yıllar sonra

466 37 32
                                    

 yıllar sonra

Sasuke kravatını biraz gevşetti ve önündeki dosyaya bakmaya devam etti. Bu dosya biraz fazla zorlayıcı geliyordu, sadece bir imza atmalıydı ama sanki bir şey vardı. Ellerini saçlarına geçirdi ve derin bir nefes verdi, masasından kalkıp kapıdan dışarı çıktı. Mola vermeye ihtiyacı vardı.

Yarın yeni asistan gelecekti ve rahatlayacağını düşünüyordu çünkü şu anki asistanın yaptığı herhangi bir şey yoktu. Sasuke yandaki kafeteryadan bir kahve alıp yolda içmeye devam etti. Telefonu çaldığında telefonunu çıkardı ve arayan kişinin Naruto olduğunu gördü.

"Ne var, Naruto?"

"Bu akşam sergime geliyorsun değil mi?"

"O bu akşamdı değil mi?"

"Evet! Üstelik kesinlikle gelmen lazım."

"Niye?"

"Gelince görürsün."

Naruto yüzüne kapattığında, Sasuke birkaç saniye telefona şaşkınca baktı ve sonra omuz silkip yoluna devam etti.

akşam

Sasuke, sergiden içeri girer girmez karşısındaki fotoğraf ile şok olmuştu. Karşısındaki fotoğraf lisedendi ve o anda Sasuke, Sakura'nın saçındaki yaprağı alıyordu. Aklına Sakura gelince yumuşak bir şekilde gülümsedi. Sakura gittiği günden bu yana onu bir kere bile aramamıştı ve yanlarına da gelmemişti. Ona kırgındı. Hatta kızgındı. Gitmeden önce onu öpmüştü bunun bir anlamı olmalıydı.

Naruto, Sasuke'nin arkasında bir yere dikkatle baktığında Sasuke yavaşça oraya doğru döndü.

Ve doğruyu söylemeliydi ki karşısında pembe saçlı güzel kızı görmeyi beklemiyordu. Tüm güzelliğiyle tekrar karşısındaydı ve ona doğru gülümseyerek yürüyordu, hiçbir şey olmamışçasına.

Yanlarına geldiğinde Naruto kollarını açığ ona sarıldı.

"Sakura-chan görüşmeyeli çok uzun zaman oldu. Üstelik bizi bir kere bile aramadın."

"Evet, o konuda sizden özür dilemek istedim ama size bir türlü ulaşamadım. Telefonumu yolculuğa çıktığımızda deniz kenarınde bir yerde durmuştuk ve Sasuke'yi arayacaktım."

Bunu dedikten sonra kendisiyle biraz bakıştı ve kalp atışlarının hızlandığını fark etti.

"Ama telefonum denize düştü ve her şey silindi. Numaralarınızı ezbere bile bilmiyordum. Sosyal medyadan konuşmayı denedim fakat hesabım birisi tarafından çalınmıştı ve bir süre sonra babam derslerime çalışmam için telefonumu benden almıştı. Yani gerçekten üzgünüm."

"Bu bir sebep değil. Şu an hepimizin birer işi var ve sosyal medya hesaplarımızı biliyordun bize ulaşabilirdin."

Sasuke sinirli bir şekilde Sakura'ya bakıyordu. Naruto, Sasuke'ye hafif bir omuz attığında Sasuke hala Sakura'ya bakıyordu.

"Haklısın Sasuke fakat ben bir asistanım ve telefonuma bakacak zamanım bile olmuyor."

O sırada Sakura'nın telefonu çaldı ve Sasuke ekranda büyük harflerle yazan "AŞKIM" yazısını gördü.

"Bizi arayacak vaktin yok ama sevgili yapmaya vaktin var. Neyse biz seni meşgul etmeyelim sonuçta sen bir asistansın."

Sasuke hızla oradan uzaklaştığından damarlarından sinirin aktığını hissetti.

Lanet, diye geçirdi içinden. Onu gördüğünde o his hala kendini bell ediyordu.

.

öf öf öf buralar karışacak

bu arada bir yalan ortaya çıkacak size bir spoiler vereyim

high school •sasusaku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin