aynı sıra

787 63 14
                                    

Sasuke odasındaki balkonda geceyi seyrediyordu. Sasuke, Sakura'nın saçındaki yaprağı aldıktan sonra yanakları kızarmış ve kekelemişti.
'Çok tatlı görünüyordu.' diye düşündü.

Elindeki kahve bardağını bir kenara koyduktan sonra telefonunu çıkardı ve kulaklığını takıp bir müzik açtı.

Müziğin sözlerinde kaybolurken yavaşça oturduğu yerden kalktı ve yatağına doğru ilerledi. Yatağa uzandığında müzikle beraber uyuyakalmıştı.

***

Sakura yavaşça yatağından kalktı ve odasının camını açtı. Hızla lavaboya gidip yüzünü yıkadı ve geri gelip okul kıyafetlerini giydi. Mutfakta annesi ona bir kahvaltı hazırlayıp işe gitmişti. Annesinin hazırladığı kahvaltıyı bir güzel yedikten sonra dişlerini fırçaladı ve evden çıkıp okula doğru ilerledi.

Kulaklığını takıp yolda ilerlerken dün Sasuke'nin bileğinden tutup onun saçındaki yaprağı alması aklına geldi. Utanmıştı. Tamam, biraz da hoşuna gitmişti.

Etrafını incelemeye devam ettiğinde okula geldiğini fark etti. Yavaşça okulundan içeri girip sınıfına girdi ve Ino'nun yanındaki sıraya oturdu.

Önlerinde Shikamaru ve Sai oturuyordu arkalarında ise Hinata ve Temari vardı. Sakura telefonunu çıkarıp her zamanki gibi Ino ile fotoğraf çekme işlemi başlamıştı. Ino, Sakura'nın doğal güzelliğinin farkındaydı ve Sakura her zaman fotoğraf çekinmemek için inat etse de Ino zorla fotoğrafını çekiyordu. Sakura ise rahatsız bir şekilde poz veriyordu.

"Yaa Sakura, neden gülümsemiyorsun?"

"Ino bunu her sabah yapmak zorunda mıyız?"

"Sen var ya salaksın."

"Öff."

"Kızım çok güzelsin hayatımda ilk defa doğal pembe saçlı bir kız gördüm."

Bu sırada sınıfa giren Sasuke 'doğal pembe saçlılık mevzusunu' duymuştu. Biraz şaşırmıştı doğrusu. Yani hayatında ilk defa doğal pembe saçlı birisini görüyordu.

Sasuke sırasına geçip telefonunu çıkardı ve son zamanlarda sık sık oynadığı oyunu oynamaya başladı. Tabi gözü Sakura'ya gidip gidip duruyordu. Sonunda sınıfa öğretmen gelince telefonunu kaldırdı ve ayağa kalktı.

Dersi sessizce dinlerken Ino ve Sakura sürekli konuşuyorlardı daha doğrusu Ino sürekli Sakura'yı rahatsız ediyor, Sakura ise onu durdurmaya çalışıyordu.

Kakashi, asla ders dinlemeyen ve dersteki dikkat ortamını bozan iki kıza döndü ve o sırada konuşan Sakura'yı gördü.

"Sakura! Ino ile fazla kaynatıyorsunuz. Naruto ile yer değiş."

Sasuke kafasını kaldırıp hocaya baktığında dediği aklına düşmüştü.

'Naruto ile yer değiş.'

İyide Naruto kendisinin yanında oturuyordu. Sasuke'yi bir heyecan basmıştı. Sakura'ya baktığında eşyalarını toplamış kendisinin yanına geliyordu. Yavaşça çantasını çekip kendisinin oturması için yer açtı.

Sakura sıraya oturduğunda ikiside diken üstünde oturuyormuş gibilerdi. Sasuke yavaşça elini sıranın üstüne koydu ve derin bir nefes aldı.

Anlandıramadığı his tekrar kendini belli ediyordu.

💙

selaaaaam

evet bölüm atamadım çünkü internet yoktu

her neyse umarım beğenmişsinizdir 💕

high school •sasusaku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin