Birkaç Ay Sonra-
Sasuke ve Sakura'nın oldukça güzel giden bir ilişkileri vardı. Aynı evde kalmaya başlamışlardı. Birlikte yemek yapıyor, alışverişe çıkıyor, birlikte film izliyorlardı. Üstelik birlikte başladıkları bir dizi bile vardı!
Her şey oldukça güzel gidiyordu.
Kahvaltıda bugünki işleri üzerine konuşurlarken Sakura midesinde fena bir bulantı hissetmesiyle elini ağzına götürdü ve lavaboya doğru koştu. Sasuke ne olduğunu anlamadan Sakura'nın peşinden koştu. Sakura midesindekileri lavaboya dökerken Sasuke, onun saçlarını arkadan toplamıştı.
Sakura sonunda kendine geldiğinde toparlandı ve Sasuke'ye döndü.
"Sakura?"
"Sasuke midem berbat."
Sasuke'nin aklına gelenlerle yüzünde hınzır bir gülümseme oluşmuştu bile.
"Sakuraa?"
Sakura anlamadığı bir şekilde Sasuke'ye bakıyordu ve hala bir anlam çıkarmaya çalışıyordu. Sonra bir anda aklına bir ihtimal düştü.
"Gerçekten mi? Olabilir mi sence?"
"Hımm neden olmasın ki?"
Sasuke ve Sakura o lavaboda yerde birbirlerine sarılırken hala gülüyorlardı. Sasuke hızla Sakura'yı kucağına aldı.
"Dur Sasuke! Napıyorsun?!"
"Sus bakayım. Bugün seninle hastaneye gideceğiz. Hemen Itachi'ye söylemeliyim."
Sasuke kucağında Sakura ile gülerek dönmeye başlamışlardı. Her şey iyi hoştu da Sakura'nın midesi gene allak bullak olmuştu.
Sakura, Sasuke'nin omzuna vurduğunda Sasuke anında durmuştu ve midesinin bulandığını anlayıp hızla lavaboya gitmişti.
Sakura mide bulantısından başı dönerken Sasuke hala sırıtmakla meşguldü. Liseden beri sevdiği kız hamileydi,yani sanırım.
Sakura biraz daha toparlandıktan sonra hastaneye gittiler ve birkaç test yaptırdılar.
Hamileydi!
Sasuke baba olacağını duyunca gözleri dolmuştu ve Sakura'ya sarılmıştı. Ailesinin Sakura'danhaberi vardı fakat hala evli değillerdi.
Sasuke karar vermişti.
Evleniyorlardı.
Bu anlamlandırılamayan his ortaya çıkmıştı ve bu sefer huzur doluydu çünkü elinde bebeğinin ilk fotoğrafını tutuyordu.
...
final ama bir tane özel bölüm atacaüım merak etmeyin
bu arada hani mutlu sonlara inanmıyordun diyenler olabilir içimden geldi aslında bu yoktu skhgks
la bir şey sorcam boku no hero academia izler misiniz onunla ilgili bir grup açmayı düşünüyorum da
izliyorsanız yazın <3