Öğretmen elindeki yoklama defterini açıp sıradan isimleri okumaya başladı. Bu sırada Sakura camdan dışarıyı seyrediyordu. Hava güzeldi, ilkbahar aylarındalardı. Sakura ağaçlarının yaprakları havada uçuşuyordu.
Sakura, dışarıdaki görüntüye dalmıştı onu kendine getiren şey ise öğretmeninin sesi olmuştu.
"Haruno Sakura."
"Burada!"
Öğretmen kafasını sallayıp bir sonraki öğrenciye geçtiğinde Sakura tekrardan cama dönmüştü. Evet, 40 dakikalık işkence başlamak üzereydi.
***
Öğle arası geldiğinde arkadaşlarıyla yemek yemeye bir yere gideceklerdi. Sakura eline cüzdanını alıp sınıftan çıktığında koridorda kendisini bekleyen arkadaşlarına gülümsedi.
Ino, Hinata ve Temari onu bekliyorlardı. Naruto, Sai, Shikamaru ve Choji sonradan gelecekti.Sakura arkadaşlarıyla yolda sohbet edip gülümsüyordu.
Bu sırada yukarıda, köprüde, Naruto kolunu Sasuke'nin omzuna atmış, Sasuke ile dalga geçiyordu. Sasuke ise karşısındaki bu kızın güzelliğini düşünüyordu.
Pembe saçları, yemyeşil gözleri ve biçimli dudakları ile oldukça güzel bir kızdı. Naruto'nun eli karşısındaki kızın güzelliğini kapattığında sinirle ona döndü.
"Ne halt yiyorsun sen!?"
"Bizim kızlara abayı yakmışsın bakıyorum. Daha yeni geldin la sakin ol yavaş yavaş."
Sasuke karşısındaki arkadaşını dinlemeyip kızı gördüğü yere döndüğünde onu görememişti ve bu tamamen Naruto'nun suçuydu.
Sinirle ona döndü.
"Ne abayı yakması gerzek!?"
"Daha yeni geldin diyorum kızların içine hemen düşme."
Sasuke karşısındaki çocukluk arkadaşını yavaşça omzundan ittirdi. Naruto ve Sasuke eski mahallelerinde birlikte oturmuşlardı ve tüm anıları birlikte geçmişti. Naruto'nun ailesi taşınmak isteyince Sasuke'nin ailesi de o mahallede durmadı.
Choji karşısında tartışan iki arkadaşına baktı ve gözlerini devirdi. Acıkmıştı ve karşındaki iki gerizekalının kavgalarını çekmeyi pek istemediği yüzünden belli oluyordu.
"Artık yemek yemeye gitsek diyorum."
Sasuke ve Naruto, Choji'ye bakıp kafalarını salladılar ve ilerlemeye başladılar.
Sasuke yolda gördüğü kızı düşünüyordu adını bilmiyordu. Naruto herhangi bir şey söylememişti. 'En azından, Naruto'nun dediğine göre, bizim okulda' diye düşündü.
Sasuke geldikleri yere baktığında bir fast food mekanına gelmişlerdi. Fazla incelemeyip kapıdan içeri girdiğinde karşısında o kızı gördüğünde olduğu yerde kalakalmıştı. Pembe saçlı güzel kız tam olarak karşısındaydı. Sasuke elleri ceplerinde karşısındaki kıza bakıyordu. Kız arkadaşlarına gülümseyip kendisine döndüğünde göz göze geldiler. Birkaç saniye birbirlerine baktıklarında ikiside aynı anda kafalarını çevirmişlerdi.
Sasuke yavaşça masaya ilerleyip o kızdan biraz uzağa oturmuştu. Masaya oturduğunda masadaki kızların gözü Sasuke'ye dönmüştü. Karşılarında tanımadıkları üstelik yakışıklı olan bu çocuğu gördüklerinde biraz şaşırmışlardı doğrusu.
Sasuke masadakileri biraz inceledikten sonra Naruto konuşmaya başlamıştı.
"Bu Sasuke, benim çocukluk arkadaşım. O da buraya taşındı öğleden sonra bizim sınıfa gelecek."
Naruto'nun açıklamasından sonra herkes yemeğine dönerken Sasuke karşısındaki kıza bakmıştı. Birkaç saniye baktığında sarı saçlı bir kız ona gülümseyip elini uzatmıştı.
"Ben Temari, tanıştığıma memnun oldum, Sasuke."
Sasuke elini uzattı ve karşındaki adının Temari olduğunu öğrendiği kızın elini tuttu.
"Memnun oldum Temari."
Diğer kızlarla tek tek tanıştığında sıra pembe saçlı güzel kıza gelmişti.
"Sakura, memnun oldum."
Sasuke karşısındaki kıza baktı. Yavaşça elini uzattı ve kızı incelemeye devam etti. Kız oldukça güzel gülümsüyordu. Sasuke'nin içinde anlamlandıramadığı bir heyecan koptuğunda elini yavaşça çekti.
"Memnun oldum, Sakura."