Sasuke günlük kıyafetlerinden giymişti. Bugün Sakura ve arkadaşları ile yalnız bir gün geçireceklerdi.
"Anne şu gömleğimi bir ütüleyebilir misin ?"
Sasuke bağırarak konuştuğunda hala saçları ile uğraşıyordu.
Sasuke'nin annesi odaya girip elinden gömleği aldı ve oğlunu süzdü. Siyah bir kot pantolon beyaz bir tişört giymişti.
"Nereye gidiyorsun oğlum ?"
"Arkadaşlarımla dışarı çıkacağım anne demiştim ya sana."
"Annene değil bana söyledin oğlum."
Sasuke'nin babası odasına girince oğluna baktı. Yavaş yavaş büyüdüğünü görünce gülümsedi.
"Öyle mi baba? Peki o zaman."
Sasuke hala saçları ile uğraşıyordu ve beğenmedikçe düzeltiyordu üstelik her beğenmediğinde öfleyip duruyordu.
"Oğlum saçın kalmayacak sonunda."
Annesi söylenerek Sasuke'nin gömleğini ütülüyordu.
Sasuke sonunda saçları ile uğraşmayı kestiğinde babası ile göz göze geldi. Garip bir şekilde gülümsüyordu.
"Ne oldu baba ?"
"Kimle buluşacaksın bakayım sen?"
"Dedim ya okuldan arkadaşlarımla diye."
Babası hala oğluna gülümseyerek bakıyordu.
"Bilirim ben o arkadaşları."
"Babaaa. Naruto, Shikamaru, Sakura ve Ino gelecek sadece."
"Sakura ve Ino mu? Hımmm."
Babası hala gülümsüyordu ve Sasuke, babasının bu hallerine bir anlam yüklemeye çalışıyordu.
"Harçlığın var mı bakayım ?"
"Var baba var. Teşekkür ederim."
"İyi hadi bakalım."
Sasuke'nin annesi içeriden gömleğini getirince Sasuke tişörtünün üstüne gömleği geçirdi.
"Ben gidiyorum. Akşamüstü dönerim siz merak etmeyin."
Sasuke, babası ve annesine baktığında babasının eli annesinin belinde ikiside gülümseyerek kendisine bakıyordu. Sasuke de onlara gülümsedi ve evden çıktı.
Yavaşça buluşacakları parka doğru ilerledi. Parka geldiğinde Ino ve Sakura buradaydı. Shikamaru ve Naruto daha gelmemişti.
"Sasuke! Hoş geldin diğerleri daha gelmediler."
Sasuke karşısında kendisine gülümseyerek konuşan sarı saçlı kıza kafasını salladı ve gözleri pembe saçlı güzel kıza döndü. Oldukça güzel giyinmişti. Üstünde siyah bir etek ve beyaz bir tişört vardı. Üstüne pembe kareli bir gömlek giymişti. Gömlek eteğin ucunda bitiyordu.
Ve çok tatlı gözüküyordu..
"Şuradaki banka oturup bekleyelim mi?"
Sasuke, iki kıza ilerdeki bankı gösterdiğinde ikiside kabul edip banka doğru ilerlediler.
Sakura, Ino'nun yanına Sasuke'nin ise tam karşısına oturmuştu. İkiside birbirini çaktırmadan izliyorlardı.
Ino ikisinin bu halini görünce gülümsedi.
"Hadi gelin bir fotoğraf çekinelim."
Sasuke ve Sakura, Ino'ya bakıyorlardı.
"Ne var ya ? Bir anımız olmasın mı? Hadi Sasuke sen şöyle gel bir fotoğraf çekinelim."
Sasuke yavaşça Sakura'nın yanına doğru oturdu ve biraz yaklaştı. Sakura yüzünü Sasuke'ye döndüğünde Ino fotoğrafı çekmişti. Üstelik kendini değil o ikisini.
Aralarında çok az bir mesafe olduğunu fark eden Sasuke'nin içinde anlamlandırılmayan hisin arttığını hissetti...
🌿