5

139 11 0
                                    

Burada onlarla kalmaya baslayali bir hafta gecmisti. Itiraf etmeliyim ki alti erkekle ayni evde kalmanin bu kadar rahat olacagini hic dusunmezdim.

Çocuklar programlarinin yogunlugu sebebiyle evde olmuyorlardi. Evde olduklari zamanlarda ise sohbet edip keyifli vakit geciriyorduk.

Onlari yeni tanidigimi, gruplarinin adindan baska onlar hakkinda hicbir sey bilmedigimi soyledigimde cok sasirmislardi. Uzayli oldugumu dusunmustuler. Tanimaya firsatim olmadigini ve bir sapigim oldugunu onlara soyleyemezdim.

Bu gecen bir haftalik surec icerisinde bir cesit prenses gibi hissetmistim. Hepsi ile ilgili izlenimlerim olusmustu.

Jin ve Namjoon biraz daha yakin gibiydiler. Ikisi de cok kibar ve saygiliydilar.

Jhope'un centilmenligi ve sicakligi bana huzur veriyordu. Biraz dayima benzetmistim onu.

Suga ile biraz daha mesafeli bir iliskimiz vardi  ama yine de cok kibardi.

Taehyung ve jounkook la cok egleniyordum. O kadar cok guluyordum ki onlarla vaktin nasil gectigini bile anlamiyordum.

Jungkook eve geldigimden beri bana cok ozel davraniyordu. Surekli iltifat ediyordu. Bazen cok yakinlastigimizda kalbim hizli atiyordu. Sanirim bu duygulari hic yasamadigimdan boyle oluyordum.

....

Uzun ve yorucu bir gunun ardindan yatagima gecmistim. Cocuklar bana video kliplerini izletmislerdi ve benim verdigim tepkilere bakmislardi. Onlar icin de eglenceliydi cunku onlari hic tanimayan birinin videolarina ve muziklerine tepkisi herzaman bulunacak bir sey degildi.

Sonra en cok hangimizi begendin diye sormustu Jungkook. Apisip kalmistim alti tane harika adam bana bakiyorken bu soruya cevap veremezdim.

Ben de "Hepiniz buyuleyicisiniz" demustim siritarak. Bu cevabima hepsi karsi cikmis, karar vermem icin beni odaya yollamislardi.

Simdi guzel kokulu yatagimda gulumseyerek bunu dusunuyordum. Ama sanirim zaten cevabi biliyordum.

Onu gercekte gormesem de her videoda hep gozum ona kaymisti. Her hali o kadar cekiciydi ki onu ekrandan izlemek bile beni heyecanlandirmaya yetmisti.

Onun odasinda olmak sanki ayni anda bu  odayi paylasiyoruz gibi hissettiriyordu. Kokusunu simdiden cok sevmistim. Gulusune bayilmistim. Sesine ve dansina buyulenmistim. Hala inanamiyordum bir insan nasil her seyi kendinde barindirirdi.

Evet Jimin sanirim seni gercekte gormeden sana aşik oldum.

....

Sabah alarmim caldiginda gozlerimi acmakta cok zorlaniyordum. Dusuncelerim beni uyutmamisti simdi de kalkamiyordum.

Ama degisik bir sey vardi. Jimin'in kokusunun daha canli hali burnumdan iceri cigerlerimi dolduruyordu.

Tanrim ne guzel bir his bu diye dusundum. Sonra yatagin hareket ettigini hissedince gozlerimi actim ve ne goriyim. Yataga uzanmis beni izleyen bir bir adet Jimin vardi karsimda. O kadar guzeldi ki teni saclari dudaklari. Onu o kadar cok dusunmustum ki acaba beynim bana bir oyun mu oynuyordu şu an....

Love Of Mine ¥  PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin