Çocuklar son derece olgunlukla karsiladi Jimin ile birlikteligimizi. Jungkook şakayla Jimine kizarak,
"Sonradan geldin, kaptin guzelim kizi. Keske daha karizmatik davransaydim." dedi elini dizine vurarak...
"Artik ona yengen gozuyle bakacaksin. Oyle sabah opucukleri vs. yok, "dedi Jimin. Bunu soylerken ses tonuna hafif ciddiyet katmisti.
Jungkook mahcup bi sekilde, "Sen gordun mu onu? " dedi.
Herkes biranda Jungkooka bakti. Ben de hemen araya girip,
"Dun beni nasil buldunuz? Tam zamaninda geldiniz," dedim. Neyseki konuyu degistirebilmistim.
Namjoon:
"Dun provadan sonra bi baktik hepimizi aramissin. Jimin seni aradi ama ulasamayinca panik olduk. Son zamanlarda da her aksam kutuphanede oldugun icin hemen oraya gittik."Jhope:
"Kutuphanede etrafa bakinirken bazi sesler duyduk. Bir adam birini kucaginda tasiyordu. Sen oldugunu anlamamiz uzun surmedi. Sonrasini biliyorsun işte...""Hepinize çok tesekkur ederim. Sizin sayenizde şuan burada oturup sizinle sohbet edebiliyorum. Siz gelmeseydiniz nerde olurdum, bilmiyorum."
Namjoon:
"Onemli olan senin iyi olman. Ama sahi kimdi bu adam, Minah?""Evet ben de cok merak ettim," dedi Suga.
Jimine anlattiklarimi onlara da anlattim. Dayimin neden bu evde kalmam konusunda direttigini artik onlar da daha iyi anlamisti.
Onlara tekrar tesekkur ettim ve dayimi aramak icin onlarin yanindan ayrildim. Kimbilir ne kadar merak etmisti beni.
~~~
Dayimla konustuktan sonra daha cok rahatladim ve buyuk bir tehlike atlattigimi daha iyi anladim.
Adamin adi Kim Min Hyukmus.
Uzun zamandan beri gasp, hirsizlik, tecavuze yeltenme gibi suclardan araniyormuş. Buyuzden adami karakole goturur goturmez içeriye almislar. Bunu duyunca cok rahatlamistim. Hem de karakola gidip ifade vermeyi hic istemiyordum. Bu şekilde Bts'in adinin geçme olasiligi azalmisti.Sonrasinda dayima artik onun evine gecmemin bi sakincasi olur mu diye sordum.
Telaslandi, çocuklarin bana iyi davranmadigini dusundu. Hemen duzelttim, benim onlari rahatsiz etmek istemedigimi belirttim. Bir sure daha burda kalirsam içinin daha rahat olacagini soyledi. Ben de onu onayladim, son yasadiklarimdan sonra yanliz kalmayi hic istemiyordum aslinda.
~~~
Çok uzun bir suredir hiç bu kadar hafifledigimi hissetmemistim. Gercekten kurtulmustum ondan.
Sinav haftam da bittiginden Yoo Jinle ve diger arkadaslarla okul çikisinda kampuste ya da kafelerde takilabiliyordum. Daha once yaşamadiğim her seyi simdi yasayabiliyordum. Tek bir sey haric, iliskimi.
Jimin ile her sey yolunda gidiyordu. Sadece evde gorusebiliyorduk, siradan sevgililer gibi dışarda buluşup vakit geciremiyorduk. Ama şuan için bu beni hiç rahatsiz etmiyordu. Az da olsa yanimda olmasi hala beni mutlu ediyordu.
Bts bir haftalik bir Japonya turuna çikmisti. Jimini bir haftadir gormuyordum. Cok ozlemistim onu ama neyseki bu aksam donuyorlardi. Buyuzden bir suru alisveris yapmistim. Geldiklerinde yiyecek saglikli bir seyler bulmalarini istiyordum.
Tam olarak kacta geleceklerini merak etmistim. Tam Jimini arayacaktim ki bi baktim telefonum calmaya basladi. Arayan tabi ki benim sevgilimdi. Hemen açtim,
"Kalp kalbe karsiymis. Ben de seni arayacaktim askim, seni cok cok cok cok cok cok cok cooooook ozledim" dedim.
Jimin derin bir nefes aldi, "bebegim, ben de seni çok ozledim ama ( bundan sonrasini duymak istemiyordum ama devam etti) benim biraz daha burada kalmam gerekiyor. Yeni cikacak grupla ilgili Namjoon hyung ve dayinla burada yapmamiz gereken birkac is var." dedi uzgun bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Mine ¥ PJM
FanfictionMinah sapiğindan kurtulmak icin Seoule gitmeyi planlar ve hic ummadigi bir sekilde orada gercek aski bulur...