yumuşak ve sıcak eller

687 54 21
                                    

Sasuke kendini derse veremiyordu. Yanındaki oldukça güzel bu kız dikkatini oldukça dağıtıyordu ve bu az da olsa sinirini bozuyordu.

Sasuke şu ana kadar kızlarla pek içli dışlı olmamıştı ama bu kız kendisine farklı geliyordu.

Sasuke tam bir kere daha oflayacakken zil çalmıştı ve derin bir nefes vermişti.

Sakura, Sasuke'nin kendisinden hoşlanmadığını düşünmeye başlamıştı. Derste sürekli biraz uzakta duruyordu ve sık sık ofluyordu. Üstelik zil çalınca oh dermişçesine yanından kaçmıştı.

Bu hareketi kendini biraz düşündürmüştü. Kendisinden neden hoşlanmadığını düşünmeye başladı. Herhangi bir sıkıntı yaşamamışlardı. Kendisine kaba bir davranışta bulunmamıştı bile.

Sakura bunları düşünürken, Sasuke arkadaş grubunun yanında çaktırmadan Sakura'yı izliyordu. Her şeyiyle kendisine güzel gelen bu kız, Sasuke'ye tanımlayamayacağı hisler yaşatıyordu.

Zilin sesi bu iki genci düşüncelerinden ayırdı ve sınıfa doğru ilerlediler. Yavaşça kapıdan içeri girdiklerinde Sasuke sırasına oturdu ve Sakura'nın gelmesini bekledi.

Sakura sınıfa girdiğinde gözleri Sasuke'ye kaydığında Sasuke'nin hala biraz gergin olduğunu gördü.

Mutsuz bir şekilde Sasuke'nin yanına gitti. Gülümsedi ve yanına oturdu. İkiside sessizlerken yanlarına Naruto gelmişti.

"Hey gençler! Yarın hep birlikte bir kafeye gitmeyi planlıyoruz gelmek istiyor musunuz ?"

Sasuke yavaşça kafasını Sakura'ya çevirdi.

"Aslında güzel olur, Naruto."

Sasuke tekrar Naruto'ya döndü.

"Kim kim gideceğiz ?"

"Aslında bilmiyorum. Yani sen, ben, Sakura, Ino diğerlerine de sorarız."

"Tamam o zaman ben bizim kızlara sorayım. Siz de diğerlerine sorun olur mu?"

"Bana uyar-ttbayo."

Sasuke kafasını salladıktan sonra Sakura'ya baktı. Dudaklarını ısırıyordu.

Sakura, sanırım bunun farkında değildi ama Sasuke, Sakura'nın bu hareketi yapması çok hoşuna gidiyordu. Dudakları nokta haline geliyordu ve oldukça tatlı gözüküyordu.

Sasuke, kafasını sallayıp önüne döndüğünde kendine ne olduğunu düşünmeye başladı. Sakura'yı hoş buluyordu ama onu seviyor muydu? Ya da aşık mıydı?

Aşk derecesine geldiğini düşünmüyordu, ama ondan hoşlandığı belliydi.

Sasuke yavaşça elini sıranın altına uzattı ve telefonunu aramaya başladı. Kafasını dağıtması gerekiyordu.

Sakura, Sasuke'nin az önce kendisine baktığını fark etmişti ve dikkatini kendisinin üzerinden almak için defterine her zaman yaptığı küçük çizimlerden yapmaya karar verdi fakat defteri sıranın altındaydı ve ne tesadüf ki defteri alabilmek için hafifçe Sasuke'ye doğru dönmesi gerekiyordu.

Sasuke'ye çaktırmadan sıranın altından defterini almaya çalıştığında yumuşak ve sıcak bir şeyin eline değdiğini hissetti. Yavaşça Sasuke'den tarafa döndüğünde onun ona dikkatle baktığını fark etti.

Yavaşça birbirlerine "yanlışlıkla" kenetlenmiş ellerini sıranın altından çektiler ve birlikte ellerine baktılar. Utançla ikiside ellerini kendilerine çektiler ve ikiside yanakları hafifi kızarık bir şekilde önlerine döndü.

Ve Sasuke'nin içindeki o anlamlandıramadığı his tekrardan ortaya çıktı...

🔆

ağağağa çok tatlışlar 🥰

high school •sasusaku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin