15

78 4 0
                                    

Artik aglamaktan da cok yorulmustum. Kendimi cok keyifsiz hissediyordum. Televizyonu acip kafami dagitmak istiyordum. Cok actim ama canim hicbir sey yemek istemiyordu. Televizyonun karsisinda ölü gibi yatiyordum.

Kapinin calmasiyla irkildim. En son bu evde yanliz kaldigimda yasadiklarim geldi aklima. Yoksa hapisten cikmismiydi o sapik.

Korka korka kapinin kamerasina baktim. Şapkali biri duruyordu. Onune baktigi icin yuzunu goremiyordum. Sonra bi ara kameraya bakti.

Gelen Jimindi. Gozlerime inanamadim. Biran donup kaldim. Ne yapmaliydim simdi. Ayni anda icimdeki kizginlik ve ozlem birbirine girmisti. Biraz sakinlesip kapiyi acmaya karar verdim.

Kapiyi acar acmaz Jimin hemen iceri girdi ve bana sarildi. Oyle kalakalmistim. Onu cok ozlemistim. Dayanamadim ben de ona sarildim.

Bir kac dakika kapinin onunde birbirimize sarilir vaziyette kaldik. Tek kelime etmiyorduk. Sonra ayrildi, yuzumu ellerinin arasina aldi ve beni optu. Ben de karsilik verdim. Beni kendine cekti, kollari belimi sımsıkı sardi.

Ona cok kizgindim ama bu anin bitmesini hic istemiyordum. Ben de kollarimi onun boynuna doladim. Şimdi tam olarak kenetlenmistik.

Onu dayimin benim icin hazirladigi odaya surukledim. O tereddut etse de ben hala opusmeye devam ediyordum. Arada beni durdurmaya calisiyordu ama israrci oldugumu anlayinca o da kendini bana birakiyordu.

Ellerim gomleginin dugmelerini buldu ve acmaya basladi. Onu cok istiyordum ve icgudusel olarak davraniyordum. Mantikli olmak istemiyordum, sadece duygularima kaptiricaktim kendimi bu gece.

Sonra onun elleri goguslerime degdi, ustumdeki kiyafetleri cikarmaya basladi. Artik sadece ic camasirlarimla kalmistim.

Yataga uzandim, o da ustundekileri cikarip yanima geldi. Opusmeye devam ederken elleri vucudumda gezinmeye basladi. Sutyenimden iceri girdi ve goguslerime dokundu. Sonra elleri asagiya inmeye basladi. Zevkten delirmeye basliyordum.

Sonra bir butun olduk, ilk birlikteligimiz harika bir sekilde olmustu.

Sevismemiz bittikten sonra yatakta uzanmaya devam ettik. Birbirimize yuzumuzu donduk ve gozlerini gozlerime kenetledi. Bana aşk dolu bir sekilde bakiyordu. Diger eliyle de saclarimi oksuyordu.

Beni cok ozledigini, cok mutlu oldugunu ve cok guzel oldugumu soyledi. Ben agzimi acip tek kelime bile soylemedim. Ona dahada yanasip gogsune kafami koydum. O da beni iyice kendine cekti, saclarimla oynamaya devam etti.

Ruya gibi bir an yasiyordum. Yanimda olmasi cok guzeldi. Onu cok seviyordum ve ilk cinsellik deneyimimi onunla yasamistim. Hic pisman degildim, hayatim boyunca ondan daha cok sevecegim kimse olmayacakti.

Sabah oldugunda hala onun göğsünde yatiyordum. O ise uyuyordu. Sessizce kalkip salona gectim. O uyanana kadar oylece oturdum.

Kipirtilar duydum. Sanirim uyanmisti. Yanima gelip sarildi. Beni alnimdan opup gunaydin dedi. Ittim onu.

"Bu iliski bitti" dedim tepkisizce. Ilk basta anlamadi beni.

"Anlamadim" dedi. "Daha dun gece yasadiklarimiz..." devam edemedi, kaldi oyle.

"Seninle birlikte olmak istemiyorum. Son bir kac ayda yasadiklarim cok agirdi, daha fazla devam edemem." Dedim dislerimi sıkarak. Yoksa aglamaya baslayacaktim.

Hala anlamaya calismak icin yuzume bakiyordu. Bense cok sogukkanli bir sekilde devam ettim.

"Jimin sevgili olma konusunda cok deneyimli degilim ama uzgunum sen sinifta kaldin."  Dedim gozlerinin icine bakarak.

"Neden boyle davraniyorsun. Minah yogun bir is hayatim oldugunu biliyorsun. Birbirimizi az da gorecek olsak devam edecektik. Daha ilk seferde koyverdin" dedi kirginlikla.

Love Of Mine ¥  PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin