhassa fanlarinin kavgalarina şahit oldugum bir gruptu.
Gruba hicbir zaman bakmamistim ama adlarini lisedeki kizlardan cok duyuyordum. Korenin en iyi kpop grubuymus, dunyanin en yakisikli cocuklariymis...
Hatta bir keresinde duyduguma inanamamistim. Gruptan bir cocuk bilmem ne grubundan bir kizla ciktigini aciklamis. O kiz hakkinda soyledikleri,onun kendini oldurmesi icin yapilan imza kampanyalari, saldirgan tavirlari beni o kadar korkutmustu ki gruba bir ilgim bile olmasini istememistim.
Ve simdi onlarin evinde olmam tuylerimin diken diken olmasina sebep olmustu. Lisedeki kizlar benim bu evde kaldigimi ogrenseler kiskanmak bi yana beni yasatmazlardi. Yani bu bilgiyi sadece kendime saklamaliydim.
Bir hafta boyunca misafir olacagim evin BTS'in evi olmasi saskinligini bir kenara birakip evi incelemeye devam ettim.
Ev cok buyuktu ve tek katliydi. Mutfagin hemen karsisinda oturma odasi vardi. Buyukce bir oturma odasiydi. Koltuklar cok rahat gorunuyordu. Ozellikle tv cok buyuktu. Salonla mutfak arasindaki bosluktan itibaren uzunca bir koridor gorunuyordu. Saginda ve solunda odalarin kapilari vardi. Saymaya basladim.
" 1 2 3 4 6 7. "
Toplam yedi oda vardi. Demek ki yedi kisiydiler. Peki ben hangi odada kalacaktim.
En iyisi kimsenin ozel alanina girmeyip salonda koltukta yatmakti.
Bunlari dusunurken karnimin acliktan guruldadigini farkettim ve tekrar mutfaga yoneldim. Dayimin sabah acelesi oldugundan kahvaltimi iyi yapamamistim.
Buzdolabinda neyseki sandvic malzemeleri vardi. Kendime kucuk bir sandvic hazirlayip salona gectim. Ayaklarimi tam ortada duran sehpanin ustune uzattim ve televizyonu actim. Sandviçimi bitirdikten sonra gozlerimi acamadigimi farkettim. Icim garip bir huzurla dolu olarak en sevdigim seyi yaptim. Tv karsisinda uykuyadaldim.
....
Cok huzurlu ve guzel bir hafta gecirmistim. Sapigim yuzunden evden cikmamaya alisik oldugum icin evde oyalanacak keyifli seyler bulabilmeyi ogrenmistim. Dayimin kredi karti numarasiyla da online bir seyler siparis edebiliyordum eve.
Dayim dun aksam beni aramisti ve yarin doneceklerini soylemisti. Bu guzel evde gecirdigim son gun olmasi beni uzmustu ama yeni baslangiclar icin artik saklandigim delikten cikmam gerekiyordu.
Oncelikle evi toparlamam gerekiyordu. Bos odalarin hicbirine girmemistim. Merak etmistim ama ne olur ne olmaz hirsizlik damgasi da yemek istemiyordum. Bu ozellikle dayim icin cok kotu bir izlenim olurdu. Bir haftami salon mutfak ve banyo uclemesinde gecirmistim. Bu sebeple temizlik zor olmayacakti.
~~~
Temizlik tahmin ettigimden daha uzun surmustu. Bir haftada bu kadar daginikligi nasil yaptigima ben bile cok sasirmistim. Demek ki yalniz bir hayat yasasam istifçi olup cikacaktim.
"Ah annem seni cok seviyorum bundan sonra daha titiz olacağim."
Hava o kadar sicakti ki temizlik yaptiktan sonra dusa giriyim dedim. Daha gelmelerine 5 saat vardi. Dustan sonra koltuga uzanip tv izlerken uyuyakalmistim.
Ruyamda bir suru yakisikli erkek bana bakiyordu. Kalbim hizli hizli carpiyordu. Gozlerimi ovusturunca ruyada olmadigimi farkettim. Gercekten etrafim bir oda dolusu erkekle dolmustu.
~~~
(BTS)
Jin:
"Home sweet home. Evimi cok ozledim, odami cok ozledim. "
Suga:
"Gorende kac yildir gurbette sanir. Alti ustu bir haftadir evde yoktun su yaptigin şamataya bak Hyung."
Rm:
"Oyle deme Suga. Gercekten ev gibisi yok. Otel odalari yoruyo artik beni. Umarim en kisa surede Jimin de islerini halledip gelir."
Taehyung:
"Hey cocuklar cabuk buraya gelin. Evimize bir peri girmis koltugumuzda uyuyor. "
Hepsi merakla koltuga dogru yaklasti.
Jhope :
"Bu kiz menajer hyungun yegeni olmali. Bize Japonya'da bahsetmisti ya "
Jungkook:
"Evet haklisin. Tuhhh bu kadar guzel olacagini bilseydim bi bahaneyle konsere gitmez evde kalirdim. "
Rm Jungkook'un kafasina vurdu ve
" Sacma sapan konusma." Dedi.
Taehyung:
"Ama gercekten cok guzelmis."
Hepsi bunu bakislariyla onayladi.
Jin:
"Aaa bakin uyaniyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Mine ¥ PJM
FanfictionMinah sapiğindan kurtulmak icin Seoule gitmeyi planlar ve hic ummadigi bir sekilde orada gercek aski bulur...