ben başkasına aşık oldum

527 39 21
                                    


Sakura gözlerini araladı ve yatakta yanında yatan adamı incelemeye başladı. Çok.. çok mükemmeldi. Güzel yüz hatları, ipek gibi uzun olan siyah saçları, minik ve oldukça tatlı olan burnu, biçimli dudakları ve gece kadar derin ve siyah olan gözleri..

Özenilerek yaratılmıştı.

Sakura onu incelerken dudağına ufak bir öpücük kondurdu ve aklına Sasori geldi.

Bu işi bitirmeliydi. Çünkü Sakura, Sasuke'ye aşıktı. Ayağa kalktı ve giyinmeye başladı. O sırada Sasuke uyandı ve Sakura'nın gideceğini düşündü.

"Nereye gidiyorsun? Beni tekrar bırakacak mısın?"

Sakura yavaşça yatağa oturdu ve Sasuke'ye sarıldı.

"Hayır, sadece yapmam gereken bir iş var."

Sasuke ne yapacağını anladığı için ellerini Sakura'nın yanaklarına götürdü ve alnından öptü.

"Neyi seçersen seç senin yanında olacağım."

Sakura kafasını salladı ve onu bir kere daha öptü. Sakura yağa kalktı ve telefonunu çıkarıp Sasori'yi aradı.

"Sasori buluşmamız lazım."

...

Sasori tedirgin bir şekilde Sakura'yı bekliyordu. Açıkçası ne diyeceğini merak ediyordu. Sakura kafeden içeri girdiğinde gülümseyerek el salladı. Sakura onun yanına gelip tam karşısına oturdu.

"Evet, ne konuşacaksın benimle? Yoksa ailelerimizi mi tanıştıracaksın?"

"Sasori.. ben başka birine aşık oldum."

Sasori duyduklarıyla Sakura'ya inanamayan gözlerle baktı.

"Bu da ne demek?"

Sakura herhangi bir cevap vermedi.

"Ne zaman aşık olabildin? Sadce birkaç gün yoktum yanında."

Sakura tam bir şeyler diyecekti ki Sasori konuşmaya devam etti.

"Yattınız mı?"

"Bu ne biçim bir soru? Ben gidiyorum Sasori. Lütfen sadece ayrılalım olur mu?"

"Sakura dur lütfen bana bir şans daha ver. Lütfen."

"Sasori lütfen uzatma."

Sakura kafeden çıktığında Sasori arkasından bakakaldı.

eheheh bu işte böyle halloldu

farkındayım biraz kısa bir bölümdü ama bu bir geçiş bölümüydü.

high school •sasusaku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin